Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

Men skal vi sette førstkommende torsdag som første dag da? Kan ikke folk som kan komme skrive seg opp på en liste?

og et spm: Er det greit med løpetisper?

(kopier denne og skriv på navnet ditt)

Kommer torsdag:

- Monica (om det er greit med løpetisper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar
Jeg kjører jo fra byen om det hjelper noe..

Jeg har månedskort i Oslo, så er ikke noe problem å komme seg rundt innenfor "grensen" om du kunne plukket meg opp en plass? :lol: Det hadde vært supert! Ellers bor jeg på Furuset, du kjører kanskje motorveien forbi dit uansett?

Kommer torsdag:

- Monica

- Marie

- Birte (hvis jeg kan sitte på med Marie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg!

Jeg kjører ring 3 fra smestad som går ut på E6, husker ikke helt om den kommer inn på motorveien før eller etter furuset?

Men det ordner seg sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg!

Jeg kjører ring 3 fra smestad som går ut på E6, husker ikke helt om den kommer inn på motorveien før eller etter furuset?

Men det ordner seg sikkert!

Flott, da blir det fellestrening på oss også på torsdag! :lol:

Jeg har ikke peiling på det der, men det spiller altså ingen rolle for meg hvor jeg eventuelt blir plukket opp/møter deg, så lenge det er innenfor Oslo (og helst mulighet for å komme seg dit med t-bane, må mest sannsynlig betale for hund på bussen nemlig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tror jeg skal slenge meg på disse treningene, om ingen har noe imot en oversosial schäfer.

Hun trenger sårt lydighetstrening sammen med andre hunder....

Tror ikke jeg rekker det på torsdag, men neste uke er ganske åpen...

Og hvordan er det med båndtvangen der? Er det fritak, eller blir det trening med bånd?

Skal ikke påstå at jeg er den som følger båndtvangen hele tiden, spesiellt når jeg trener.

Men rett ved siden av politihuset er ikke det første stedet det frister å bryte den... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tror jeg skal slenge meg på disse treningene, om ingen har noe imot en oversosial schäfer.

Hun trenger sårt lydighetstrening sammen med andre hunder....

Tror ikke jeg rekker det på torsdag, men neste uke er ganske åpen...

Sleng dere på :yawn:

Og hvordan er det med båndtvangen der? Er det fritak, eller blir det trening med bånd?

Skal ikke påstå at jeg er den som følger båndtvangen hele tiden, spesiellt når jeg trener.

Men rett ved siden av politihuset er ikke det første stedet det frister å bryte den... :)

Det er båndtvang der ja, men det blir opp til den enkelte om man vil følge den mens man trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tisper da, men jeg ser bare at løpetidstisper er positivt, er jo mange av de på stevner gjerne, så det er helt super forstyrrelse

Jeg ser den, men ikke alle som liker det heller. Meeen ingen protester, så da kommer vi :yawn: Blir med Chilli denne gangen, og håper folk kanskje vil tafse litt, for hun trenger å hilse på nye folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært med, men jeg har seinvakt på jobben og sommerfest for unga og Sofus har ikke godt av å stresse seg opp sånn med ei løpetidstispe..men kommer gjerne etthvert. :yawn: Mandag den 15 få jeg heller ikke til da har vi avslutning for unga og jeg har en avtale jeg ikke husker for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Monica, Birte og meg som kommer ? Caroline ?

Jeg lurte på om det var ok å møtes 7 istedet ?

Pga av at jeg skal hente en på Gardemoen senere på kvelden, og hvis vi trente litt senere så hadde jeg sluppet å kjøre hjem i mellomtiden når jeg først var på 'veien' :yawn:

Birte, bare send en pm eller noe om hvor du vil bli hentet, jeg er ikke så kjent så det er det samme for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Monica, Birte og meg som kommer ? Caroline ?

Jeg lurte på om det var ok å møtes 7 istedet ?

Pga av at jeg skal hente en på Gardemoen senere på kvelden, og hvis vi trente litt senere så hadde jeg sluppet å kjøre hjem i mellomtiden når jeg først var på 'veien' :yawn:

Birte, bare send en pm eller noe om hvor du vil bli hentet, jeg er ikke så kjent så det er det samme for meg :)

Kristina og Silje kommer vel også, såvidt jeg vet? ;) Vi kan godt starte kl 7 for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...