Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer ;):lol:

Takk :lol:

Gleder meg til å se disse herlige dyrene til helga!

Ja ;) Håper vi får fint vær :)

Så artig.Gratulerer masse :D

Ja supermorro :D Ikke hverdagskost for meg detta :)

Så gøy! Gratulerer med flotte resultater! :P

Takker og bukker ;)

Grattis grattis, artig å slå familien!

Ja :P Da veit man at avlsarbeidet er riktig, når avkommene blir bedre enn foreldrene ;) ;)

Grattis med flotteste Kita'en!

Takker, ho er jo så enkel og grei å ha med seg i ringen, gjør det nesten av seg selv ;)

Åj så moro! Gratulerer så mye! Deilig å sveve! ;)

Ja, men man lander fort igjen :P

Skrevet

Gratulerer så mye :) Kita er pen hun :lol:

Takk :D Hun er super søt også så god og snill :lol: Morro når oppdretteren sier hun er helt lik det moren var på samme alder :) og hun er jo blitt Int. Uch :D Så da får vi se hvordan det går med Kita i fremtiden ;)

Skrevet

Så kommer omsider BIS5 bildet av Kita :thumbsup: Her mangler vi både pokalen og sølvfatet som er vandrepremier :icon_redface: De fikk vi senere på kvelden :innocent:

Får vel ta et nytt bilde med alle premiene på :banana:

IMG_6773.jpg

Skrevet

Hun er så ufattelig pen den hunden din :lol: Gratuler igjen med utrolig bra resultat, velfortjent! :D

Kita må være den peneste GD jeg har sett :lol: Gleder meg skikkelig til å få hilse på hele gjengen!

Takk for fine ord om min snille Kitamor :lol: Nå teller vi dager til neste Svenske rasespesialen :D Bare 1 dag igjen, hvis vi kun teller i morra og avreise er på fredag formiddag :D

Nanti er i dag blitt 17 uker alt :D Ny vekt er 30kg og høyden er 62cm :)

Skrevet

Takk for fine ord om min snille Kitamor :lol: Nå teller vi dager til neste Svenske rasespesialen :D Bare 1 dag igjen, hvis vi kun teller i morra og avreise er på fredag formiddag :lol:

Nanti er i dag blitt 17 uker alt :lol: Ny vekt er 30kg og høyden er 62cm :)

Du får ha lykke til der! :D Skjønne damen(e) altså!

Nå kan hun ikke bli tyngre altså, for hvis hun skal drive å spasere over folk så er det en fordel om man ikke punkterer lunger! :D Hihi!

Men jeg vil ha en sånn stor sak uansett jeg! Fant bare et lite freestyle dilemma, slalom blir litt komplisert :) og andre småting mellom bein, men men, finnes mye annet man kan gjøre med stor hund, som ikke går med liten :D

Skrevet

Du får ha lykke til der! :lol: Skjønne damen(e) altså!

Nå kan hun ikke bli tyngre altså, for hvis hun skal drive å spasere over folk så er det en fordel om man ikke punkterer lunger! :D Hihi!

Men jeg vil ha en sånn stor sak uansett jeg! Fant bare et lite freestyle dilemma, slalom blir litt komplisert :D og andre småting mellom bein, men men, finnes mye annet man kan gjøre med stor hund, som ikke går med liten :)

Tusen takk :D Vi gleder oss masse til debutten til Nanti :D og vi skal hilse på to kullsøstre, en onkel, en tante og bestemor til valpene igjen :D Nesten slektstreff :)

Lille tøtta begynner å bli stor :D Kan nesten ikke vente med å se henne voksen og ferdig utviklet :D

Haha har prøvd slalom, da må man løfte på beina for at hunden skal kunne gå under :D Bare vent til Kita kommer hoppene oppå deg :) Noe ho heldigvis veldig skjelden gjør :lol:

Gleder meg til å se deg med GD :lol:

Guest janson
Skrevet

Wow, gratulerer så mye med en super helg i Sverige! Får håpe Nanti klarer seg like bra i fremtiden. :lol:

Skrevet

Wow, gratulerer så mye med en super helg i Sverige! Får håpe Nanti klarer seg like bra i fremtiden. :lol:

Tusen takk :D Håper Kita vill gjøre det bra til helgen også :D Har en dommer som gjør at vi har litt håp i hvertfall :D

Spennende å se Nantis aller første kritikk :D

Skrevet

lykke til i helgen! :wub:

Tusen takk :wub:

Nå er begge hundene badet og klørne klippet :wub: ørene får jeg rense i morra og pakke litt til meg og hundene :)

Skrevet

Må bare si at vi har hatt en så utrolig helg at jeg nesten ikke tror det selv :aww:

Vi startet dagen med Nanti og Liitas debutt i ringen.

De klinker til med knallresultat begge to :lol: Liita blir BIS4 og Nanti Bis2 :aww::lol:

Supermorro og 4mnd på dagen!

Kita fikk også kjørt seg skikkelig, beste blå hund og BIS3 :) Altså 3BIS hunder av 4 i vårt telt :P:lol:

Utrolig fin opplevelse!

Liker fornøyd var vi på lørdag Nanti oppfører seg kjempebra og blir 2BTK, kunn slått av BIS-valpen :P Liita og Aimee fikk begge HP med knallkritikk :)

Kita klinket til med å vinne klassen sin, eneste unghundtispen med CK :aww:

Puh, litt av en helg og 14 rosetter og ørten premier blei med hjem :P

Skrevet

Gratulerer med utrolig flotte resultater på begge tantebarna!! Herlige hunder begge to, og dere er så fantastisk flinke!! :)

Kan ikke klage på denne helga, nei! Skal vel godt gjøres å oppleve en slik helg igjen! :aww:

Men alle 4 hundene oppførte seg jo som bare det i helga, så det blir kjempe spennende framover...:P

STOOOR GRATULASJONSKLEM TIL VERDENS BESTE LILLESØSTER!!!!! :aww: :aww: :P

Skrevet

Gratulerer så uuuutrolig mye! Nå er det vel et smil om munnen på dere alle :)

Det lover jo utrolig bra! :P

Tusen takk :P Ja, hadde det ikke vært for ørene hadde nok smilet gått rundt :P Tydelig at Kita har trengt lang tid på å utvikle seg ;) Hun begynner virkelig å komme seg nå :lol:

Blir morro å stille de videre :)

Gratulerer med utrolig flotte resultater på begge tantebarna! Herlige hunder begge to, og dere er så fantastisk flinke! :lol:

Kan ikke klage på denne helga, nei! Skal vel godt gjøres å oppleve en slik helg igjen! :aww:

Men alle 4 hundene oppførte seg jo som bare det i helga, så det blir kjempe spennende framover...;)

STOOOR GRATULASJONSKLEM TIL VERDENS BESTE LILLESØSTER!!! :aww::) :)

Tusen takk for det :lol: Det var en utrolig flott tur vi hadde :aww: Så bra resultater skal det nok til for å få igjen :) Men vi får leve med det, prøver nå å finne plass til alle vandrepremiene her hjemme :) Skikkelig luksusproblem!

Ikke daglig kost for meg med to BIS hunder på en helg, CK, og 2BTK-valp :D

Skrevet

Næææh, så moro :aww: Gratulerer så masse :) Fineste hundene det :aww:

Tusen takk :P Det var en helt utrolig helg :aww:

Bilder kommer i løpet av kvelden :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...