Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

Skrevet
hehe ja store til å være valpiser, og enda større blir de :D spennende å se hvor stor Yakita blir, Vanja (mamma'n) var stor til å være tispe sa de :rolleyes:

De er herlige store, små valper ja :D

Men jeg synes du sa tidligere at foreldrene ikke var så store, at de passet på å avle "smått" ? Pappan er iallefall fantastisk i mine øyne, kunne godt tenkt meg avkom etter han..

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

han er litt liten ja:) ho er ikke så lita, kraftig type hvis du skjønner :D så ser veldig stor ut :D men høyden hennes er nok normal:) har vist hatt lenger gjennomsnitsalder på kullene sine enn normalt for GD da;) så håper jeg får en som blir gammel å grå ;)

ja Charlie er skikkelig fin:) er en oppdretter til som har kull etter han;) åååh kommer ikke på hva den tispa heter igjen grr men hvar i hvertfall ei blå ei det også :D

Skrevet

Skal vi se her folkens ;) har fått noen bilder fra en delmappe på msn, men får ikke lagt de ut ;) så de kommer i løpet av helga, da jeg kan få litt datahjelp :lol:

ellers er det ikke lenge til vi skal dra å hente Yakita og Yippie :) bare to dager igjen:) gleder meg masse=D

har meldt oss på valpekurs i begynnelsen av april ;)

så har jeg tatt meg fri til uka, slik at jeg har litt tid til å bli kjent med valpen, og ho har tid til å bli kjent med meg;)

skal nok få være med der det skjer fra ho er liten av:) har god tro på det;)

Skrevet

Da er endelig dagen her, og jeg gleder meg vilt :P klokke 8 drar vi. først hente søstra mi på Gardermoen (kommer hjem fra tunisia!) regner med at vi er hos Norbert og Christina mellom 5 og halv 6 i efta :P

så skal jeg passe på Yippie fram til torsdag :P

Skrevet

Da er vi endelig kommet hjem :D var hjemme i havl 5 tida i dagtidlig:) tok LANG tid i tollen :D ingen som viste hva de skulle gjøre der, så gikk godt over en timer der :D

men begge hundene var veldig snille å ha med seg :D ingen som gråt eller savnet mamma, bare sov gjennom hele turen :D hjalp nok myr at de hadde hverandre;)

skal legge inn mer bilder når jeg får tid i kveld :D er mye å gjøre med to valpiser som driver med hyss, leiker, skal fôres og ut og luftes stadig vekk :D men bilder kommer;)

Skrevet

Hurra, gratulerer :D

Gleder meg til bilder !

(Jeg har også hentet valpen min, det ligger bilder på 'din hund' forumet :D )

Skrevet

Takk takk :D jo ho er kjempeherlig er ho:) skal se om jeg finner noen bilder nå :D

Her ligger Yippie og kuler'n :D i bakgrund er Yakita;)

Yippie_p__tur_hjem_14._feb..jpg

Yipiie trengte litt trøst den første mila:)

Yippie_og_meg_p__tur_hjem_14._feb..jpg

Skrevet

Gratulerer :D Skulle ikke tro de der var nettopp leveringsklare, er på samme størrelse som min dalmis var da han var 5 mnd ha ha :D

:D grand danoiser er bare helt nydelige. Du MÅ spamme forumet fullt altså!

Skrevet

hehe gjett om jeg har tenkt :P må bare finne kabelen til kamera først :) har tatt mange bilder av de to små :whistle:

men tror de synes det er kaldt i Norge, for de løper inn nesten inn før de får tissa :) blir vel bedre etterhvert:)

Skrevet

Tenker det er masse fart med 2 nå !hehe,bra store ja!Ser like stor ut som lille frøkena her på 2.5 år jo!men,ble kortbeint hun så ikke så rart :whistle:

Skrevet

ja gjett om det er liv her :) serlig på morran etter fôringa hihi da spinner de rundt og er skikkelig propeller begge to :whistle: skikkelig artig å se på dem. knurrer og sniker inn på hverandre, nesten som løver :P

skal se om jeg får tatt bilde av det, for det ser helt genialt artig ut :)

skal leite litt etter kabelen nå :rolleyes:

Skrevet

Her er bilder som jeg lovet :P

Leiker som bare det! Yakita til høyre :)

HPIM0282.JPG

Her ligger de og slapper av :P Yippie til venstre :P

HPIM0280.JPG

Yippie klør skikkelig på tæra :P

HPIM0279.JPG

Kan gå hardt for seg :P Yippie (nederst) ser jo helt gal ut :P

HPIM0278.JPG

Lite opphold før det er full sving igjen!

HPIM0277.JPG

Leiker så øra dingler :P Yakita nederst her

HPIM0274.JPG

Yakita overgir seg og Yippie føler seg helt konge :P

HPIM0273.JPG

Der hender de tar seg 5 minutter :P

HPIM0271.JPG

Slapper av på sine egne tepper :P

HPIM0270.JPG

Yakita sover skikkelig godt ;)

HPIM0281.JPG

Yippie med alle leikene :P

HPIM0272.JPG

Yakita med tennisballen :P

HPIM0267.JPG

Yippie leiker med tauknuta si :P

HPIM0266.JPG

Yakita koser seg skikkelig med ballen sin :P

HPIM0265.JPG

Begge jentene sover på fanget midt :P

HPIM0264.JPG

Begge to, sammen med "storebror" Marco :P

HPIM0262.JPG

Skrevet

det var mange fine bilder, søs!! det er hel skjønne begge to!! :) ordentlig luringer!! :P særlig når de driver å kryper opp i sofaen her...:P

Skrevet

haha ja og må ikke glemme da de spiser på ledninger, dukern, putene, henter sko og ajerrer bajas :)

blir fint når deres kommerm hjem også :P og ikke minst når vi skal dra på besøk til Stockholm :P

Skrevet

hehe...jepp!! gleder meg vilt for å si det sånn...valpene kommer til å være 5 uker i påska, så da blir det moro å se dem og...:):P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...