Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

gratulerer! Så morsomt! Det blir jo utrolig spennende å se hvordan de søte barna gjør det i ringen i fremtiden, det blir nok en bra fremtid :P

Ja, er rimelig spent selv :) Er ikke lenge til neste utstilling! NKK Bjerke for Kita, så høstspesialen for begge to :aww:

Gratulerer med kjemperesultater! :lol::P

Kjempekult å følge med fremover, og ja. håper det kommer bilder :lol:

Takk og takk :aww: Får vel tenke videre på det vi snakket om på overnattingsturen :P *hyyyyysssj* :aww:

Skrevet

Så utrolig gøy! :aww: Kjempegrattis med utrolig flotte resultater! :aww: Fineste voffene sine det! :) Skal bli spennende å se hvordan det går med dere videre :aww:

Skrevet

Så utrolig gøy! :aww: Kjempegrattis med utrolig flotte resultater! :) Fineste voffene sine det! :P Skal bli spennende å se hvordan det går med dere videre :aww:

Ja utrolig morro når man ser hundene trives og all jobbingen gir utslag :P Håper vi kan olukke litt småting her og der :P

Så noen bilder av barna :aww:

IMG_7113.jpg

IMG_7180.jpg

IMG_7151.jpg

IMG_7120.jpg

IMG_7119.jpg

IMG_6993.jpg

NantistrpentpLvudden.jpg

Kitastrpentforandommeren.jpg

GodklemtilKitasomvantklassensinogfikkCK.jpg

Skrevet

Gratulerer med helt supre resultater fra helgen!

Kjempe moro!

Tusen takk :P Det var en helt utrolig helg :) Så ut som hundene storkosa seg i ringen, til og med Kita showet :P hun har aldri travet så bra noen gang :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Ble det cert og sånn, eller var det uoff? Fint BIS5

BIS-plasseringene er fra fargekonkuranse, u.off. :P Men Kita slo likevel over 60 hunder :P:) så desverre ingen CERT eller CACIB :D Men Kita fikk CK på søndagen og den var offesiell :D

Har jeg skrevet BIS5?? Kita blei i hvertfall BIS3 og Nanti BIS2-valp ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!

*venter ganske utålmodig på bilder som skulle komme i går kveld*

Edit; Glem det, så de nå :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

*venter ganske utålmodig på bilder som skulle komme i går kveld*

Edit; Glem det, så de nå :)

:P Håper du kosa deg med bilder :P

Er en masse bilder her for de som vil se fler GD'er :D

Skrevet

:) Håper du kosa deg med bilder :P

Er en masse bilder her for de som vil se fler GD'er :D

Det gjorde jeg ihvertfall! :D Søteste hundene, og linken skal sjekkes ut med engang! :P Drømme seg bort zzZZ

Skrevet

Stort grattis med stor certet i dag søsters!! Knallbra!! :rolleyes2: :whistle: :whistle: :fish:

Kjempe gla på deres vegne!! Bare synd jeg ikke var der å fikk oppleve det sammen med deg...:wub:

Skrevet

Hun mangler to små...:rolleyes2: Er det første certet hennes! :whistle:

Wooow, morro å få storcertet først da!

Hørte det var mye jubel i naboringen, det var vel flere grandiser som gjorde det bra anter jeg? (skrev jo i berner ringen ved siden av)

Skrevet

Stort grattis med stor certet i dag søsters! Knallbra! :o:D:o:P

Kjempe gla på deres vegne! Bare synd jeg ikke var der å fikk oppleve det sammen med deg...:P

Tusen takk igjen :P Synd du ikke var der :( Men en helt utrolig opplevelse :o

Gratulerer med stor cert! :P:P

Takker og bukker :wub: Litt av en opplevelse å bli 2BTK når det er så mange som 43 GD'er :o :o

Wooow, morro å få storcertet først da!

Hørte det var mye jubel i naboringen, det var vel flere grandiser som gjorde det bra anter jeg? (skrev jo i berner ringen ved siden av)

Ja her var det mye liv og røre da Indy på 7 år blei beste tispe :P Tispe som holder seg meget godt :P En del jubel når Kita fikk sitt første CERT og CACIB og at på til stor CERTET :D:lol: Godt å ha det i boks ;)

Gratulerer så masse med Stor CERTet! :D Så utrolig gøy! :D

Takk :wub: Syntes lillemor var flink jeg :wub: Hun er jo ikke mer enn 20mnd ;) Så da får vi se om vi greier å få tak i to vanlige CERT da :wub: Trodde aldri jeg skulle greie å få stor CERT på henne, men brått sitter jeg med det :o Tror ikke det har gått opp for meg ennå :P Men det siger vel inn etterhvert :D

Ny dag med nye muligheter i morra :D

Skrevet

Gratulerer så UTROLIG masse! :lol:

Tusen takk :wub:

Gratulerer så masse, Kita blir jo deeeeeeeeeeen stjernedama av alt detta :D:D:D:D

også så pen da :o:D:wub: :wub:

Takker :D Hun har utviklet seg en hel del de siste månedene :P

I dag blei det 1. kval, 1 ukk, CK og CACIB :D To CACIB av to mulige :wub: Da trenger vi bare to til :P

Skrevet

Om onsdagen var Nanti 19 uker gammel alt :) :) Hun veier nå 33,8kg og er 65cm høy :)

Kommer nok noen nye bilder i morra, for da er det ringtrening :)7

Kan slenge inn et av Kita fra lørdagens fangst på Bjerke :):innocent:

IMG_7232.jpg

Skrevet

Gratulerer så mye med stor certet til vakre Kita! Det var kjempe moro! :icon_redface:

Tusen takk :cry: En helt utrolig opplevelse syntes jeg :lol: Sånn man altri skal tro en selv :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...