Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar
Jeg vil gjerne trene litt i morra. Men om det ikke kommer noen som MÅ trene kl 7, kan vi gjerne ta det tidligere, 6 eller noe :)

Jeg kommer og Hege/svigerfar kommer og det gjør ingenting om det er kl 6 for da blir det ikke så sent til svigerfar :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si kl 6 på tirsdag også?(blir fort kaldt og mørkt) Eller er det noen som skal være med og ikke kan før 7?

Jeg er med på tirsdag! og jeg har med ei venninne(såfremt hun ikke får disse magesmertene sine da.) som gjerne vil lære mere om hundetrening og få litt hjelp. Setter pris på at dere kanskje tar litt initiativ (hun er litt sjenert) :) 

Hun har en BC (Theo..) 

og ja kl. 18 takk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I å med at jeg feiga ut i går, kan jeg godt bli med i dag.

Kristina? :whistle:

Kristina jobber i dag, men hun skulle se det an. Vi kan eventuelt ta det på torsdag i stedet? Men da helst ikke før 18.30, siden jeg trener hund hele dagen på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med idag :aww: været er jo råflott ^^

Bra!:whistle: Når passer det for dere da? Hvis Kristina kan være med fra 18.30-19.00 (hun jobber) så vil jeg gjerne starte da. Greit å være litt flere, og vi tenkte å ha et "uoffisielt stevne" med kommandant, ring og at vi kjører hele programmet i riktig rekkefølge. De som vil kan selvfølgelig belønne underveis og/eller mellom øvelsene, er jo bare for treningen sin del. (Jeg må lære meg forskjell på høyre og venstre bl.a :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina jobber i dag, men hun skulle se det an.

Åja, stemmer.

Men jeg har jo tilbudt meg å være hundepasser mens hu jobber for å gjøre det litt enklere de dagene det kræsjer :whistle: Glemte kanskje det da.

Jeg er uansett hypp på å trene i dag, så jeg drar dit selv om jeg skulle ende opp alene. Får alltids trena på passering om ikke noe anna. Men blir med på torsdag også hvis noen vil da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...