Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

Jeg har også bare opplevd ham som seriøs. Og litt overveldet over responsen på produktene.

Jeg tror nok ikke han hadde forventet at det skulle være såå stor etterspørsel.

Gleder meg til han får det opp å gå igjen. Da skal det bestilles :wub:

Faktisk så tror jeg at det er mye av sonisene sin feil *ler*. Han sa "jeg skyller deg MYE for at du la det ut på den nettsiden" :lol:

Han jobber som sagt på spreng for å få alle godkjennelsene mm. Han gjorde dette kun på fritiden, og har full jobb og familie utenom. Når det kom så vanvittig mye med bestillinger at han måtte få nytt lokale, så tar ting tid. Han kunne jo lagt ned alt i stedefor, liksom :) Han tjener jo ikke akkurat penger på dette nå, så han er nok like ivrig som dere :D

Jeg gleder meg til det er oppe og går igjen, sånn at jeg får kjøpt inn masse til hundene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Okay, jeg har pratet med oppdretteren min og hu sa ordet på bygda sa han ikke var av de mest seriøse og når jeg sa hva vi opplevde sa hun vi bare skulle ringe forbrukerombudet.

Også anbefalte hun selv: Pro Pet AS. De møtte jeg også på stand i helga og hadde masse billig snacks til hunden (og hun sitter i styret og sa at driften hos dem var iallefall normal).

Så da skal jeg legge inn en sak på Forbrukrportal kontakt skjema . Og jeg oppfordrer dere andre til å gjøre det også.

hvordan bestiller man fra pro pet da? står jo ingenting om priser der, og er ikke noe bestillingsskjema? bare å sende de en mail eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan bestiller man fra pro pet da? står jo ingenting om priser der, og er ikke noe bestillingsskjema? bare å sende de en mail eller?

lurte jeg og på :wub:

Ser ut til at de selger gjennom forhandlere, stort sett zoo butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg har pratet med oppdretteren min og hu sa ordet på bygda sa han ikke var av de mest seriøse og når jeg sa hva vi opplevde sa hun vi bare skulle ringe forbrukerombudet.

Sorry, men "ordet på bygda" er ikke mer verdt enn en sekk med dritt, spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men "ordet på bygda" er ikke mer verdt enn en sekk med dritt, spør du meg...

Vel for meg var det det. Jeg har prøvd å kontakte mannen i flere måneder, det står en beskjed om lagerendringer på forsiden, men ingen dato. Hvor vanskelig er det å slenge ut at litt forsinket betyr 3 måneder + da, eller at det er ingen vits å bestille før etter jul?. Jeg har gått og ventet og ventet, og ikke funnet andre steder akkurat det jeg trengte. Og når jeg drar på jobb hele dager får de hvert sitt tyggebein, noe som ikke har skjedd og Amiga har vippet vannskåler og ødelagt ting.

Flott all infoen Marthe fikk, men det tar ikke så lang tid å legge noe ala det ut på websiden så han slipper å få masse sinte folk etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg ser at det ikke taes noen forskuddsbetaling, men at det er fakturautsendelse, så er jeg fullstendig enig i at forbrukerråd absolutt ikke er nødvendig. Han har da slettes ikke svindlet noen, verken med vilje eller ved "uhell".

Jeg er så vant til å betale alt jeg bestiller med visa eller paypal, så bare antok jeg antakelig gjorde det i denne sammenhengen også. (Men jeg hadde selvfølgelig sjekka om det var tilfelle, om penger var trukket noe sted for den bestillingen og i tillegg om de var tilbakeført senere sånn i tilfelle, dersom jeg omsider hadde bestemt meg for at "nå gidder jeg ikke vente mer".)

Siden det ikke haster for min del, så venter jeg en god stund til jeg. Drøyer det for lenge, så får en bare sende en mail og melde fra om at man avbestiller grunnet omstendighetene.

Men noe jeg synes mannen kunne gjort.. Er å skrive en ny notis i full fart på nettsiden, hvor han presiserer at ventetiden kan være _veldig_ lang nå, og at dersom man ikke har svært god tid bør man avvente ny informasjon på siden før man bestiller noe, og eventuelt avbestille eksisterende ordre om man ikke ønsker å vente i uviss tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ting har dratt ut nå. Se på når han skrev at ting tar litt tid på facbook. Hvis jeg ikke tar alt for feil så var det i mai at han skrev om at han skulle flytte lokaler, det er noen månter siden. Men han har jo ikke snytt noen siden han ikke har tatt betalt, det blir bare så alt for lenge å vente. En kan vel si det san at veien blir til mens han går seg vil og må rette opp ting. Eller rett og slett at det har tatt så lang tild fordi han må ha bruksendring på det nye lokalene som han skal leie. Sant som har med papirer og kommunen bruker gjerne å ta lang tid. Mattilsynet regner jeg også med at bruker tid på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Til dere som lurte på Pro Pet fôret, så har vi fôret på det i over 1 år på alle hundene i kennelen. Funker supert. Herlig pels og kondisjonen er topp. Inneholder bl.a selolje istedet for avkapp fra laks o.l Det kan nå bestilles via V & H. Snacks, så vidt meg bekjent, selges direkte via Pro Pet. De forhandler også V & H i tillegg til eget fôr i store deler av Vestlandet. Dere kan ringe Pro Pet eller V & H for info om salg i deres område :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Siden har vel vært oppe hele tida,men de har verken griseører eller haler. Og ingen ny informasjon.

Jeg lurer på når jeg får varene mine jeg. Burde vel komme snart. Bare ventet et halvt år, og i tillegg har folk sagt personen har det inne :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg snakket akkurat med han :wub: Han tok telefonen med en gang jeg ringte. De har fått vanvittig respons på dette, og måtte derfor få et nytt lokale. Det er ikke "bare bare" å drive med dette, og de må ha en ny godkjenning (det blir vel fra mattilsynet, men jeg skal ikke si det for sikkert). De hadde sagt at de kom i første uken i desember, og han håpte på det. Da ville han evt. ha varer rett før jul, evt. så ble det rett over nyåret.

Han skulle holde meg oppdatert, og han inviterte meg bort så jeg kunne få se hva de drev med :wub: Så jeg skal prøve å holde dere oppdatert også.

Han hadde oksemuskler inne, men det var det eneste.

Jeg har opplevd han som veldig seriøs hele tiden. Han drev med dette alene, og har selvfølgelig hatt mye å gjøre, men har ansatt en til nå. Så han sa at han hadde bare fått svart på halvparten av mailene, og beklagde dette. Han jobber på spreng for å få det nye lokale godkjent, og driften opp igjen :wub:

Har du noen update på dette? Er bedriften oppe og kjører igjen snart?

Jeg bestilte jo oksemuskler for godt over et halvt år og venter tålmodig her på noe jeg har betalt for :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen update på dette? Er bedriften oppe og kjører igjen snart?

Jeg bestilte jo oksemuskler for godt over et halvt år og venter tålmodig her på noe jeg har betalt for :wub:

Har du betalt?? Trodde ikke han tok forskuddsbetaling, kun faktura sammen med varene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du betalt?? Trodde ikke han tok forskuddsbetaling, kun faktura sammen med varene??

vi har betalt vi. Dog nå står det forhåndsbetaling til konto eller faktura. Men jeg har betalt med mastercard, har eposten som viser det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd er å holde seg laaaangt unna dette firmaet. Her har ikke kommet noen pakke på et år (!), bare regninger på pakker jeg aldri har fått. Tok en sjekk på firmaet i skattergisteret, og det var begredelig lesning. Tror ikke et øyeblikk på pratet om større prod.lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd er å holde seg laaaangt unna dette firmaet. Her har ikke kommet noen pakke på et år (!), bare regninger på pakker jeg aldri har fått. Tok en sjekk på firmaet i skattergisteret, og det var begredelig lesning. Tror ikke et øyeblikk på pratet om større prod.lokaler.

Ja jeg venter fortsatt, betalt og venter. Selvom Marthe sa han hadde det jeg har bestilt inne. så hvorfor ikke bare sende det til meg isåfall :> Passe lei nå :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

February 11 at 1:31pm

Hei, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Nå er alle godkjenningene fra Mattilsynet på plass og nå venter vi på den første leveransen av høykvalitetsvarer fra norske slaktere.

Vi kommer også til å lansere en ny webside med mulighet for Visa/kredittkort betaling.

Videre kommer vi til å ansette vår første ansatte, Tor Petter, og det ska bli deilig med hjelp i arbeidet med vår bedrift. Jeg er fulltidsansatt i en annen gründerbedrift, og til tider har det vært tøft med 80-90 timers arbeidsuke, foruten kone og guttene våre.

Mvh

Harald

Oppdatering på facebookgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??Om dere som har bestilt - og endatil betalt - villevære så inderlig snille å gi tilbakemelding om /når ting er på boks, slik at vi andre som henger på gjerdet her tør starte "jakten på godsakene" ?? jeg kjenner at jeg er blitt noe skeptisk til å dra kortet (ny funksjon) i nettbutikken etter alle skriveriene her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...