Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

Skrevet

Dere må jo trene uansett vær! Tenk om det blir pøsregn og haggel på et stevne (been there) og hundene ikke vil gjøre noe fordi de ikke er vant til å trene når det er vått.

Hilsen Benedicte som sitter på andre siden av Oslo og ikke har tid :ahappy:

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Ja ;) Så bra! Håper du også kan Grim :)

Yes. :)

(Det er i morgen vi snakker om? :))

Grim driter i lyn og torden, så kommer uansett vi. :ahappy:

Skrevet

Jeg kan se om vi rekker å komme, vi skulle gjerne fått trent igjen altså :ahappy: Det har blitt litt for lang treningspause på oss nå...

Skrevet
Yes. :)

(Det er i morgen vi snakker om? :))

Grim driter i lyn og torden, så kommer uansett vi. :ahappy:

Good. Da sier vi 7. Samme sted som "alltid"? ;)

Jeg kan se om vi rekker å komme, vi skulle gjerne fått trent igjen altså ;) Det har blitt litt for lang treningspause på oss nå...

Håper dere får kommet dere en tur :)

Skrevet

Om vi får til å komme; er det noen som har en grei veibeskrivelse fra togstasjonen til treningsstedet? Mulig det er nevnt tidligere i tråden, men jeg er litt lat :ahappy:

Skrevet
Om vi får til å komme; er det noen som har en grei veibeskrivelse fra togstasjonen til treningsstedet? Mulig det er nevnt tidligere i tråden, men jeg er litt lat :ahappy:

Går ut av togstasjonen og til motsatt ende av bussterminalen, da står du å ser rett på rådhuset. Vi trener rett bak der, mellom elva og rådhuset (på gresset der).

Edit: Kart ;)

veibeskrivelse.jpg

Skrevet

Ok, takk! Praktisk med detaljert kart, jeg er ikke kjent i Lillestrøm i det hele tatt.... Da skal vi prøve å komme :ahappy:

Skrevet
Ok, takk! Praktisk med detaljert kart, jeg er ikke kjent i Lillestrøm i det hele tatt.... Da skal vi prøve å komme :ahappy:

Tar bare et par minutter å gå ;)

Edit: Kan vi få til litt tafsing også? Trenger bittelitt hjelp med tanke på utstilling.

Skrevet
Dere må jo trene uansett vær! Tenk om det blir pøsregn og haggel på et stevne (been there) og hundene ikke vil gjøre noe fordi de ikke er vant til å trene når det er vått.

Hilsen Benedicte som sitter på andre siden av Oslo og ikke har tid :P

Hvordan har jeg klart å glemme det allerede! ;);) på meg.. Neste gang det regner løper vi ut for å trene ;)

Ok, takk! Praktisk med detaljert kart, jeg er ikke kjent i Lillestrøm i det hele tatt.... Da skal vi prøve å komme :)

Tror jeg rekker det også...

Yes. :P

(Det er i morgen vi snakker om? :))

Grim driter i lyn og torden, så kommer uansett vi. :)

Jippi :P

(ja imorgen onsdag :ahappy: )

Skrevet

Jeg fikk dessverre ikke kommet, men det skjønte dere vel :lol: Nettet mitt tok kvelden på tirsdag, så jeg mistet både veibeskrivelse og mulighet til å ta kontakt med folk. Vi blir gjerne med en annen gang! :whistle:

Skrevet

Tenkte på om du kunne ha gått deg bort, og hadde kanskje ringt om jeg hadde hatt nummeret :whistle:

Men regnet med at alt var i orden da!

  • 2 weeks later...
Skrevet

Da dropper vi det idag tror jeg.

Men kan forløpig nesten alle dager i neste uke.

Håper flere blir med da :|

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...