Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

da har jeg fått mail fra oppdretter:D ho veit desverre ikke hvem som blir min ennå, for man ser ikke forskjell på dem ennå;) men jeg fikk følge med på bildene, for dem skulle det komme flere av:D

hvis det er tispe den blå med hvitt på brøstet tar jeg gjerne den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

blir mer og mer vanlig med blå nå, blir liksom litt "inn" hvis du skjønner :) var i hvertfall det de sa til meg på hamar:D men oppdretteren min har drevet med både svart og blå GD'er i 30 år :P:icon_confused:

kunne godt tenke meg en GD til etterhvert hvis det går bra med den første;) enten harlequin eller brindel :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp blei GD på meg, har sikla på det så lenge jeg kan huske :) e :P n helt nydelig rase og desto mer jeg så dem og leste om dem, jo mer lyst på dem fikk jeg:D

er nok ganske svak for store hunder jeg også :icon_confused:

små hunder er ikke no for meg nei:P

får bare håpe oppdretter legger ut no mer bilder snart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk tak :D det er en lang ventetid ja... nå er de blitt over en uke alt! så bare venter på at oppdretter skal legge ut mer bilder :angel: så drar jeg, storesøs og naboen på besøk i januar en gang :D kan nesten ikke vente med å dra ned dit å se dem "live" :D

når blir valpen din født da?? spennende!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har desverre ikke det ennå :P venter på at oppdretter skal legge ut flere bilder selv :P men når jeg skal på besøk da blir det i hvertfall nye bilder her :ahappy:

de har sikkert blitt ganske mye større nå, fått øyer osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig nye bilder :) nå er de blitt tre og en halv uke :P og jeg og storesøss drar for å se på de den 23. ;)

den første her er den svarte hannen Ylbert :rolleyes:

post-4790-1231189867_thumb.jpg

så er det de tre svarte tispene, de sto det ikke noe navn på ennå:)

post-4790-1231189895_thumb.jpg

post-4790-1231189912_thumb.jpg

post-4790-1231190071_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...