Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar
Iiiik, 14 groenendaeler, jeg som trodde jeg skulle drite meg ut litt sånn for meg selv. :icon_confused:

Hehe, hvis du hadde planer om det så er vel ikke nkk utstilling akkurat der det pleier å være færrest påmeldte... :icon_cry:

Gleder meg til å se Cane gutten, det går helt sikkert bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi 3 Ak påmeldt!

Hvem er den tredje? :icon_confused: Og jeg har for engangskyld ikke oppmøte før klokken 12! Tror jeg har opplevd det en gang før eller noe.

Men det betyr at jeg trenger handler til *host* Blaze om dem begge får CK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du hadde planer om det så er vel ikke nkk utstilling akkurat der det pleier å være færrest påmeldte... :icon_confused:

Gleder meg til å se Cane gutten, det går helt sikkert bra :icon_cry:

Vel, i fjor var det kun én påmeldt groenendael, men det er jo veldig lite, da.

Det er 22 påmeldte tervueren og Chili er en av dem. Nå krysser jeg bare fingrene for at hun holder på pelsen frem til utstillingen. Med min flaks begynner hun vel å røyte på torsdagen eller noe sånt... Jeg har egentlig ikke så store forhåpninger, men hun står jo for championatet, da... (Dette blir tredje gangen vi prøver oss på storcertet og alle gode ting er jo tre, håper jeg.) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du hadde planer om det så er vel ikke nkk utstilling akkurat der det pleier å være færrest påmeldte... :icon_confused:

Gleder meg til å se Cane gutten, det går helt sikkert bra :icon_cry:

Hihi, det er jo lov å drømme. :( Joda, det går sikkert bra, målet er en blå sløyfe - håpet er en rød, så får vi se om vi klarer det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet til Bø er klart, så da kommer sikkert startnummer snart også.

*trenger lykkenummer*

Takk for at du sa i fra, jeg glemmer at PM gjerne kommer før startnummer...

Vi trenger forøvrig også lykkenummer!

Iiiik, 14 groenendaeler, jeg som trodde jeg skulle drite meg ut litt sånn for meg selv. :icon_confused:

Pøh, du har ingenting å klage på, jeg hadde vært overlykkelig om jeg bare hadde 13 konkurrenter <_<

42 springere, og selvfølgelig skal springeren først i ringen... Jeg blir trøtt bare ved tanken, samt at det blir hakket verre å overtale den eventuelle sjåføren *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, du har ingenting å klage på, jeg hadde vært overlykkelig om jeg bare hadde 13 konkurrenter <_<

Jo, men altså.. har ikke noe i mot konkurransen som så sådan, det er bare det at jo flere flinke belgerutstillere der er jo teitere kommer jeg til å se ut. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men altså.. har ikke noe i mot konkurransen som så sådan, det er bare det at jo flere flinke belgerutstillere der er jo teitere kommer jeg til å se ut. :icon_confused:

Det er heldigvis ikke kjempevanskelig å stille belger, så det går helt sikkert fint :icon_cry: Igjen, han må kunne stå på alle fire beina sine og trave pent, liksom.. hehe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis ikke kjempevanskelig å stille belger, så det går helt sikkert fint :( Igjen, han må kunne stå på alle fire beina sine og trave pent, liksom.. hehe :lol:

...og når han klarte det som valp så klarer han det nå også! Ikke vær redd :icon_cry: Håååper så veldig jeg kan få sett dere in action jeg, men spørs om det kræsjer.. Vi må hvertfall sees der! Er der sikkert før hallen åpner og står i kø utenfor som vanlig, og har som nevnt oppmøte 10, så før det skal jeg svinse litt rundt og se etter folk :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis ikke kjempevanskelig å stille belger, så det går helt sikkert fint :( Igjen, han må kunne stå på alle fire beina sine og trave pent, liksom.. hehe :lol:

Hihi, DET må vi vel klare! :lol:

...og når han klarte det som valp så klarer han det nå også! Ikke vær redd :lol: Håååper så veldig jeg kan få sett dere in action jeg, men spørs om det kræsjer.. Vi må hvertfall sees der! Er der sikkert før hallen åpner og står i kø utenfor som vanlig, og har som nevnt oppmøte 10, så før det skal jeg svinse litt rundt og se etter folk :icon_cry:

Ja, med deg var han kjempeflink, kritikken dagen etterpå når jeg stilte selv var ikke like bra, 'ønsker mer reisning, faller på fronten' osv, han gikk jo som et slakt. *ler* Men så var han jo ikke på utkikk etter mamman sin heller da, så jeg skylder på det. :icon_confused:

Håper nå virkelig vi får sett dere, og det får vi nok. Vi er helt sikkert ferdige 10.05 liksom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØRDAG:

25 aussier og oppmøte 12.00 - Hurra! Men er første rasen i ringen da...

I LP elite har jeg oppmøte 11.00. Når utstillings for en gang skyld ikke er kl 9, så er også lydigheta sen... Er nødt til å være i første fellesdekk for å rekke det der, hvis ikke blir jeg nødt til å be om å gå sist... Liker ikke å gå sist...!

SØNDAG:

LP 2: 15 påmeldte - ganske få egentlig, i forhold til de andre klassene. Nå har ikke vi sjans i havet til å gjøre det spesielt bra, da vi har trent 4-5 ganger siden i sommer, men vi skal nok klare å skape en positiv opplevelse i ringen! :icon_confused:

EDIT: Ser ut til at LP elite-ringen og aussie-ringen (ring 16 og 15) er ved siden av hverandre! Det hjelper mye :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØRDAG:

25 aussier og oppmøte 12.00 - Hurra! Men er første rasen i ringen da...

I LP elite har jeg oppmøte 11.00. Når utstillings for en gang skyld ikke er kl 9, så er også lydigheta sen... Er nødt til å være i første fellesdekk for å rekke det der, hvis ikke blir jeg nødt til å be om å gå sist... Liker ikke å gå sist...!

SØNDAG:

LP 2: 15 påmeldte - ganske få egentlig, i forhold til de andre klassene. Nå har ikke vi sjans i havet til å gjøre det spesielt bra, da vi har trent 4-5 ganger siden i sommer, men vi skal nok klare å skape en positiv opplevelse i ringen! :)

EDIT: Ser ut til at LP elite-ringen og aussie-ringen (ring 16 og 15) er ved siden av hverandre! Det hjelper mye :)

Så moro at du skal gå med begge da, det blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøkaos i år også? :)

yr.no sier dette om neste søndag:

Snø. Svak vind, 3,0 m/s fra nord-nordøst. 1 mm nedbør i døgnet

Men det er da virkelig ikke neste søndag vi skal dit :) Det er vel om 14 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått startnummer nå.

Bella har startnummer 1583, er hund nr. 67 i ringen, og berner nr. 48.

Even og X'en er bernere 29 og 38, så det er jo en ganske jevn kjønnsfordeling. Ny trend ser det ut til, før var det jo gjerne 2/3 tisper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Noah skal åpne ballet han - han er 1. mann i ringen klokken 0900 - så da får vi håpe Anne Grete er på plass så tidlig *ler*

Lilli skal inn som hund nummer 31 - og det betyr at det kan være inntil 9 hannhunder påmeldt, og det synes vi er fint *ler* - vi vil heller ha mange hanner enn tisper *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...