Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tenker det er godt ventetiden er over og at hun er hjemme :D Kos dere masse, det gjør vi :o

Ja var godt å få henne med hjem :o Bli kjent og kose oss masse ;)

Ååååh! Endelig :hyper: Så utrolig vakker hun er! Har fulgt såpass mye med på denne tråden at jeg er glad på dine vegne :flowers:

Takk :D Må si meg enig, hun har sjarmert mange på sin vei :D Storkoser seg ute i det fine været :D I morgen skal hun være med til NKK Drammen ;) Skal tidlis krøkes om god krok skal bli :P:D

Gratulerer med å ha fått frøkna i hus!

Skikkelig pen valpis det der :D

Tusen takk :D Vi storkoser oss med noen feriedager, slik at vi kan bli kjent :D Mer bilder kommer etterhvert :o

Åh så utrolig skjønn!Tenker hun er glad har Kita også.Masse lykke til med hun :o

Kita er en god støtte og læremester :P De blir bare bedre og bedre venner :D Godt å ha en hund å støtte seg til da hun er vandt med å ha 3 voksne GD'er rundt seg :)

Skrevet

Fy søren så utrolig vakker! :frantics:

Hun er en skikkelig glad og god valp :ahappy: Føler meg heldig som fikk henne :ahappy: Var nesten så oppdretten behold ho selv :banana: Så vi storkoser oss i sommervarmen :banana:

Skrevet

Takk :D Må si meg enig, hun har sjarmert mange på sin vei :ahappy: Storkoser seg ute i det fine været :( I morgen skal hun være med til NKK Drammen :lol: Skal tidlis krøkes om god krok skal bli :lol: :lol:

:D Hvorfor visste ikke jeg det?! Da kunne jeg hilst på :lol: Jeg var der i går og i dag!

Skrevet

:( Hvorfor visste ikke jeg det?! Da kunne jeg hilst på :lol: Jeg var der i går og i dag!

haha da kan jeg si at vi stort sett er på alt av utstillinger :P Så hvis du skal stille igjen får du ta en runde rundt GD'ringen :( For de små henger med for å lære hvordan det fungerer ;)

Tatt noen nye bilder av Nanti og Kita i dag :D (vær beredt på bildespam :P )

Første Nanti

Koser seg med bein :lol:

IMG_3947.jpg

Nanti og søsteren Liita utforsker hagen ;)

IMG_3964.jpg

Litt vill lek med seg selv :ahappy:

IMG_3975.jpg

IMG_3976.jpg

IMG_3981.jpg

IMG_4000.jpg

IMG_4002.jpg

IMG_4003.jpg

IMG_4004.jpg

Etter så mye lek blir man sliiiiten :D

IMG_4050.jpg

Så noen av Kita :D

Det gikk hovedsakelig i full rulle :P

IMG_4076.jpg

IMG_4129.jpg

IMG_4130.jpg

Strekker godt ut ;)

IMG_4190.jpg

Stolt fanger av bøtte :lol:

IMG_4176.jpg

seiersrunde med bøtta :P

IMG_4212.jpg

Rovdyret er på vei til å drepe "byttet" sitt :P

IMG_4256.jpg

Fornøyd med seg selv :lol: Og klar for hjemreise :D

IMG_4255.jpg

Skrevet

Da skal jeg utforske GD-ringen neste gang :lol: Kjempefine bilder av nydelige troll :ahappy:

Takk :( Du finner oss nok rundt ringen :lol: Vi skal i hvertfall på NKK Bjerke :D

Skrevet

å hun er så søt med alt det svarte i ansiktet :getlost: gratulerer med nydelig valp ;)

ja hun er superskjønn med det svarte :hmm: Sjarmerende med så mye svart syntes jeg ;)-+87*96

Skrevet

haha da kan jeg si at vi stort sett er på alt av utstillinger :D Så hvis du skal stille igjen får du ta en runde rundt GD'ringen :hmm: For de små henger med for å lære hvordan det fungerer :P

Tatt noen nye bilder av Nanti og Kita i dag ;) (vær beredt på bildespam :D )

Første Nanti

Koser seg med bein ;)

IMG_3947.jpg

Nåmmin :getlost: *dååån* Hvor søt går det and å bli?

Vi liker bildespam ;)

Skrevet

Går an å bli supersøt :getlost: Kommer nok masse mer bilder etterhvert :hmm: Prøve oss på noen oppstillingsbilder etterhvert ;) Men ikke lett med hyper valp ;)

Skrevet

Herlig liten stor pie!

OT: Husker du vi snakket om blinkhinner for en stund siden? På det første bildet av Nanti synes hennes godt på begge øynene.

Skrevet

Herlig liten stor pie!

OT: Husker du vi snakket om blinkhinner for en stund siden? På det første bildet av Nanti synes hennes godt på begge øynene.

Ja hun er en skjønning :getlost:

Ja husker vi snakket om blinkhinner, er det den hinnen som er i "øyekroken" på en måte?? Blir aldrig klok på dette.... For øyenlokkene er faste og fine :hmm:

Kan eventuelt ta et bedre bilde hvis det trengs ;)

Skrevet

Jepp, det er hinnen i øyenkroken. Det er helt normalt at den synes på GD, men det er jo ikke ønskelig. Ser ut som Nantis vil bli "borte" etterhvert som hun vokser til, men om de synes bestandig er det bare en skjønnhetsfeil.

Skrevet

Jepp, det er hinnen i øyenkroken. Det er helt normalt at den synes på GD, men det er jo ikke ønskelig. Ser ut som Nantis vil bli "borte" etterhvert som hun vokser til, men om de synes bestandig er det bare en skjønnhetsfeil.

Jepp, men da har jeg i hvertfall skjønt det riktig :getlost: De skulle jo kommentere/bli strengere på løse øyeloksrender osv på utstilling også... Får se om de greier å få gjort no med de øynene da...

Skrevet

:lol:

Sier til deg som jeg sa til Tonje, jeg og Diego vil gjerne møtes en dag :D

Ja vi er med vi :lol: Blir nok ikke noe langtur på knøttis ennå, men kan sleppe de i parken eller noe :D

Gratulerer med en heeeerlig valp! Helt NYDELIG. Elsker fargen!

Tuuuusen takk :D Fornøyd med den vesle frøkna :) Spennende å se når hun vokser seg til :lol:

Skrevet

Ja vi er med vi :lol: Blir nok ikke noe langtur på knøttis ennå, men kan sleppe de i parken eller noe :)

Parken høres bra ut :lol: Diego kommer til å være overlykkelig med 4 GD :lol:

Skrevet

Parken høres bra ut :lol: Diego kommer til å være overlykkelig med 4 GD :)

Hehe ja han kommer til å kose seg tenker jeg :lol: Og de to minste er jo ikke så veldig mye større enn han ennå :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...