Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

gratulerer! Så morsomt! Det blir jo utrolig spennende å se hvordan de søte barna gjør det i ringen i fremtiden, det blir nok en bra fremtid :P

Ja, er rimelig spent selv :) Er ikke lenge til neste utstilling! NKK Bjerke for Kita, så høstspesialen for begge to :aww:

Gratulerer med kjemperesultater! :lol::P

Kjempekult å følge med fremover, og ja. håper det kommer bilder :lol:

Takk og takk :aww: Får vel tenke videre på det vi snakket om på overnattingsturen :P *hyyyyysssj* :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy! :aww: Kjempegrattis med utrolig flotte resultater! :) Fineste voffene sine det! :P Skal bli spennende å se hvordan det går med dere videre :aww:

Ja utrolig morro når man ser hundene trives og all jobbingen gir utslag :P Håper vi kan olukke litt småting her og der :P

Så noen bilder av barna :aww:

IMG_7113.jpg

IMG_7180.jpg

IMG_7151.jpg

IMG_7120.jpg

IMG_7119.jpg

IMG_6993.jpg

NantistrpentpLvudden.jpg

Kitastrpentforandommeren.jpg

GodklemtilKitasomvantklassensinogfikkCK.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Ble det cert og sånn, eller var det uoff? Fint BIS5

BIS-plasseringene er fra fargekonkuranse, u.off. :P Men Kita slo likevel over 60 hunder :P:) så desverre ingen CERT eller CACIB :D Men Kita fikk CK på søndagen og den var offesiell :D

Har jeg skrevet BIS5?? Kita blei i hvertfall BIS3 og Nanti BIS2-valp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort grattis med stor certet i dag søsters! Knallbra! :o:D:o:P

Kjempe gla på deres vegne! Bare synd jeg ikke var der å fikk oppleve det sammen med deg...:P

Tusen takk igjen :P Synd du ikke var der :( Men en helt utrolig opplevelse :o

Gratulerer med stor cert! :P:P

Takker og bukker :wub: Litt av en opplevelse å bli 2BTK når det er så mange som 43 GD'er :o :o

Wooow, morro å få storcertet først da!

Hørte det var mye jubel i naboringen, det var vel flere grandiser som gjorde det bra anter jeg? (skrev jo i berner ringen ved siden av)

Ja her var det mye liv og røre da Indy på 7 år blei beste tispe :P Tispe som holder seg meget godt :P En del jubel når Kita fikk sitt første CERT og CACIB og at på til stor CERTET :D:lol: Godt å ha det i boks ;)

Gratulerer så masse med Stor CERTet! :D Så utrolig gøy! :D

Takk :wub: Syntes lillemor var flink jeg :wub: Hun er jo ikke mer enn 20mnd ;) Så da får vi se om vi greier å få tak i to vanlige CERT da :wub: Trodde aldri jeg skulle greie å få stor CERT på henne, men brått sitter jeg med det :o Tror ikke det har gått opp for meg ennå :P Men det siger vel inn etterhvert :D

Ny dag med nye muligheter i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så UTROLIG masse! :lol:

Tusen takk :wub:

Gratulerer så masse, Kita blir jo deeeeeeeeeeen stjernedama av alt detta :D:D:D:D

også så pen da :o:D:wub: :wub:

Takker :D Hun har utviklet seg en hel del de siste månedene :P

I dag blei det 1. kval, 1 ukk, CK og CACIB :D To CACIB av to mulige :wub: Da trenger vi bare to til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...