Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Og jeg skal sove hjemme og kjøre litt over tre timer på morgenen, så jeg synes ikke synd på deg... :|

Belgerene er vel alltid tidlig også de har jeg hørt rykter om....?

Jeg husker ALDRI hvor lang tid man bruker til BØ jeg - aldri - men jeg vet jeg bruker 45 minutter til Drammen fra der jeg bor nå, og så er det vel halvannen time fra Drammen tror jeg eller noe sånt? Jeg pleier alltid å bruke kortere tid enn jeg planlegger.

Både Lilli og Noah er påmeldt, lille Supra skal og jeg tror vel Stitchepitchen også er påmeldt - ja - og så Dinersen da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

....tok ett kjapt søk på Via Michelin - og de vil fryktelig gjerne at jeg skal kjøre helvetes veien til Bø - dvs. til flyplassen og opp over fjellet den veien - DET kan jeg fortelle Michelin at jeg slettes ikke har tenkt til med kassebilen på vinterstid - jeg har kjørt der TO ganger før, en gang med stor firhjulstrekker og en gang med en HiAce firhjulstrekker og det var spennende nok det faktisk - jeg er ikke spesielt for spenning i hverdagen sånn en tidlig lørdags morgen.

Michelin sier jeg skal bruke snaue tre timer - så jeg satser på 3,5 og kusker hjemmefra i fem-halv seks tiden og håper det blir tid nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....tok ett kjapt søk på Via Michelin - og de vil fryktelig gjerne at jeg skal kjøre helvetes veien til Bø - dvs. til flyplassen og opp over fjellet den veien - DET kan jeg fortelle Michelin at jeg slettes ikke har tenkt til med kassebilen på vinterstid - jeg har kjørt der TO ganger før, en gang med stor firhjulstrekker og en gang med en HiAce firhjulstrekker og det var spennende nok det faktisk - jeg er ikke spesielt for spenning i hverdagen sånn en tidlig lørdags morgen.

Michelin sier jeg skal bruke snaue tre timer - så jeg satser på 3,5 og kusker hjemmefra i fem-halv seks tiden og håper det blir tid nok..

Bruk gulesider og legg inn viapunkt på kjøreruten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Meldt på, har funnet overnatting... 20 min fra utstillingsplassen da, litt kjipt.

Og den uken har vi vinterferie, så om vi plutselig finner ut at vi skal til sverige å bruker penger så gjør ikke det noe :P

Å, stakkars deg som må kjøre 20 min...

---

Jeg får kanskje sjekke hvor lang tid det tar å reise herfra også, så krysser jeg fingrene for at det ikke er altfor langt for den som eventuelt må kjøre oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å bruke kortere tid enn jeg planlegger.

Jeg tror kanskje jeg pleier å innbille meg sånn litt ubevisst at det tar lenger tid enn det gjør. Jeg var nemlig veldig sikker på at det tar rett over tre timer å kjøre til Bø. Jeg sjekket nå med Jørgen (hyggelige lille mannen som bor inni GPS'en min) og han sier at det tar 2 timer og 40 min. Og jeg pleier alltid å bruke mindre tid enn han sier, han er nemlig så naiv at han tror jeg holder fartsgrensene bestandig *flir*.

Tror jeg beregner 3 timer likevel jeg så jeg slipper å komme pesende rett før vi skal i ringen.... :hyper:

(Joda, jeg har tenkt å være der i gooood tid før vi skal i ringen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....tok ett kjapt søk på Via Michelin - og de vil fryktelig gjerne at jeg skal kjøre helvetes veien til Bø - dvs. til flyplassen og opp over fjellet den veien - DET kan jeg fortelle Michelin at jeg slettes ikke har tenkt til med kassebilen på vinterstid - jeg har kjørt der TO ganger før, en gang med stor firhjulstrekker og en gang med en HiAce firhjulstrekker og det var spennende nok det faktisk - jeg er ikke spesielt for spenning i hverdagen sånn en tidlig lørdags morgen.

Michelin sier jeg skal bruke snaue tre timer - så jeg satser på 3,5 og kusker hjemmefra i fem-halv seks tiden og håper det blir tid nok..

Margrete tok meg med på den runden i fjor <_< Nesten rart at Nyrene mine ikke løsna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Lilli og Noah er påmeldt, lille Supra skal og jeg tror vel Stitchepitchen også er påmeldt - ja - og så Dinersen da kanskje.

Neida, det er ikke noe kanskje med det, Dinersen er påmeldt hun :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Lilli og Noah er påmeldt, lille Supra skal og jeg tror vel Stitchepitchen også er påmeldt - ja - og så Dinersen da kanskje.

Nope, Stitchepitchen skal ikke til Bø, av forskjellige grunner.

For det først så skal jeg presentere og levere prosjektoppgaven min 24. februar, så da regner jeg med at den helga må brukes på denne oppgaven. Dessuten gidder jeg ikke å stå opp før fuglene fiser og betale masse penger for å komme med en hund som syns det er dritskummelt å være i haller og at mannfolk egentlig kan holde seg unna kroppen hans.

Ja, det hadde vært fin trening, men foreløpig får den treninga foregå sammen med THK i messehallen. Den ligger bare fem minutter unna også er det helt gratis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Nope, Stitchepitchen skal ikke til Bø, av forskjellige grunner.

For det først så skal jeg presentere og levere prosjektoppgaven min 24. februar, så da regner jeg med at den helga må brukes på denne oppgaven. Dessuten gidder jeg ikke å stå opp før fuglene fiser og betale masse penger for å komme med en hund som syns det er dritskummelt å være i haller og at mannfolk egentlig kan holde seg unna kroppen hans.

Ja, det hadde vært fin trening, men foreløpig får den treninga foregå sammen med THK i messehallen. Den ligger bare fem minutter unna også er det helt gratis :lol:

Hmmm........ hvorfor er haller så skummelt?

Han taklet jo vikingskipet helt ok når han hadde vært der en halvtime........ - raringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm........ hvorfor er haller så skummelt?

Han taklet jo vikingskipet helt ok når han hadde vært der en halvtime........ - raringen

Nei, haller er vel ikke det største problemet, selv om han ikke syns det er kult. Men som du sier, bare han får litt tid på seg så er det greit. Ser jo at han reagerer mindre og mindre når jeg trener inne med THK også.

Nå er ikke det hovedgrunnen til at jeg ikke drar heller da. Det er presentasjon av prosjekt oppgaven som gjør at jeg må droppe denne utstillinga. Resultatet på den utgjør 1/3 av standpunktkarakateren min, så det er griet med et bra resultat, liksom :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre så godt jeg kan får å få kommet meg til Bø, men det gjenstår å se om jeg faktisk kommer. Det tar ca. 2,5 timer å kjøre dit. Kanskje jeg får drasset med meg Silje en tur! :lol:

jeg har over 3 timer jeg, sånn rundt 3,5 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Om noen tar bilder hadde det vært flott om jeg hadde fått tilsendt bilde av veteranhannen som skal stille (hovawart). Han har alltid gjort det bra på utstillinger og om han blir BIR-veteran, så er det stor sjanse for at han stiller i BISveteranfinalen :lol:

Han er pappa'n til vår eldste tispe og en spreking som har rukket å bli 10 år nå. Fra før har han BIS2 veteran i Kristiansand (da han var 8 år) samt BIS2-veteran på Kongsberg i vinter... Samt at han ble BIS-veteran ved fjorårets rasespesial, dommeren der var spesialdommer fra Tyskland og den som utdanner dommerne for rasen i hjemlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal sove hjemme og kjøre litt over tre timer på morgenen, så jeg synes ikke synd på deg... :)

Belgerene er vel alltid tidlig også de har jeg hørt rykter om....?

Jo du burde det. For vi har 10 timer kjøring fra her først, så det så!

Å, stakkars deg som må kjøre 20 min...

---

Jeg får kanskje sjekke hvor lang tid det tar å reise herfra også, så krysser jeg fingrene for at det ikke er altfor langt for den som eventuelt må kjøre oss :)

Se over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Nei, haller er vel ikke det største problemet, selv om han ikke syns det er kult. Men som du sier, bare han får litt tid på seg så er det greit. Ser jo at han reagerer mindre og mindre når jeg trener inne med THK også.

Nå er ikke det hovedgrunnen til at jeg ikke drar heller da. Det er presentasjon av prosjekt oppgaven som gjør at jeg må droppe denne utstillinga. Resultatet på den utgjør 1/3 av standpunktkarakateren min, så det er griet med et bra resultat, liksom :rolleyes:

Vel, jeg skjønner at du vil gjøre det bra på skolen *ler* Det kommer flere muligheter...... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da meldt vi på i går, juniorhandling begge dager + 2 tisper (flat) på søndag. Ene tispen skal i åpen andre i bruks, kunne kanskje hatt bruk for litt hjelp hvis noen vil prøve seg på en av dyra min? Hun ene står for championatet, veldig rolig og grei, hun andre en veldig ung i oppførsel og trenger en litt mer erfaren person. :hug: vi såver hos kjentfolk bare 15min fra hallern

Jeg stiller gjerne opp og hjelper til, om det trengs! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg "bestemt oss" ... Vi overnatter fra fredag til søndag på Garvikstranda Camping - den er ca 2,5 mil ifra, og det er jo baaaare peanuts på morgenen. (http://www.garvikstrondi.no/)

De hadde ledige hytter for et par dager siden i alle fall (ligger ved Seljord).

Deilig med en slappe-av kveld vekk fra hjemmets mas og kjas også etter utstillingen, synes jeg.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne opp og hjelper til, om det trengs! :whistle:

det er bra =) sender deg et pm så fort jeg har planlakt litt. Kjenner jeg er sen med planlegging men får nåkk skylde på at jeg har vært innlakt på sykehuse med noe infeksjonsgreier i 1 uke... Men nå er jeg hjemme igjen så nå er det planlegging av utstilling som står først. Regner med at du hører fra meg i løpet av helgen, eller senest mandag :hyper:

setter stor pris på at du vil hjelpe til :lol: da det ble nåkk litt sånt, jamen juniorhandling må jeg nå gå når jeg får sjangs + ååårh begge trenger jo det certet :icon_clapping: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra =) sender deg et pm så fort jeg har planlakt litt. Kjenner jeg er sen med planlegging men får nåkk skylde på at jeg har vært innlakt på sykehuse med noe infeksjonsgreier i 1 uke... Men nå er jeg hjemme igjen så nå er det planlegging av utstilling som står først. Regner med at du hører fra meg i løpet av helgen, eller senest mandag :icon_clapping:

setter stor pris på at du vil hjelpe til :whistle: da det ble nåkk litt sånt, jamen juniorhandling må jeg nå gå når jeg får sjangs + ååårh begge trenger jo det certet :hyper: hehe

Gleder meg til ä höre fra deg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...