Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

hihi skal ta deg med neste gang jeg! blir nok ikke så lenge til skal du se=)

tenkte å prøve å få til noe i slutten av mars eller begynnelsen av april :ermm:

Skrevet

hehe skal ha det i bakhode ja :P søren ikke lenge til du og lille valpis kan være med oss :P det dekkenet til Yakita kan du snart arve alt tror jeg :P begynne å bli kort på krysset alt :P hihi

får vel invistere i noe nytt kanskje, hvis det blir noe mer behov gor det i år. håper ikke det :P

Folkens nye planer nå :P til helga skal det lånes kamera (av storesøss) uten at ho helt er klar over det, skal ho hjelpe meg å ta noen fine bilder :P

siden ho har nytt kamera :P

prøve å ta actionbilder av Yakita og Sivert (pusen til storesøss), oppstillingsbilder, siden ho blir 3 mnd til helga (fy flate som tida flyr :P ) også må vi ha noen utebilde, muligens med Marco.

så får jeg prøve å ta noen bilder med mobben av Kongla (hesten min) og Yakita sammen:) de er knallgode venner!!

Yakita hopper og nafser etter han, og han er helt med :P:P gaper tilbake og nesten spretter rundt i boksen :P blir nok bestiser de to :P:P

Så trener vi på ligg, noe som går bra så lenge vi har den høyt elskede tennisballen eller litt godis :P

er litt verre med innkalling ute :P da kommer ho litt mer som det passer ho :P men det kommer seg vel etterhvert. inne kommer ho i hvertfall når jeg roper på ho :P

Skrevet

Nei, nå er det søren ikke lenge igjen...du aner ikke hvor stressa jeg er med tanke på den valpefødselen ass.... :P

Tar gjerne det dekkenet jeg! :P kjekt å ha når valpis blir større...knøttet er jo ikke store tassen når vi henter han, men...:P han vokser nok fort... :rolleyes:

Haha...du har planene klare skjønner jeg! :P Skal nok få tatt masse bilder i helga...eneste som er synd er at det er så slapsete ute, så det er vanskelig å få tatt ordentlig gode bilder...men noe skal vi nok få til serru! puppeh.gif så proffe fotografer som vi er! :P

Skrevet

hehe ja liten når'n kommer ja :P kan nesten klippe hull i en ræggis å dra på'n den:lol: passe størrelse :P

skal nok alltids finne et fint sted å ta bilde :P og inne hos "Siverta" er det jo fint å ta bilder:D

gikk forresten kjempefint å ha ho aleine hjemme når jeg henta pizzaen :P lå rett ut og kula'n på soffaen når jeg kom tilbake, selv om det gikk 40min :P

Skrevet

hehe...ja, får ta raggsokken til Sindre...:P passer nok fint det.... :P

Flink til å være hjemme aleine hu frøkna di da! :P *stolt*

fortsatt ingen valper her...skal dusje nå...så skal jeg sjekke igjen...:P må nesten legge meg snart og...skal opp kvart over 6 liksom...:P

Skrevet

Her er noen utebilder av Yakita'n :P

Her er ho i full rulle :P

Yakita_l_per_11_uker.jpg

Sliter skikkelig med å komme seg opp på snøkanten :P

Yakita_11_uker_sliter__med___komme_opp_kanten.jpg

Her er lille dumboen min hihi de øra da :P

Yakita_11_uker_med_store__rer.jpg

Ute og ajerer pajas :P

Yakita_11_uker_innkalling.jpg

Borte og snuser på ved-pallen :P

Yakita_11_uker.jpg

I morra er det ny veiing og måling, så da får vi se hvor stor ho er blitt :P

Skrevet

Da er Yakita meldt på til sin første utstilling:) eller det er valpeshow da og vi er kjempespente;)

blir på stangehallen den 25.-26. apirl=D veit ikke helt hvem av dagene ennå:)

Skrevet

ja blir kjempespennende ;) kanskje vi møter noen andre "doggiser" også;) blondiemamma skulle nok dit sa ho ;)

så får vi se hvordan Yakita oppfører:P må i hvertfall ha med kamera :)

Skrevet
Da er Yakita meldt på til sin første utstilling:) eller det er valpeshow da og vi er kjempespente;)

blir på stangehallen den 25.-26. apirl=D veit ikke helt hvem av dagene ennå;)

Vi kommer å titter på vi :) Får ikke surra oss til å omregistrere gutten til norsk innen den tid ser det ut som ;)

Menmen, fint å trene litt bare på å være der også ;)

Skrevet

Du kan stille i Norge med medlemskap i svensk kennel klubb da, så det er bare å melde seg på! :) fin erfaring å ha med seg det! ;)

Skrevet
Du kan stille i Norge med medlemskap i svensk kennel klubb da, så det er bare å melde seg på! ;) fin erfaring å ha med seg det! ;)

Hehe ;)

Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. ;)

Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! :)

Vi får se hva det blir til ;)

Skrevet
Hehe ;)

Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. ;)

Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! ;)

Vi får se hva det blir til ;)

jeg stiller bare Yakita som svenskregistrert jeg :) Det kan jo du med Ylbert å, så slipper du å styre med papirer og sending før uutstillinga ;)

så får vi heller omregistrere og sende papirer etter utstillinga ;) hadde vært morro om dere også stilte da, for Yippie skal stilles der også;) så da har vi nesten halve kullet der ;)

Ylbert blitt stor eller??

åh,hun er så skjønn at ;) Blir bra spennende med utstillingen da!

ja kjempespennende=) aldri stil hund før jeg ;) så vi får se hvordan det går og ta det som en trening;)

skal du stille eller???

Skrevet

hehe,blir nok vanskelig stille med blandingsfrøkena her :) men,vi kan jo troppe opp i ringen for Dobermann valper da alle tror hun er det!Ja,det var lurt!Slår vel ut alle sammen tenker jeg :closedeyes:

Skrevet

jepp men,egentlig er hun Gordon setter og labrador da!Fuglegal så det holder!Joda,vært fint tatt seg en tur se men,er et stykke unna Trondheim gitt...hehe;)

Skrevet

Har bilder ja,i massevis :lol: men,sliter med dette forumet få lagt ut,prøvde meg på egen tråd her men,gikk ikke.Vet du har sagt litt hvordan det skal gjøres før men,ikke så lett nei! :lol: Er bildet av henn på profilen min på canis da nick vt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...