Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

WOW :lol: Nanti trur jeg er den fineste GD`en jeg har sett! Nydlig! :lol:

Hva skal hun brukes til? :D

Takk for det :lol: Hun har i hvertfall skikkelig sjarm ;)

Når hun blir litt større skal hun stilles, gå litt spor (kanskje starte konkuranse i det hvis jeg tørr) og ett håp om å starte LP klasse 1 :D Vi får se litt hva hun liker :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på att hun gjør det bra i alle grener da :) hun var iallefall nydelig! :D

Takk :( Tror ho kan egne seg til spor i hvertfall ;) Snuser som en gal når jeg slenger ut noe godis ;) Utstilling blir det 7.-8. august ;) Første valpeshowt hennes på rasespesialen i Sverige :) Spennende :( Så da er det bare å trene stå og trave pent og se på tenner;)

Edit: Ville bare opptattere litt mer ang. Nanti ;) I dag er hun 9 uker og veier 12,8kg :( Vokser og legger på seg fint :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Alt går bra her med den nye lille frøkna :) Nanti og Kita er med meg på jobb hver dag nå :) Og Nanti setter pris på bilen alt :ahappy:

Kita er flink storesøster som er ganske tålmodig, men ikke redd for å si fra når det treng :thumbs:

Et bilde av dem på jobb i dag :D Jentene mine :wub:

Kita18mndogNanti11uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kita er selvfølgelig pen, men minsten er jo bare rålekker :D

Takk for det :thumbs:

Hihi - må le litt av den armen som holder frøken flekk innenfor kameraet synsvinkel :ahappy:

Må ikke ikke tro lillemor hadde så mye ro i kroppen etter en stund i bilen :wub:

:P også ser det ut som Kita bare herregud skal jeg sitter her? :D *slenge ene leppa litt til siden* :) :)

Kita begynner å bli lei slik bildemas nesten hver dag :D (tror egentlig ho spiste gress)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God damn, jeg tar tilbake alt jeg har sagt om at harlequin ofte blir så rotete, iallefall noe av det, for Nanti er jo dritlekker, digger fargene og tegningene hennes!

Og Kita er jo som vanlig überskjønn, begynner å bli voksen nå ja! ;)

Tusen takk for fine ord Lola Pagola :( Nanti er ikke så verst "ryddig" i flekkene ;) Hjelper mye med at de er ordentlig hvite i grunnfargen :whistle:;)

Kita har faktisk vokst i høyden også ;) var brått 79cm når jeg målte sist ;) ;) Ikke så liten lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hunder! gleder meg til å møte dere igjen på en utstilling og kose på ;) Dæven, da er faktisk Kita 2 cm høyere enn Elias :(

Skal du på NKK Bjerke?? Kanskje vi møtes der ;) Jeg er litt overlegen og distre, så du får presentere deg som Rottmaneier ;) Så kan du kose så mye du vil :whistle:

Trodde ikke Kita vokste noe mer jeg, så blei overrasket når ho faktisk hadde vokst 1,5cm siden ho var 15mnd ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Nanti blitt vaksinert :P Hun simpelten elsket dyrelegen :P Fikk litt godis i tillegg, så da logret hun så hun nesten datt ned av bordet :P

Fikk også markekur i dag :lol:

Veide begge to i samme sleng når vi var der :P Kita veier 52,4kg og er litt rund i kantene pga løpetiden :lol:

Lille Nanti veier 19,4kg og er 51cm høy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanti koser seg sammen med Kita hver dag, de er med på jobb også får Nanti sin daglige dose med "stå" trening :banana:

I går var Nanti 13 uker og målte 55 cm og veide 22 kg :whistle: Stor frøken begynner ho å bli :getlost:

Nanti koser seg på trappa :banana:

IMG_5152.jpg

Og får fortsatt plass på fanget :wun: Enn så lenge:P

IMG_5160.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det går i Sverige...Gleder meg som en unge! :getlost:

Ja gjett :whistle: Det skal bli en knall tur med hele vår lille flokk :banana: Heldigvis går de i forskjellige klaser foreløbig, så det ikke blir så mye stress :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...