Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

Skrevet

Flotte hunder! Kanskje vi sees i Bergen, jeg hørte fra min kjære at du skulle stille neste helg. Vi tar nok turen innom for å se på, både lørdag og søndag. Har lyst på stor hund en dag... om det blir ulvehund, hjortehund, borzoi, eller GD vites ikke :)

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Flotte hunder! Kanskje vi sees i Bergen, jeg hørte fra min kjære at du skulle stille neste helg. Vi tar nok turen innom for å se på, både lørdag og søndag. Har lyst på stor hund en dag... om det blir ulvehund, hjortehund, borzoi, eller GD vites ikke :)

Takk :D Store muligheter for det da :) Skal være i hallen både lørdag og søndag, siden hun jeg reiser med skal stille FB og mops på lørdag ;)

Får se etter en rødtopp med prikkete GD, sitter sammen med ei som har med seg 3-4 stk til (gule og tigra) :lol:

  • 3 weeks later...
Skrevet

Tatt noen nye bilder av frøken prikk :) Noe fra Bergen sist helg og noe fra i dag :)

Prøve å få noen ordentlige av Kita også snart :P

NKK Bergen 2BTK res. cert 1 år :)

IMG_4592.jpg

I dag,1 år og 1 uker ;)

IMG_5044.jpg

Skrevet

Nydelig! :wub: Vel overstått 1 års dag :) Hun stod veldig bra på utstillingsbildet!

Takk :) Veldig fornøyd med utstillingsbildet av henne :D Får frem alle hennes kvaliteter ;) Gleder meg til å se denne frøkna i voksenformat :P

Skrevet

Sukk :wub:

Sukker med deg :P Ser frem til å se nurket ditt live på Vikersund, snart så nedtellingen kan begynne ;)

Men først Letohallen,Kr. Sand og Støren for vår del :D

Skrevet

Gleder meg til å se dine også!

Nurket mitt er ikke et lite nurk tenk, hun skviser armen min akkurat nå med hodet sitt! Har ikke fått noen påmelding til vikersund, men har betalt medlemsavgiften så hadde tenkt å ringe dem:)

Lykke til med Kr.sand, leto og støren! :)

Skrevet

Gleder meg til å se dine også!

Nurket mitt er ikke et lite nurk tenk, hun skviser armen min akkurat nå med hodet sitt! Har ikke fått noen påmelding til vikersund, men har betalt medlemsavgiften så hadde tenkt å ringe dem:)

Lykke til med Kr.sand, leto og støren! :)

Hmm har du fått medlemsbladet da?? For påmelding til den uoffesielle fargeutstillingen sendes ut manuelt med bladet. lørdagens ofesielle utstilling meldes på via NKK sine sider :)

De er og blir nurk, enn om de blir aldri så store :P Nanti er fortsatt nurk hun, på 65kg :lol:

Og tusen takk, håper på å få tatt en haug av bilder på utstillingene fremmover ;)

Skrevet

Gosh :wub: Jentene dine er smashing! Er skikkelig svak for Kita jeg, nydelige jenta :wub:

Hadde det ikke vært for allergi skulle jeg hatt både GD og Whippet, sukk. Får drømme videre jeg :)

Skrevet

Gosh :wub: Jentene dine er smashing! Er skikkelig svak for Kita jeg, nydelige jenta :wub:

Hadde det ikke vært for allergi skulle jeg hatt både GD og Whippet, sukk. Får drømme videre jeg :)

Skjønner den, Kita er et hærlig vesen :wub: Så rolig og snill med alle :) Whippeter er også skjønne, en trivelig attåt-rase.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...