Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Som været er her akkurat NÅ frister det ikke om man så bor i Oslo og har "bare" 2,5 times kjøring... Men Bø er et "must", og jeg synes det er en super innendørsutst med gode ringer, grei plass, etc. Dog gjelder det å komme tidlig, så man får parkert i rimelig nærhet. Det er nemlig IKKE greit å gå en kilometer over snøfonner og langs riksveien med bikkjer, bur, etc..

Har meldt på to av mine (begge champions), så det blir helt klart en Bø-tur for oss, ja. Men må nok prøve å finne et overnattingssted, da. Men synes det er litt surt å betale over 1000,- natten for en bitteliten campinghytte...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt på Bella.

Skal dere overnatte noe sted? Hadde tenkt å kjøre opp på morgenen, men SusanneL satte meg i andre tanker... For vi er garantert innkalt til ni, noe annet blir kryss i taket og lottogevinst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har bestemt at vi ikke skal. :icon_confused:

Men snart er det vår! :icon_confused:

Usj, jeg som hadde håpet å endelig få se dere.

Jeg håper vi får sen møtetid (dessverre tviler jeg på det...), da blir det fort enklere å komme seg oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere overnatte noe sted? Hadde tenkt å kjøre opp på morgenen, men SusanneL satte meg i andre tanker... For vi er garantert innkalt til ni, noe annet blir kryss i taket og lottogevinst.

Jeg reiser alene og har ikke råd til overnatting. Så jeg får sove hos labbis. Blir litt langt å kjøre om morgenen, men det er bedre enn å ikke kunne dra i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser alene og har ikke råd til overnatting. Så jeg får sove hos labbis. Blir litt langt å kjøre om morgenen, men det er bedre enn å ikke kunne dra i det hele tatt.

Skjønner.

Vi stiller jo heldigvis tisper, så det er jo ingen krise om vi blir litt forsinket underveis.

Eller, Even er påmeldt, men stiller han er jo det som sist av hannene. Ah, gleden ved ikke å ha junior hannhund! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.

Vi stiller jo heldigvis tisper, så det er jo ingen krise om vi blir litt forsinket underveis.

Eller, Even er påmeldt, men stiller han er jo det som sist av hannene. Ah, gleden ved ikke å ha junior hannhund! :)

Hehe, jeg skal stille junior hannhund... :o Også skal jeg heie på Jonas i unghund. Også skal jeg stille en hannhund i åpen. Så for min del blir det nok opp og hopp klokka halv 4-4 på natta!

Begynner du å angre deg nå labbis? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal stille junior hannhund... :) Også skal jeg heie på Jonas i unghund. Også skal jeg stille en hannhund i åpen. Så for min del blir det nok opp og hopp klokka halv 4-4 på natta!

Begynner du å angre deg nå labbis? :o

*fnise henrykt*

Vel, rett skal være rett, L lurte på om vi skulle kjøre sammen, hvis hun meldte på Tumle, så mulig jeg må satse på å være der til halv ni... :o

Hvis jeg drar med begge to er det derimot ikke mulig å kjøre sammen, så da kanskje jeg sover helt til fem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da meldt vi på i går, juniorhandling begge dager + 2 tisper (flat) på søndag. Ene tispen skal i åpen andre i bruks, kunne kanskje hatt bruk for litt hjelp hvis noen vil prøve seg på en av dyra min? Hun ene står for championatet, veldig rolig og grei, hun andre en veldig ung i oppførsel og trenger en litt mer erfaren person. :) vi såver hos kjentfolk bare 15min fra hallern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal stille junior hannhund... :o Også skal jeg heie på Jonas i unghund. Også skal jeg stille en hannhund i åpen. Så for min del blir det nok opp og hopp klokka halv 4-4 på natta!

Begynner du å angre deg nå labbis? :o

Selvfølgelig ikke, sånn er det når man skal på utstilling! :):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal stille junior hannhund... :) Også skal jeg heie på Jonas i unghund. Også skal jeg stille en hannhund i åpen. Så for min del blir det nok opp og hopp klokka halv 4-4 på natta!

Begynner du å angre deg nå labbis? :o

Godt det ikke bare er meg og Anette (Loke) som skal opp så tidlig. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet overnatting... 20 min fra utstillingsplassen da, litt kjipt.

Og jeg skal sove hjemme og kjøre litt over tre timer på morgenen, så jeg synes ikke synd på deg... :|

Belgerene er vel alltid tidlig også de har jeg hørt rykter om....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...