Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

Da har jeg fått testet servicen hos disse, og vel... jeg er ikke så imponert. Bestilte for ca. 7-800 kroner hvorav halvparten var tørkede storfemuskler. Jeg fikk ingen av disse, men likevel regning på alt. Jeg har sendt de flere mailer, uten svar. I tillegg har han ene mannen lagt meg til som venn på facebook etter at jeg har sendt mailene, jeg har også sendt han en melding der uten å få svar.

Nå blir det nok en stund til jeg legger igjen noe mer penger der..

Rart... Jeg har bestilt fra dem fire ganger, og alltid fått varene to-fire dager etter besilling, og ingenting manglet. Fikk svar innen to timer da jeg sendte mail og spurte om noe. Men det er jo kjempedårlig service at du ikke har fått det du har bestilg og betalt for :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Vi har også bestilt, og fikk bare halvparten av bestillingen...

Ikke var det tørka heller, så "tørka hundesnacks" var litt misvisende :innocent:

Men lillegutt elsker det vi fikk da, og griseørene er halvparten så store som han :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte et lass med grisører, okse"ting" og kyllinghalser forrige uke, og 3 dager etter bestilling ble det levert på døra. Store fine grisører med masse snadder, flotte "okseting" og noen små kyllinghalser som kanskje ikke helt falt i smak, men det burde jeg ha forutsett, for de har egentlig ikke likt sånt så fryktelig godt før heller.

Kjempefornøyd med både leveranse og kvalitet jeg iallefall :blink:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått testet servicen hos disse, og vel... jeg er ikke så imponert. Bestilte for ca. 7-800 kroner hvorav halvparten var tørkede storfemuskler. Jeg fikk ingen av disse, men likevel regning på alt. Jeg har sendt de flere mailer, uten svar. I tillegg har han ene mannen lagt meg til som venn på facebook etter at jeg har sendt mailene, jeg har også sendt han en melding der uten å få svar.

Nå blir det nok en stund til jeg legger igjen noe mer penger der..

Så rart! :blink:

Jeg har bestilt derfra to ganger, og har vært fornøyd med service og kvalitet begge ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! :blink:

Jeg har bestilt derfra to ganger, og har vært fornøyd med service og kvalitet begge ganger.

Ja, jeg har lagt igjen ganske mye penger der tidligere, men de gangene har jeg jo fått det jeg skulle ha, og har dermed ikke fått testet servicen før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du fått det du har bestilt?

Lurer på å bestille derifra, men hvis de har begynt å bli sløve, så vet jeg ikke..

Har enda ikke fått det nei, og heller ingen svar på noen av mailene/beskjedene jeg har sendt. Mulig jeg bare har vært uheldig, men synes jo det er litt rart at de ikke engang svarer på mailene liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at jeg tydelig har vært "heldigere" enn andre her.

Jeg har fått det jeg har bestilt hver gang innen kort tid, maks 5 dager.

Jeg er godt fornøyd med både service og kvalitet, og kommer til å fortsette å bestille herfra :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg gjort min første bestilling også. Tok litt mer enn 3 dager, men det har nok noe med at jeg bestillte i Påsken og posten tar pittelitt lengre tid etter heldigdager.

Eneste som er litt idotisk, om jeg skal si det litt mildt, er at giroen har gått ut dagen før jeg har fått pakken.. :)

Ser det er flere som har reagert på at giroen begynner nesten å løpe fra bestillingen er gjort og ikke etter beregning "fra mottatt" pakke.

Det jeg bestillte var kyllinghalser 30 stk, de falt i smak. 20 stk Okseting, syns de var pittelitt korte iforhold til butikken men mye billigere og kvalteten virker bra. Spiserør som var samme str som butikken og billigere også bestilte jeg to lammehjerter. Eneste med lammehjertene er at det der ut som de er tørket på litt for høy varme så de er litt mørke i kantene.

Meste parten av kyllinghalsene og hjertene har jeg kastet i frysen. Lammehjertene berenger jeg bruker som godbiter ved spesielle anledninger.

Men er fornøyd og bestiller sikker igjen, skal bare sende en mail og klage litt på den giroen og forfallet på den.

Griseører får jeg på lokale dyrebutikken 10 stk for 60 kr. De er også bare tørket og ikke røkt, så det kjøper jeg billigere og plukker selv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg bestillte var kyllinghalser 30 stk, de falt i smak. 20 stk Okseting, syns de var pittelitt korte iforhold til butikken men mye billigere og kvalteten virker bra. Spiserør som var samme str som butikken og billigere også bestilte jeg to lammehjerter.

Hvor lange og breie er de oksetingene sånn cirka? Det er liksom det eneste salza tåler av sånn snacksting -så har lurt litt på å bestille.. Men gidder ikke om de er veldig små i forhold til dem vi selger selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lange og breie er de oksetingene sånn cirka? Det er liksom det eneste salza tåler av sånn snacksting -så har lurt litt på å bestille.. Men gidder ikke om de er veldig små i forhold til dem vi selger selv :)

Ca 10-11 cm lange og 1,5-2 cm i bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Guest Jonna

Var innom jeg også for noen uker siden for å shoppe, men nei de hadde jo ikke noe av det jeg skulle ha lengre.

Synd, for det var faktisk veldig greit å få det i postkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så synd! Det er veldig praktisk å få det i postkassen altså, og de har jo stort sett levert varer av god kvalitet. Jeg kan riktignok bestille muskler fremdeles, men det er jo mer "stas" å ha flere ulike produkter i hus da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto på facebook siden deres:

Harald Bredahl Vi bytter produksjonslokale, og vi har dermed ingen produksjon i denne perioden, men vi håper at det ikke er lenge til kommer i gang igjen. Det blir dermed lenger leveringstid i en periode fremover. Vi er også dermed utsolgt for griseører og spiserør, og har lite igjen av storfemuskel og lammehjerte, så de som vil sikr...e seg disse produktene bør bestille snarest. Vi beklager dette, men vi lover å komme tilbake med fullt sortiment og samme høye kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto på facebook siden deres:

Harald Bredahl Vi bytter produksjonslokale, og vi har dermed ingen produksjon i denne perioden, men vi håper at det ikke er lenge til kommer i gang igjen. Det blir dermed lenger leveringstid i en periode fremover. Vi er også dermed utsolgt for griseører og spiserør, og har lite igjen av storfemuskel og lammehjerte, så de som vil sikr...e seg disse produktene bør bestille snarest. Vi beklager dette, men vi lover å komme tilbake med fullt sortiment og samme høye kvalitet.

Å så bra da!

Ble litt bekymret, både jeg og labbisen er superfornøyd med produkter og priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som hadde tenkt å bestille grisehaler o.l. til pelsene etter å ha lest litt her.. Jaja, vi får nok bare vente. Men det er vel sikkert derfor noen har manglet deler av bestillingene, at de har vært dårlige på å svare på mailer osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto på facebook siden deres:

Harald Bredahl Vi bytter produksjonslokale, og vi har dermed ingen produksjon i denne perioden, men vi håper at det ikke er lenge til kommer i gang igjen. Det blir dermed lenger leveringstid i en periode fremover. Vi er også dermed utsolgt for griseører og spiserør, og har lite igjen av storfemuskel og lammehjerte, så de som vil sikr...e seg disse produktene bør bestille snarest. Vi beklager dette, men vi lover å komme tilbake med fullt sortiment og samme høye kvalitet.

Jeg tror det er to troll her som ble glade nå. De liker å få pakke på posten, nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...