Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

I dag har Nanti vært på sin aller første ringtrening, 14 uker gammel ;) Oppførste seg overraskende bra og var veldig tålmodig i dag :)

Kita var også med ;) Gikk foran som ett godt eksempel for den yngre garde ;)

Blei noen bilder i dag også :P

Kitaoppstil14Juli2010.jpg

Kita14juliutenbnd.jpg

trenerogtrener14Juli.jpg

Nantitrener14Juli2010.jpg

Nantioppstilt14Juli2010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er supersnille :P Da veit jeg hvem jeg skal kontakte hvis de er borte en dag ;)

Hehe ja, da er det godt mulig at jeg har kidnappet dem. :)

Gurimalla så nydelig Kita er! ;) Er noe utrolig staselig over henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGUD Kita er alt for fin! Seriøst! Way outrules any dog on this forum! Coming BIS-vinner det der altså ;) ;)

Takk for så flotte ord Langrange, det varmer en "mors" hjerte :P

Hehe ja, da er det godt mulig at jeg har kidnappet dem. :)

Gurimalla så nydelig Kita er! :P Er noe utrolig staselig over henne!

Kita er en godjente :P Får komme å hilse på henne på Bjerke ;) Vi er rundt GD ringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh de er så nydelig de hundene dine! Dere er blitt skikkelig flinke med oppstillingen også! :P Syns den fargen til Nanti er kjempefin og spesiell. Sukk.. vil haaaa. :)

Stort takk fra de firebeinte ;) Vi trener og trener og det har jo blitt en del ringtreninger med tiden :P Det har virkelig hjulpet meg masse, få vist mine hunder på best mulig måte :P

Nanti er supersøt og har sin debut i ringen 7. August på rasespesialen i Sverige :P

Spent på å høre hvordan det går med Chanty (nå blei jeg brått usikker på om det skrives med Y eller ie ;) )

En av brødrene til Nanti og Liita havnet ganske langt nord :P Kanskje du ser noe til han, de holder til i Grovfjord, hvis det sier deg no?? :P Tror det er i nærheten av Harstad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort takk fra de firebeinte :D Vi trener og trener og det har jo blitt en del ringtreninger med tiden :D Det har virkelig hjulpet meg masse, få vist mine hunder på best mulig måte :D

Nanti er supersøt og har sin debut i ringen 7. August på rasespesialen i Sverige :D

Spent på å høre hvordan det går med Chanty (nå blei jeg brått usikker på om det skrives med Y eller ie :whistle: )

En av brødrene til Nanti og Liita havnet ganske langt nord :blink: Kanskje du ser noe til han, de holder til i Grovfjord, hvis det sier deg no?? :icon_cry: Tror det er i nærheten av Harstad :)

Spennende med debuten!

Chanti skrives med i, så det blir jo ganske likt Nanti. hihi :D Ja jeg er spent på om det blir å gå bra med ho. Ho er grei å stille opp, men passer veldig lett.

Har ikke sett så mange GD på de utstillingene jeg har vært på, men skal til Mo i rana i august, så kanskje de kommer dit :banana: (her nord er jo hele nordland "i nærheten" så hehe)

Ja ringtrening hjelper veldig bra på! har selv fått mye hjelp av andre og fått tips :lol: Det vises når man har trent litt på det. Kita står kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med debuten!

Chanti skrives med i, så det blir jo ganske likt Nanti. hihi :D Ja jeg er spent på om det blir å gå bra med ho. Ho er grei å stille opp, men passer veldig lett.

Har ikke sett så mange GD på de utstillingene jeg har vært på, men skal til Mo i rana i august, så kanskje de kommer dit :banana: (her nord er jo hele nordland "i nærheten" så hehe)

Ja ringtrening hjelper veldig bra på! har selv fått mye hjelp av andre og fått tips :blink: Det vises når man har trent litt på det. Kita står kjempebra!

Chanti var det vettu :whistle: Går sikkert bra med dere :D Skal krysse fingra for dere :icon_cry: Tror ikke de med kullbroren kommer til å stille mye, men snakket litt om NKK Harstad :D Han må jo bli gammel nok til ofesielle utstillinger først da :P Hvis ikke de tar han med på noen valpeshow :D

Er det mye ringtrening oppe hos dere eller??

Ja er jeg noen gang på samme utstilling som dere skal jeg absolutt stikke bortom! :D

Ja, det må du gjøre :D Vi er jo stort sett på det som er :D Så vi er ikke vanskelig å finne :D

Nååå gleder meg så utrolig mye til å møte disse flotte GD'ene in person! Nydelige dyrene, og fargen til Nanti er bare rååååkul!

Ja det blir morro :lol: Er så fint å se en flokk hunder fungere så fint sammen, også blir de så slitne og gode når de kommer hjem :D Mine var helt i koma etter den forige turen :P Så får du kose med lille Gangster Nanti :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var var Nanti på Lundebyvannet og tok sitt aller første bad utendørs :) Hun bare løpe ut i vannet og tro det eller ei, men hun svømmer som en gur :) Har i hvertfall en badenymfe :)

Kita svømte litt ho også, men liker best å vasse :)

Noen bilder av barna i vannet :D

IMG_1022.jpg

IMG_1043.jpg

IMG_1073.jpg

IMG_1079.jpg

Nanti og Liita :D

IMG_1084.jpg

IMG_5860.jpg

IMG_5854-1.jpg

IMG_5867.jpg

IMG_5871.jpg

IMG_6051.jpg

Kitaogjegbader.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter en knall utstillingshelg i Sverige :aww: Vi var kjent som "De norska" :D Så det var vist en snakkis der borte :D

På lørdagen blei Kita beste blå tispe :D :D Hun slo til og med mamma Vanja som er Int. Uch :D Det var utrolig morro!

Beste blå hannhund blei halvbroren Boarhunters Zip It Enzo :D

Finalen var ikke før på kvelden, så vi vila og kosa oss i mellomtiden :D

Enzo og Kita løp rundt i ringen og tror dere ikke hun blei beste blå hund :D:D Supermorro, lille tøtta mi det :D

Julian som vi er på ringtrening med blei beste sorte tispe med sin Indi :D

Så var det enda mer løping og Kita blei til slutt BIS5 :D Til sammen slo hun 65 hunder :D

Vant STOR rosett, fôrsekker, fint fat som var en vandrepremie og stor fin pokal :D :rolleyes2: Så nå skal vi sveve videre :D

Bilder kommer etterhvert :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...