Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

Noen som er i hallen til de starter på søndagen? Ei veldig god venninne av meg skal stille med hund nr 8 og 9 i ringen. Problemet kommer om de to hundene ender opp som bir-bim... Noen som vil/kan hjelpe henne?

Hva mener du med "Noen som er i hallen til de starter pä söndagen?" :whistle:

Jeg skal väre der begge dager, og stiller gjerne opp, om det trengs :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Er 98% sikker på at jeg kommer til å trekke Bella fra denne utstillingen, da pelsen hennes virkelig lar vente på seg.

Så lurer på om jeg skal håpe at John Jacobsen skal bli syk sånn at jeg får igjen pengene mine.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 98% sikker på at jeg kommer til å trekke Bella fra denne utstillingen, da pelsen hennes virkelig lar vente på seg.

Så lurer på om jeg skal håpe at John Jacobsen skal bli syk sånn at jeg får igjen pengene mine.. ;)

Hey, noen her tror at de har lyst til å stille for ham! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, noen her tror at de har lyst til å stille for ham! ;)

Så synd for dere 61 andre da... :P

Men ingen fare, det blir aldri dommerbytte de gangene jeg har meldt på men ikke stiller. Og det begynner å bli en god del ganger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 98% sikker på at jeg kommer til å trekke Bella fra denne utstillingen, da pelsen hennes virkelig lar vente på seg.

Så lurer på om jeg skal håpe at John Jacobsen skal bli syk sånn at jeg får igjen pengene mine.. :P

Jeg har litt det samme problemet selv gitt... Nå har ikke Norma mye pels i utgangspunktet, men hun er mer "naken" på grunn av at løpetiden er rundt hjørnet. Hun kunne godt beholdt den lille pelsen hun har til Bø var over synes jeg <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd for dere 61 andre da... :P

Men ingen fare, det blir aldri dommerbytte de gangene jeg har meldt på men ikke stiller. Og det begynner å bli en god del ganger nå.

Det er jo uansett sjelden det blir dommerbytte på berner. Andre raser kan få det ofte, fordi de får få påmeldte og er lettere å flytte fra en ring med mange påmeldte til en ring med færre påmeldte, for å gjøre fordelingen jevnere i ringene. En flytter ikke 50-60 bernere uten videre, også fordi det statistisk sett er større prosentandel som vil be om pengene tilbake pga dommerbytte. Så det må nok sykdom til, og det er da ikke pent å ønske at en annen skal bli syk. Hva har han gjort deg? :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Hva mener du med "Noen som er i hallen til de starter pä söndagen?" :P

Jeg skal väre der begge dager, og stiller gjerne opp, om det trengs :P

Hjelp er fikset, men tusen takk for omtanken. Rasen stiller først på søndagen, så jeg fikk tak på ei som ville hjelpe om hundene må opp til bir-bim. Er 14 i rasen, så det skal godt gjøres at de blir blir-bim, men man må jo være på den sikre siden;) Er ikke mine hunder men ei god venninne av meg som skal stille.

Men har du anledning og kamera med, setter jeg pris på om du får tatt bilder av veteran-hannen og tispa som skal stille (de har samme eier) ;whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som trenger overnatting fra lørdag til søndag? Er en hytte på 15 min fra hallen med to soverom, ett med en dobbeltseng, og et annet rom med køyseng. Webadressen er www.lifjell.com. De har dessverre satt begrensning på 2 hunder inne på hytta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da ikke an å la hunder sove ute på denne tiden av året (unntak: endel polare spisshunder) ?

Så en "begrensning" på hytta' hadde jeg virkelig ikke brydd meg om et eneste øyeblikk. Det er jo vi (eier/hytteleier) som skal rydde og vaske hytten etterpå. Så såfremt DET er okey, så spiller det da ingen rolle om det er en eller 10 hunder der??

Og forresten - Norsk Melodi Grandi Prix på lørdag kvelden når vi er der, da... Så da MÅ man jo ha hytte med TV, ikke sant? (ha ha ha!)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da ikke an å la hunder sove ute på denne tiden av året (unntak: endel polare spisshunder) ?

Så en "begrensning" på hytta' hadde jeg virkelig ikke brydd meg om et eneste øyeblikk. Det er jo vi (eier/hytteleier) som skal rydde og vaske hytten etterpå. Så såfremt DET er okey, så spiller det da ingen rolle om det er en eller 10 hunder der??

Og forresten - Norsk Melodi Grandi Prix på lørdag kvelden når vi er der, da... Så da MÅ man jo ha hytte med TV, ikke sant? (ha ha ha!)

Susanne

hehe, jeg er helt enig. Følte bare at jeg måtte si at det var det som avtalt med hytteeierne (det var ikke jeg som bestilte :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også bo ved Seljordsvannet - og selvsagt se etter Sjøormen...

Men måten å gjøre dèt på er vel å gå ut i nattens mulm og mørke - uten kamera, mobil eller noe man i ettertid kan bevise noe som helst med..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også bo ved Seljordsvannet - og selvsagt se etter Sjøormen...

Men måten å gjøre dèt på er vel å gå ut i nattens mulm og mørke - uten kamera, mobil eller noe man i ettertid kan bevise noe som helst med..

Susanne

...og etter å ha drukket litt også, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Emma - jeg tror også at muligheten å se sjøormer definitivt øker med antall promille alkohol i blodet! Samtidig som troverdigheten synker i tilsvarende takt når man skal prøve å forklare hva man har sett...

Er det virkelig ikke flere hytter igjen på de forskjellige camp.plassene i Seljord lenger heller? F.eks. den vi skal bo på - Garvikstrondi Camping, men ellers er det jo Seljord Camping, Sanden Camping, Nes Motell og Camping, osv..

Det er riktignok et par mil bortenfor - men et par/tre mil er da peanuts i forhold til 2-3 timers kjøring fra Oslo-området?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Emma - jeg tror også at muligheten å se sjøormer definitivt øker med antall promille alkohol i blodet! Samtidig som troverdigheten synker i tilsvarende takt når man skal prøve å forklare hva man har sett...

Er det virkelig ikke flere hytter igjen på de forskjellige camp.plassene i Seljord lenger heller? F.eks. den vi skal bo på - Garvikstrondi Camping, men ellers er det jo Seljord Camping, Sanden Camping, Nes Motell og Camping, osv..

Det er riktignok et par mil bortenfor - men et par/tre mil er da peanuts i forhold til 2-3 timers kjøring fra Oslo-området?

Susanne

*sjekke*...

Edit: får ta en ringerunde i morgen og høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Emma - jeg tror også at muligheten å se sjøormer definitivt øker med antall promille alkohol i blodet! Samtidig som troverdigheten synker i tilsvarende takt når man skal prøve å forklare hva man har sett...

Hvis du tror på meg når jeg forteller om sjøormen jeg så, så skal jeg tro på deg når du forteller om sjøormen du så.

__

Vi bor på Seljord camping, og fikk hytte fredag eller lørdag. Vet dog ikke hvor mye ledig det var, da andre mer oppegående mennesker enn meg tenkte på å booke seg ei hytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...