Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

hehe - Som en sidekommentar om hvorvidt Marthe bør melde på Extra i unghund eller åpen klasse, så er det vel overraskende om hun får noe særlig konkurranse punktum. Det er kanskje 2 maller på sånne utstillinger, er det flere så er det jo nesten sensasjonelt :lol:

Vi kommer, Dinamor skal stilles! I championklasse *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Da er Loke påmeldt i championatklassen, så er det bare å få seg dit på et vis som gjenstår. Vi skal nemlig ta revansj på¨Dina som slo oss der sist *kremt. host osv..* Også MÅ jeg snart få hilst på Cane føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Loke påmeldt i championatklassen, så er det bare å få seg dit på et vis som gjenstår. Vi skal nemlig ta revansj på¨Dina som slo oss der sist *kremt. host osv..* Også MÅ jeg snart få hilst på Cane føler jeg...

Det går tog, da. :lol: Hvis du ikke får skyss, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tog, da. :lol: Hvis du ikke får skyss, altså.

Jeg vet..Men jeg håper å unngå det... Hater å ta tog til store utstillinger med hund, for det er alltid flere hunder på toget og vi må alle sitte i samme vogn. Loke tar ikke det der helt med ro desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet..Men jeg håper å unngå det... Hater å ta tog til store utstillinger med hund, for det er alltid flere hunder på toget og vi må alle sitte i samme vogn. Loke tar ikke det der helt med ro desverre...

Ja, det er sant...

Jeg skal forresten nedover, riktignok uten hund. Vi har årsmøte i NKKU, og ellers har jeg ingen andre planer enn å være i hallen og se på bikkjer. :lol: Er usikker på om jeg skal være der begge dagene eller ikke, da. Må studere togtider litt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hit skal vi oså :) håper bare været blir bedre enn i fjord , så veiene holder seg opne . i fjord var alle fjell overganger stengt, så det ble en lang vei for å komme til bø! :P

Håper det blir slik som det var over fjellet da meg og Diezel var i Bø da...- glatt som F*** og snø opp i takhøyde noen steder, men helt stille og rolig. Ingen vind eller stengte fjell. :lol:

Vi krysser fingrene for lillesøss hvertfall! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Loke påmeldt i championatklassen, så er det bare å få seg dit på et vis som gjenstår. Vi skal nemlig ta revansj på¨Dina som slo oss der sist *kremt. host osv..* Også MÅ jeg snart få hilst på Cane føler jeg...

Åh, det blir hyggelig å endelig få hilse på dere. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Bø skal utstillingen holdes? Er det langt fra jernbanestasjonen og dit?

Jeg har en skikkelig fæl og uferdig junior som såvidt har fylt ni måneder til den tid som jeg vurderer å melde på (bare for å kaste penger jeg ikke har ut av vinduet, eller noe sånt :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Bø skal utstillingen holdes? Er det langt fra jernbanestasjonen og dit?

Jeg har en skikkelig fæl og uferdig junior som såvidt har fylt ni måneder til den tid som jeg vurderer å melde på (bare for å kaste penger jeg ikke har ut av vinduet, eller noe sånt :ahappy:)

Telemarkshallen står det på annonsen til NKK i hvert fall.

Det er fem- seks kilometer fra jernbanestasjonen og opp til hallen. Så det ser ut til at det er greit å beregne drosje opp eller for den sperke gå hihi.

Å, det er såpass langt ja... For øyeblikket høres det litt uaktuelt ut å gå, jeg har stort sett ALTFOR mye å bære på <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fem- seks kilometer fra jernbanestasjonen og opp til hallen. Så det ser ut til at det er greit å beregne drosje opp eller for den sperke gå hihi.

IKKE GÅ! Jeg har gått, men det var laaaaaaangt. Og det var tungt og vi måtte gå i veien siden fortauene hadde 1 meter snø på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fem- seks kilometer fra jernbanestasjonen og opp til hallen. Så det ser ut til at det er greit å beregne drosje opp eller for den sperke gå hihi.

Telemarkshallen står det på annonsen til NKK i hvert fall.

Å, det er såpass langt ja... For øyeblikket høres det litt uaktuelt ut å gå, jeg har stort sett ALTFOR mye å bære på <_<

IKKE GÅ! Jeg har gått, men det var laaaaaaangt. Og det var tungt og vi måtte gå i veien siden fortauene hadde 1 meter snø på seg.

Det er langt nok til at det blir taxi-tur, ja. Om det er flere som kommer med samme toget, så går det jo an å spleise på taxi også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt nok til at det blir taxi-tur, ja. Om det er flere som kommer med samme toget, så går det jo an å spleise på taxi også :ahappy:

Jeg gjorde det da jeg tok taxi fra togstasjonen sist, og da var vi tre i samme taxi, og det ble 40 kroner på hver eller noe sånt. Absolutt overkommerlig. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...