Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar
Ah, jeg ville gjerne vært med, men jeg vet ikke om jeg rekker det nå.. Planlegger dere flere ganger denne uka?

Kanskje vi skal prøve å hive oss med en gang? Det er jo ikke såååå langt til Lillestrøm :rofl:

Ja dere må bli med, jeg elsker virkelig disse treningene. Syntes det er bedre enn den andre mer ofisielle treninga vi går på.

Jeg kan sånn kanskje kanskje idag, og kanskje kanskje imorgen btw :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere må bli med, jeg elsker virkelig disse treningene. Syntes det er bedre enn den andre mer ofisielle treninga vi går på.

Jeg kan sånn kanskje kanskje idag, og kanskje kanskje imorgen btw :icon_confused:

Høres bra ut! Denne uka er litt travel, men neste uke slenger vi oss gjerne med om det blir noe :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Denne uka er litt travel, men neste uke slenger vi oss gjerne med om det blir noe :rolleyes2:

Det blir det nok. :lol:

Har det blitt faste dager, eller kjører vi "sånn det passer seg" enda?:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er veldig greit med sånn 'når det passer seg' :rolleyes2: men ulempen er jo at man må avtale fra gang til gang..

Lykke til på bronsemerket Bullitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men jeg har lovet å se på hesten til en venninne i ettermidag og vet ikke hvor lang tid det tar. Så må se ann litt.

Edit: Skal se på den kl 7.. Det betyr at for å rekke ca en times trening kan jeg i halv 6 tiden, om noen andre er med?

Edit igjen, tror ikke jeg orker likevel men det ser jo ikke ut til å bli noe av uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah! Nulla på både lineføring og fri ved fot idag. Lineføring fordi vi er helt elendige på det :frantics: Og fri ved fot gikk helt fint til vi skulle passere en søpplekasse som tydelig lukta veeldig godt :icon_redface:

Så nå skal det trenes framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ja :) Så bra! Håper du også kan Grim :)

Hmm kanskje ikke hvis det lyner og hagler som besatt, men litt regn tåler vi :blink:

Da sier vi det :D Tror det kun er meldt regn, og det skal nok vi klare også :D

Så får flere si ifra om dere får slengt dere på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...