Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Norma synes leverbitene er ok, men hun nølte faktisk litt før hun smakte på dem. Det var veldig overraskende, hun har aldri rynket på nesen over noe som helst.

Orry er mer kresen og må alltid lukte kritisk på ting før han smaker, men de går ned hos han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått min andre bestilling i posten. Det ble tyve griseører, få haler, tørket lever og tørrfisk.

Halene stinker noe helt sinnsykt, så det ble bare fire stykker i denne bestillingen. Tørrfisken er pittesmå og kommer nok til å være borte på et blunk :thumbsup:

Superbillig og gode produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Fikk min andre ladning nå rett før jul, meeeeeen....

Må si jeg ble temmelig skuffa sammenliknet med det jeg fikk første gang. Strupene som en betaler nesten 10 kr stykke for, var jo nesten ikke eksisterende. Nesten det samme kan jeg si om voma. Lammehjertene sist gang var store og saftige, jeg kunne dele dem opp med bare fingra, nå var de små, inntørka og harde. Klart 50 gr. er 50 gr., men foretrekker de store og saftige. Grisehalene var også av varierende størrelse, og lengden på oksemuskelen var ikke noe å skryte av, da halvpartene ikke var av en og samme muskel.

021-2.jpg

Hva synes dere?

Til høyre ser vi strupene, i midten er voma, kun to vombiter var så store som den til venstre (sist gang var alle så store), og grisehalene varierte veldig i størrelse som dere ser. Og det som var så rart denne gang var at flere av vombitene manglet den ruglete overflaten, det så ikke ut som vom engang.

Overdriver jeg eller burde jeg klage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke akkurat om du kan klage men.. Jeg ble også skuffet over andre pakken min. Bestilte kun ører og haler slik som forrige gang, men nå var både ørene og halene mye mindre enn første gang. På halene var det nesten ikke noe fett heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere fikk jeg skuffende små haler når jeg bestilte første gangen, og strupene og vomen jeg bestilte for et par uker siden var heller ikke imponerende. Samtidig er det jo billig da, så jeg er ikke direkte misfornøyd heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund har fått griseører helt siden han var 8 uker (kanskje før og hos oppdretter). De som man får her er gigantiske ofte da, så kan lønne seg å klippe dem i strimler ellers blir det litt i overkant. Regner med at egentlig alt som selges i den butikken er greit for valper jeg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund har fått griseører helt siden han var 8 uker (kanskje før og hos oppdretter). De som man får her er gigantiske ofte da, så kan lønne seg å klippe dem i strimler ellers blir det litt i overkant. Regner med at egentlig alt som selges i den butikken er greit for valper jeg. :)

Supert! Takk for svar! :ahappy: Da er det egentlig bare å tilpasse størrelsen på bitene da slik at de ikke blir for store... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får det på et par dager, mens jeg ventet over en uke første gang jeg bestilte. Andre gangen gikk det tre dager. Så varierer litt, men somregel virker det som det går raskt synes jeg, utifra hva andre har skrevet i denne tråden. :ahappy:

Ok. Da har jeg fortsatt et par uker på meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 20 grisører, 1 pakke med 5 oksemuskler og to pakke med levergodbiter den 10. Hentelappen lå i postkassa den 15. Griseørene koster halvparten av hva de koster i dyrebutikk! Frakten var på cirka 30 kr. Det her lønner seg.

Størrelsen på griseørene i pakken varierer litt. Noen er virkelig store og de minste er på størrlese med de jeg kjøper i dyrebutikk. De er litt feite å ta i, og jeg har lagt de i fryseren, for sikkerhets skyld.

Hunden liker griseørene veldig godt, oksemusklene falt også i smak, Godbitene har jeg ikke testet ut ennå.

Betalingsfristen på fakturaen er 17. januar. Jeg synes det er en litt kort frist, men jeg vet ikke hva regelverket sier om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var spes billig for bittesmå, korte struper og vomstrimler. Betaler heller litt eksta i en dyrebutikk da, ja. Tok bikkja ett tygg å spise dem opp. Men halene og ørene har jeg vært fornøyd med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 20 grisører, 1 pakke med 5 oksemuskler og to pakke med levergodbiter den 10. Hentelappen lå i postkassa den 15. Griseørene koster halvparten av hva de koster i dyrebutikk! Frakten var på cirka 30 kr. Det her lønner seg.

Størrelsen på griseørene i pakken varierer litt. Noen er virkelig store og de minste er på størrlese med de jeg kjøper i dyrebutikk. De er litt feite å ta i, og jeg har lagt de i fryseren, for sikkerhets skyld.

Hunden liker griseørene veldig godt, oksemusklene falt også i smak, Godbitene har jeg ikke testet ut ennå.

Betalingsfristen på fakturaen er 17. januar. Jeg synes det er en litt kort frist, men jeg vet ikke hva regelverket sier om dette.

Ja, jeg har også reagert på at fristen som står på fakturaen er veldig kort. Posten hos meg er noe treg av og til, så første gangen jeg bestilte hadde betalingsfristen gått ut før jeg fikk pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da har jeg fått testet servicen hos disse, og vel... jeg er ikke så imponert. Bestilte for ca. 7-800 kroner hvorav halvparten var tørkede storfemuskler. Jeg fikk ingen av disse, men likevel regning på alt. Jeg har sendt de flere mailer, uten svar. I tillegg har han ene mannen lagt meg til som venn på facebook etter at jeg har sendt mailene, jeg har også sendt han en melding der uten å få svar.

Nå blir det nok en stund til jeg legger igjen noe mer penger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått testet servicen hos disse, og vel... jeg er ikke så imponert. Bestilte for ca. 7-800 kroner hvorav halvparten var tørkede storfemuskler. Jeg fikk ingen av disse, men likevel regning på alt. Jeg har sendt de flere mailer, uten svar. I tillegg har han ene mannen lagt meg til som venn på facebook etter at jeg har sendt mailene, jeg har også sendt han en melding der uten å få svar.

Nå blir det nok en stund til jeg legger igjen noe mer penger der..

Seriøst? Det lyser det ikke akkurat god service av.... :innocent: Jeg hadde tenkt til å bestille, men ble plutselig litt skeptisk kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...