Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

ja da har jeg snakka med oppdretter :rolleyes: drar nedover til Skåne og valpene kl. 07.00 den 23. januar :D blir bare meg og storesøss, men det blir en knallbra tur :)

fant ut at vi tar bilen, siden det var 2000,- for tåg! EN vei :shocked: blir mye billigere å kjøre selv da :closedeyes:

så ligger vi over i Malmö til den 24. :rolleyes:

kan nok tenkes at dataen blir med, sammen med kamera :)

må jo oppdattere litt på doggis underveis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har kommet nye bilder, men får forsatt ikke til å legge dem opp :) de kommer en dag hvis jeg får til=)

de har i hvertfall blitt skikkelig nydelige nå :) ser til og med forskjell på dem nå ;)

blitt 4 uker og begynner å likne på GD ;)

Ylbert skal også til Norge da;) til Brumunddal, så mulig han skal sitte på med oss hjem til Norge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har kommet nye bilder, men får forsatt ikke til å legge dem opp :) de kommer en dag hvis jeg får til=)

de har i hvertfall blitt skikkelig nydelige nå :) ser til og med forskjell på dem nå :P

blitt 4 uker og begynner å likne på GD ;)

Ylbert skal også til Norge da;) til Brumunddal, så mulig han skal sitte på med oss hjem til Norge;)

Hvis du leter litt på (skal "springe" og sjekke hva det het) tror jeg du finner en tråd om det der ang. bildene ;) Jeg måtte slette noen av mine tidligere bilder her, men hvis du leser litt der finner du sikkert en bedre løsning ;)

Edit: Det het Generelt ja ;) Se litt på foto greinere der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leter litt på (skal "springe" og sjekke hva det het) tror jeg du finner en tråd om det der ang. bildene :P Jeg måtte slette noen av mine tidligere bilder her, men hvis du leser litt der finner du sikkert en bedre løsning :D

Edit: Det het Generelt ja :P Se litt på foto greinere der :P

Ops :D

Det er under: Drift og utvikling, Spørsmål og tilbakemeldinger fra medlemmene. Der er det "klistret" noen tråder om bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vi endelig i skåne :rolleyes: ligger på segnga på hotellet og bare koser meg :lol: håper tiden går fort til i morra, for kl. 11 skal vi være hos Norbert og Christina=)

så folkens, i morgen blir det skikkelig oppdattering om hvordan ting er og blir :)

har med kamera, så skal ta masse fine bilder :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...