Ozzy Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Skulle ønske jeg kunne tatt tættis! Har en backpiece jeg gjerne kunne tenke meg å starte på Hvorfor kan du ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Det koster visst penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Det koster visst penger... Bare å begynne å spare da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Seriøst, vondt i tattoveringen? Jeg har aldrig hatt vondt i tattoveringen, vertfall ikke på den måten du beskriver Margrete. På korsryggen var det litt vondt et par dager helt på slutten av groperioden for da ble det litt rur og når det ble bevegelse i huden (sideflesket ) når jeg gikk/løp så "lugget" det litt, ellers aldeles ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Sa til mamma at jeg hadde lyst på tatovering (har vel egentlig nevnt det flere ganger til henne), og da ble hun dritsur du får aldri nå mer pænga av mæ da iallefall! Så da må jeg iallefall ta den et sted hun ikke ser den med det første 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Min var heller ikke vond etterpå, den bare klødde veldig før skorpen falt av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Min var ihvertfall vond. Altså hele huden var øm og sliten. Men jeg regner med at slikt skjer når huden har blitt tatovert i 3.5t og er skikkelig mørbanka. Nå var min på et sensitivt sted, nemlig nedover siden (fra bh-kant til bukse-kant). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Seriøst, vondt i tattoveringen? Jeg har aldrig hatt vondt i tattoveringen, vertfall ikke på den måten du beskriver Margrete. På korsryggen var det litt vondt et par dager helt på slutten av groperioden for da ble det litt rur og når det ble bevegelse i huden (sideflesket ) når jeg gikk/løp så "lugget" det litt, ellers aldeles ingenting. Ja, helt seriøst! Jeg har hatt dritvondt! Vært smerter frem til i går, første natten jeg har sovet hele natten. Nå klør den, men det er jo helt ok, den gror jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Hmm, jeg hadde vært skeptisk... Klør er normalt, men ikke vont, vertfall ikke slik at du ikke får sove.. Jeg har 3 tattoveringer, 3 forskjellige plasser og gjort av 3 forskjellige tattovører, har ikke hatt vondt altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Hmm, jeg hadde vært skeptisk... Klør er normalt, men ikke vont, vertfall ikke slik at du ikke får sove.. Jeg har 3 tattoveringer, 3 forskjellige plasser og gjort av 3 forskjellige tattovører, har ikke hatt vondt altså. Ikke vær sånn a!! Tattovøren kommer på middag i morgen (svigersønnish), så han kan få se på den da. Den kjennes fin ut nå altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Men da er det sikkert ikke noe. Viss den blir betent så ser du det også vil jeg tro, at du blir rød/irritert rundt. Men vertfall fortsett og vask og smør vær dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Smerten kommer faktisk også an på hvor hardhendt tatovøren er. Den store jeg har på leggen gjorde ikke vondt i grotiden i det hele tatt, men Christine på Onkel Henrys er ekstremt flink. Den lille rosen jeg har (som i tillegg er på en plass som er i litt mer bevegelse enn leggen) gjorde ganske vondt fordi tatovøren er ekstremt hardhendt, så den var generelt mye mer sår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Jo mer detaljer jo vondrere, også kommer det også ann på huden. Den jeg har på ribbena/puppen med masse små detaljer hadde jeg en sår-stikkene/sviende smerte i flere dager. I dag er det omtrent ikke arrvev på den overhode tiltross for detaljene og mange timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Tror det har noe med detaljer å gjøre ja. Den lille jeg har på skulderen merka jeg ingenting av i det hele tatt. Klødde det i det hele tatt egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Vil også tro at skyggelegging har litt å si, det er jo virkelig tortur for huden. Særlig når man tok omrisset to timer tidligere og så skal ta å "skrape" inn farge etterpå. Uff, tror ikke vi er særlig oppmuntrende for de som ønsker sin første tattis her Men min tatovering har vel så godt som grodd nå, og den er kjempefin. Dog er det vel noe måneder før jeg kan si at den er helt ferdig grodd, mumle noe om at jeg mener å ha hørt ca 6mnd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Min var vond etterpå, i mange dager, hele underarmen hovnet opp også. Så det er nok veldig vanlig når tatoveringen er stor og detaljert. Min tok 6 1/2 time, og mye av den tiden ble brukt på detaljer og når da huden allerede er mishandlet og man da begynner å tatovere lag på lag oppå allerede vond hud, så må man nesten regne med litt smerter i noen dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Dog er det vel noe måneder før jeg kan si at den er helt ferdig grodd, mumle noe om at jeg mener å ha hørt ca 6mnd. Hæh? Nå gror jeg riktignok både piercinger og tatoveringer godt, men mine har vært helt grodd innen en mnd, uavhengig av str, da er de helt flate og fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Det tar en stund før det har healet skikkelig ja. Man blir tross alt stukket flere tusen ganger med nåler som drar med seg blekk i i sårene. Healer seg fort utenpå,men tar lengre tid for det å bli helt bra inni. Man burde også bruke en høy solfaktor på tattisen første sommeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Min halvsleeve var utrolig vond når den heelet, og jeg var drit hoven ganske lenge (til vanlig kan jeg ta rundt håndleddet mitt og ha 1,5 cm til overs, da var det i alle fall 1 cm mellom fingrene når jeg prøvde å ta rundt håndleddet). Den på ryggen var "strekkvond" ganske lenge, men den heelet raskere. Ikke så rart når området i seg selv var mindre + at tatoveringen tok kortere tid. Dog var den myyyye vondere, hadde heller sittet 7-8 timer med halvsleeven på nytt. Er nok normalt at det gjør ganske vondt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Det tar en stund før det har healet skikkelig ja. Man blir tross alt stukket flere tusen ganger med nåler som drar med seg blekk i i sårene. Healer seg fort utenpå,men tar lengre tid for det å bli helt bra inni. Man burde også bruke en høy solfaktor på tattisen første sommeren Bruker høy solfaktor over hele meg uansett, så det er i grunn ingen bekymring Bruker jeg ikke det får jeg soleksem, og huden min går fra hvit-rød-hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Jo mer detaljer jo vondrere, også kommer det også ann på huden. Den jeg har på ribbena/puppen med masse små detaljer hadde jeg en sår-stikkene/sviende smerte i flere dager. I dag er det omtrent ikke arrvev på den overhode tiltross for detaljene og mange timer. Tror det har noe med detaljer å gjøre ja. Den lille jeg har på skulderen merka jeg ingenting av i det hele tatt. Klødde det i det hele tatt egentlig? Ja det må være noe slikt hos meg, er jo ikke en rett strekk overhodet. Han har jo kun lagd småhår, så tipper vi snakker om at det er derfor den er vond ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Hæh? Nå gror jeg riktignok både piercinger og tatoveringer godt, men mine har vært helt grodd innen en mnd, uavhengig av str, da er de helt flate og fine. Sjekket det opp og det var 3-5mnd, pluss at dem anbefaler høy faktor på tatovering. Selv bruker jeg alltid 50 på tatoveringer, da slipper man mye fargefylling senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Bruker høy solfaktor over hele meg uansett, så det er i grunn ingen bekymring Bruker jeg ikke det får jeg soleksem, og huden min går fra hvit-rød-hvit Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 1 time igjen nå. GRUER meg 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 1 time igjen nå. GRUER meg 1 time igjen nå. GRUER meg bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts