Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kjempefine bilder! De er helt herlige begge to :)

Heldige de er som får ha hverandre litt ekstra! Hvor lenge skal du ha Yippie ?

Skrevet

Hun blir hentet i morgen eller på fredagen :) ja de koser seg i hverandres selskap for å si det sånn :) var veldig greit å ha med to når vi skulle kjøre så langt (over 6 timer!)

så kan nok henne det blir litt trist for begge når de skilles om noen dager :) men det går seg nok til:)

de hundene som kom til Norge (3 stk) kommer nok til å møtes litt, for det er ikke så langt mellom oss :)

Skrevet

Nye bilder av valpisen 9 uker gammel :banana:

her på besøk hos storesøss, lånt ballen til pus :yes: noe som var veldig stas ;)

SDC10248.JPG

Koser seg på teppet sitt :P

SDC10245.JPG

blei veid og målt til 12kg og 41 cm på freda'n :P

Skrevet
hehe bare noen kg tyngre :yes:

fant kabel til kamera Tonje, men skjønner ikke hvorfor det ikke kommer opp i nytt vindu??! :banana:

hehe...ta med deg kamera hit, så skal jeg se på det...;)

Skrevet

Her er noen vinterbilder :wub: mye snø i Skiptvet, og lillemor begynner å tilpasse seg dette elementet :P :P

Her er storebror Marco og Yakita sammen med den kjære fotballen :lol:

HPIM0269.JPG

Yakita traver rundt og lukter på snøen :P

HPIM0268.JPG

Yakita baser i snøen ;)

Yakita_baser_i_sn_en.JPG

Marco dytta Yakita :P Men ingen sure miner forde :P

Yakita_tryna.JPG

Her leiker de med fotballen ;)

Yakita_og_marco.JPG

Tusler rundt i snøen, bare å venne seg til den med en gang :P

Yakita_har_funnet_seg_til_rette_i_sn_en.JPG

) uker her og med alle leikene sine samlet rundt seg :P

Yakita_koser_seg.JPG

Vi leiker litt :P og den rasetypiske "slenge ut labben" er på plass alt :wub:

Yakita_9_uker_og_meg.JPG

Sitter bare og ser pen ut :P

Yakita_19._feb_09.JPG

kommer mer bilder etterhvert ;) så har vi planer om å stille i valpeshow på stangehallen i april :P superspent, for å si det mildt :P

Skrevet

Masse fine bilder...bra det ordna seg med dem tilslutt! :wub:

gleder meg masse til å være med dere på valpeshow!!! greit at du fikk valp før meg egentlig, for da kan jo jeg bare lære av deg i forhold til utstilling og greier!!! :wub:

Skrevet

Litt mer bilder fra ute i snøen på Toten :) begynner å bli skikkelig vintervandt nå :)

Ett innebilde først da;) kulern SKIKKELIG på soffaen :D

Yakita_sover_i_soffaen_10_uker.jpg

Og på Toten har vi mye snø :)

Yakita_p__br_ytekanten_10_uker.jpg

Fant en isklump å leike med :D

Yakita_leiker_i_sn_en_10_uker.jpg

Skrevet
ååå...nydelige jenta...

åssen har det gått å ha ho med på jobb og greier?

Ja det har gått overraskende bra:) har ligget i buret når jeg har skodd hest og vært med ut når vi drar ut for å sko=D og alle synes ho er kjempesøt=) møter også en del hunder på jobb;) leika med en sheltie i dag;)

Så nydelig henne er :)

Blir spennende å møte dere :)

Blir spennende ja=) vi venter i spenning her hjemme=D

Skrevet

ja ho ser ut til å trives der :wub: mye å titte på og kjempesliten når vi kommer hjem :yes: spiser middag og sovner tvert :drool:

er ikke redd høye lyder og nye ting;) bare ligger og kuler'n=D

etter ny veiing i dag er vekten 14kg og 42,5 cm høy :D

Skrevet

I dag har jeg og Yakita vært på doggistreff i særp. :D det var skikkelig trivelig ;) var der sammen med Diego, Nita, Blondie og deres "mødre" :(

vi stokosa oss ved tunevannet i knallsol og grillings :yes: hundene kosa seg også, fik løpe fritt og leike :)

Håper dette er noe vi kan gjenta flere ganger, for vi storkosa oss virkelig ;):)

Så må det slenges ut noen bilder da av "ungene" våres som var der ;)

Her er Nita og Yakita :( ser plutselig hvor stor Yakita'n min er ;) var yngst, men størst og tyngst hihi

Hundetreff_28.02.09_039.jpg

Her har vi hele gjengen :( Nita, Diego, Blondie og Yakita ;)

Hundetreff_28.02.09_028.jpg

Yakita er ei skikkelig fangloppe :D trøtt og sliten på slutten av dagen hihi

Hundetreff_28.02.09_003.jpg

Nydelige Nita i snøen :(

Hundetreff_28.02.09_018.jpg

Lille primadonna'n Blondie ;)

Hundetreff_28.02.09_048.jpg

Diego, minstemann på treffet :D

Hundetreff_28.02.09_016.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...