Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Ser ut som om endel har falt av lasset, så hvis vi skal greie å oppretholde denna greia, så får vi kanskje bare kjøre på selv om man ikke blir fler enn 3.

Jeg syntes hvertfall det er kjekkere enn å trene heeelt alene. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om endel har falt av lasset, så hvis vi skal greie å oppretholde denna greia, så får vi kanskje bare kjøre på selv om man ikke blir fler enn 3.

Jeg syntes hvertfall det er kjekkere enn å trene heeelt alene. :wub:

Egentlig enig :lol: Så får jeg heller trene fellesdekk de gangene vi blir fler :aww:

Er ikke noen som kan og vil trene førstkommende søndag på dagtid evt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig enig :wub: Så får jeg heller trene fellesdekk de gangene vi blir fler :aww:

Er ikke noen som kan og vil trene førstkommende søndag på dagtid evt?!

Mulig jeg slenger meg med. Med den store sorte. Han har ikke trent lp på over et år stakkar, på tide å begynne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg slenger meg med. Med den store sorte. Han har ikke trent lp på over et år stakkar, på tide å begynne igjen...

Hadde hvert koselig :wub:

Jeg stikker nok bort dit i morgen uansett for å trene (tar det på turen :aww: ). Så om noen vil trene så skrik ut. Vil helst på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke likevel, selv om jeg gjerne vil trene med dere. Nå har jeg blitt spurt om trening her i Oslo, det er litt enklere for oss enn Lillestrøm når vi er avhengig av kollektivtrafikk eller egne bein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke falt av lasset, har bare vært bortreist hele sommeren.

Jeg stemmer for at vi velger en fast dag og klokkeslett forresten, også kan man selvfølgelig skrike ut her om eventuelle andre dager man vil trene, eller hvis man ikke har mulighet til å komme den faste dagen. Kjipt å bli stående alene når man har brukt tid og penger på å komme seg dit liksom.

Eller hva tenker dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke falt av lasset, har bare vært bortreist hele sommeren.

Jeg stemmer for at vi velger en fast dag og klokkeslett forresten, også kan man selvfølgelig skrike ut her om eventuelle andre dager man vil trene, eller hvis man ikke har mulighet til å komme den faste dagen. Kjipt å bli stående alene når man har brukt tid og penger på å komme seg dit liksom.

Eller hva tenker dere om det?

Enig. Men jeg har en utfordring i.o.m at jeg ikke er hjemme fra jobb før kl 17 og må ta tog fra oslo til Lillestrøm. (og ofte lufte lille terrier hvis sambo jobber overtid på sykehuset). Så det passer best for meg etter kl 18, helst kl 19. Samme hvilken dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Men jeg har en utfordring i.o.m at jeg ikke er hjemme fra jobb før kl 17 og må ta tog fra oslo til Lillestrøm. (og ofte lufte lille terrier hvis sambo jobber overtid på sykehuset). Så det passer best for meg etter kl 18, helst kl 19. Samme hvilken dag.

Ja, det er jo forståelig, og gjelder nok helt sikkert flere.

For meg passer det utmerket å starte etter kl 18/19, da helst mandag, tirsdag eller onsdag (trener egen hund i skoletiden torsdager og fredager nemlig).

Skulle fått opp en poll da, men det funket ikke sist jeg prøvde så spørs om det funker nå. Må lage en ny tråd kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo forståelig, og gjelder nok helt sikkert flere.

For meg passer det utmerket å starte etter kl 18/19, da helst mandag, tirsdag eller onsdag (trener egen hund i skoletiden torsdager og fredager nemlig).

Skulle fått opp en poll da, men det funket ikke sist jeg prøvde så spørs om det funker nå. Må lage en ny tråd kanskje?

Veldig enig med faste dager. Er mye bedre om det blir litt strukurert.

Det er som sagt innmari kjedelig å troppe opp når det ikke er noen der, eller gå glipp av dager man kunne blitt med og trent, fordi man ikke sjekka forumet først.

Så, go for it. Lag en ny tråd med poll. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i fast dag og tid av samme grunn som Grim.

Bare håper det blir på en dag jeg kan da, for liker treningene vi har fått til veldig godt!

Mye mindre stress enn på hundeklubben også kan man trene det man vil, men likevel ha fellesøvelser og hjelpe hverandre :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo forståelig, og gjelder nok helt sikkert flere.

For meg passer det utmerket å starte etter kl 18/19, da helst mandag, tirsdag eller onsdag (trener egen hund i skoletiden torsdager og fredager nemlig).

Skulle fått opp en poll da, men det funket ikke sist jeg prøvde så spørs om det funker nå. Må lage en ny tråd kanskje?

spørre en mod om å sette opp en poll kanskje? :rolleyes2:

Jeg er egentlig veldig for denne treningen om det blir faste dager. Men jeg kommer ikke med egen und i det tilfelle :rolleyes2: Men etterhvert når sofsen er friskmeldt og ferdig med rehabilitering er jeg for alle penga med :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med å trene fremover om dere tåler en vilter hannhund som ikke tilhører meg? :rolleyes2: Blir ikke noe nå før jeg selv er frisk da (om dere ikke vil ha kikhoste da vel og merke :rolleyes2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...