Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer ;):lol:

Takk :lol:

Gleder meg til å se disse herlige dyrene til helga!

Ja ;) Håper vi får fint vær :)

Så artig.Gratulerer masse :D

Ja supermorro :D Ikke hverdagskost for meg detta :)

Så gøy! Gratulerer med flotte resultater! :P

Takker og bukker ;)

Grattis grattis, artig å slå familien!

Ja :P Da veit man at avlsarbeidet er riktig, når avkommene blir bedre enn foreldrene ;) ;)

Grattis med flotteste Kita'en!

Takker, ho er jo så enkel og grei å ha med seg i ringen, gjør det nesten av seg selv ;)

Åj så moro! Gratulerer så mye! Deilig å sveve! ;)

Ja, men man lander fort igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Kita er pen hun :lol:

Takk :D Hun er super søt også så god og snill :lol: Morro når oppdretteren sier hun er helt lik det moren var på samme alder :) og hun er jo blitt Int. Uch :D Så da får vi se hvordan det går med Kita i fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så ufattelig pen den hunden din :lol: Gratuler igjen med utrolig bra resultat, velfortjent! :D

Kita må være den peneste GD jeg har sett :lol: Gleder meg skikkelig til å få hilse på hele gjengen!

Takk for fine ord om min snille Kitamor :lol: Nå teller vi dager til neste Svenske rasespesialen :D Bare 1 dag igjen, hvis vi kun teller i morra og avreise er på fredag formiddag :D

Nanti er i dag blitt 17 uker alt :D Ny vekt er 30kg og høyden er 62cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord om min snille Kitamor :lol: Nå teller vi dager til neste Svenske rasespesialen :D Bare 1 dag igjen, hvis vi kun teller i morra og avreise er på fredag formiddag :lol:

Nanti er i dag blitt 17 uker alt :lol: Ny vekt er 30kg og høyden er 62cm :)

Du får ha lykke til der! :D Skjønne damen(e) altså!

Nå kan hun ikke bli tyngre altså, for hvis hun skal drive å spasere over folk så er det en fordel om man ikke punkterer lunger! :D Hihi!

Men jeg vil ha en sånn stor sak uansett jeg! Fant bare et lite freestyle dilemma, slalom blir litt komplisert :) og andre småting mellom bein, men men, finnes mye annet man kan gjøre med stor hund, som ikke går med liten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha lykke til der! :lol: Skjønne damen(e) altså!

Nå kan hun ikke bli tyngre altså, for hvis hun skal drive å spasere over folk så er det en fordel om man ikke punkterer lunger! :D Hihi!

Men jeg vil ha en sånn stor sak uansett jeg! Fant bare et lite freestyle dilemma, slalom blir litt komplisert :D og andre småting mellom bein, men men, finnes mye annet man kan gjøre med stor hund, som ikke går med liten :)

Tusen takk :D Vi gleder oss masse til debutten til Nanti :D og vi skal hilse på to kullsøstre, en onkel, en tante og bestemor til valpene igjen :D Nesten slektstreff :)

Lille tøtta begynner å bli stor :D Kan nesten ikke vente med å se henne voksen og ferdig utviklet :D

Haha har prøvd slalom, da må man løfte på beina for at hunden skal kunne gå under :D Bare vent til Kita kommer hoppene oppå deg :) Noe ho heldigvis veldig skjelden gjør :lol:

Gleder meg til å se deg med GD :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer så mye med en super helg i Sverige! Får håpe Nanti klarer seg like bra i fremtiden. :lol:

Tusen takk :D Håper Kita vill gjøre det bra til helgen også :D Har en dommer som gjør at vi har litt håp i hvertfall :D

Spennende å se Nantis aller første kritikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at vi har hatt en så utrolig helg at jeg nesten ikke tror det selv :aww:

Vi startet dagen med Nanti og Liitas debutt i ringen.

De klinker til med knallresultat begge to :lol: Liita blir BIS4 og Nanti Bis2 :aww::lol:

Supermorro og 4mnd på dagen!

Kita fikk også kjørt seg skikkelig, beste blå hund og BIS3 :) Altså 3BIS hunder av 4 i vårt telt :P:lol:

Utrolig fin opplevelse!

Liker fornøyd var vi på lørdag Nanti oppfører seg kjempebra og blir 2BTK, kunn slått av BIS-valpen :P Liita og Aimee fikk begge HP med knallkritikk :)

Kita klinket til med å vinne klassen sin, eneste unghundtispen med CK :aww:

Puh, litt av en helg og 14 rosetter og ørten premier blei med hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med utrolig flotte resultater på begge tantebarna!! Herlige hunder begge to, og dere er så fantastisk flinke!! :)

Kan ikke klage på denne helga, nei! Skal vel godt gjøres å oppleve en slik helg igjen! :aww:

Men alle 4 hundene oppførte seg jo som bare det i helga, så det blir kjempe spennende framover...:P

STOOOR GRATULASJONSKLEM TIL VERDENS BESTE LILLESØSTER!!!!! :aww: :aww: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så uuuutrolig mye! Nå er det vel et smil om munnen på dere alle :)

Det lover jo utrolig bra! :P

Tusen takk :P Ja, hadde det ikke vært for ørene hadde nok smilet gått rundt :P Tydelig at Kita har trengt lang tid på å utvikle seg ;) Hun begynner virkelig å komme seg nå :lol:

Blir morro å stille de videre :)

Gratulerer med utrolig flotte resultater på begge tantebarna! Herlige hunder begge to, og dere er så fantastisk flinke! :lol:

Kan ikke klage på denne helga, nei! Skal vel godt gjøres å oppleve en slik helg igjen! :aww:

Men alle 4 hundene oppførte seg jo som bare det i helga, så det blir kjempe spennende framover...;)

STOOOR GRATULASJONSKLEM TIL VERDENS BESTE LILLESØSTER!!! :aww::) :)

Tusen takk for det :lol: Det var en utrolig flott tur vi hadde :aww: Så bra resultater skal det nok til for å få igjen :) Men vi får leve med det, prøver nå å finne plass til alle vandrepremiene her hjemme :) Skikkelig luksusproblem!

Ikke daglig kost for meg med to BIS hunder på en helg, CK, og 2BTK-valp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...