Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

Sorry Synnis, jeg vant dette heatet.. :) Blir grilling her, så du får slepe liket ned her... Mohahahahaa! (ja, vi kjenner hverandre godt. Knoll og Tott er en god beskrivelse!)

Forresten gleder jeg meg masse masse til å se Kita! :) Blir rågøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Sorry Synnis, jeg vant dette heatet.. :) Blir grilling her, så du får slepe liket ned her... Mohahahahaa! (ja, vi kjenner hverandre godt. Knoll og Tott er en god beskrivelse!)

Forresten gleder jeg meg masse masse til å se Kita! :) Blir rågøy!

hehe regnet med at dere kjente hverandre :) Gleder meg til grilling og hundeprat :) Gleder meg til å hilse på prikkedyra dine også :D er det noe inngjerdet sted de kan leke eller (eventuelt øde sted)?? :)

Kita gleder seg til å se Bergen :D

Nye bilder av barna :o

Lille Rusin :P

LilleRusin4ukergammel.jpg

Gro (fôrverten til Arwen) med Fiona i armene. Lille Rusin nesten på fanget og Mini Sne nærmest :D

Harljentene4uker.jpg

Den svarte tispen til venstre og en av de sorte hannene, som har fått kallenavnet Marco :D

SvarttispeogMarco4uker.jpg

Mini Sne tar seg en lur :P

MiniSne4uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er inngjerdet hage til krekene, og fryser full av jordbær-is til oss.... :):P :P *vinker febrilsk tilbake*

Men helt herlige bilder av de "små" da! :wub: Sikkert like store som småen her allerede, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er inngjerdet hage til krekene, og fryser full av jordbær-is til oss.... :P:D:wub: *vinker febrilsk tilbake*

Men helt herlige bilder av de "små" da! :) Sikkert like store som småen her allerede, hihi!

Inngjerdet hage er bra :) Slikt liker vi :) for å ikke snakke om is :P Vil tippe valpisene veier ca 4kg nå :P Ved henting veier de nok rundt 10-12kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene er nå 4 1/2 uke gamle :) Tiden flyr avsted :) Her er to nye bilder fra i dag :P

Dette er Fiona :wub: Selv om fargen ikke er av ypperste klasse har hun sjarmert meg i senk :P

Fiona4ogenhalvuke.jpg

Hele gjengen ute sammen med mamma Arwen :)

Helegjengenute4ogenhalvuke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige hele gjengen... når jeg ser disse bildene trekker jeg midlertidig tilbake min skepsis til harlequin altså :wub: trodde først det var en dalmatiner på det første bildet, før jeg scrollet ned hihi

Kan skjønne du blir sjarmert av Fiona ja, herreguuud så søt! Og fargene ser jo veldig skarpe og avgrensede ut da synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige hele gjengen... når jeg ser disse bildene trekker jeg midlertidig tilbake min skepsis til harlequin altså :) trodde først det var en dalmatiner på det første bildet, før jeg scrollet ned hihi

Kan skjønne du blir sjarmert av Fiona ja, herreguuud så søt! Og fargene ser jo veldig skarpe og avgrensede ut da synes jeg.

hehe harlequin er skjønne :) Til og med mamma som syntes de var "uheldig" med frgen liker dem nå :P Fargene er skarpe men hun har en del grå flekker, men kunne egentlig tenke meg henne forde :wub:

Sjarmerende liten gjeng :)

Manteltispa på toppen :P Hvite hode er mini Sne :)

Valpemlje4ogenhalvuke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes også at Fiona var utrolig søt! :wub:

Er helt bergtatt av henne jeg :)

Nå er de endelig kommet seg på bordet for første gang :P Her er tre av dem :)

Svarttispepbordet.jpg

Rusin4ogenhalvuke.jpg

Svarttispepbordet4ogenhalvuke.jpg

Også noen av Kita fra ringtreningen i dag :P Nå er hun snart 17 mnd (den 19. mai) :)

Kitapringtrening9mai2010.jpg

Kitaprofilnesten17mnd.jpg

Kitanesten17mnd.jpg

Kitahodenesten17mnd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av både valpiser og lille Kita! :wub:

Trur nesten jeg er like spent som deg i disse dager...:P Er ikke lenge til vi drar nå!! Trur det blir en knall tur på alle måter! :) Gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av både valpiser og lille Kita! :wub:

Trur nesten jeg er like spent som deg i disse dager...:P Er ikke lenge til vi drar nå! Trur det blir en knall tur på alle måter! :P Gleder meg skikkelig!

ja :) Håper jeg får svar på den meilen i kveld eller at ho svarer på FB :D:)

Ja det er jo bare nødt til å bli en knalltur, kan vel snart begynne nedtellingen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige Kita! Hun er virkelig flott altså.

Takk for det :wub: Jeg tror hun gleder seg til å bli storesøster :wub: Blitt så mye mer voksen av å omgås yngre hunder, så nå er hun blitt frøken veslevoksen :ahappy: :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolige nydelige de er a :D:P:P:P

Er så sykt valpesyk selv, så håper jeg får en valp neste sommer :P hihi

Gleder meg til Lisbeth får ut fingeren, i morgen er de 5 uker alt :D Må vel få vite no snart da?? :P

Ho skulle vist beholde en selv også :P Men veit ikke hvem det er ennå heller...

Ja har sett planenene dine Camilla :P Blir spennende å se hvilken rase du ender med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett planenene dine Camilla :D Blir spennende å se hvilken rase du ender med :P

Ja spent selv jeg :P

Gleder meg til å treffe valpisen din en eller annen gang i fremtiden :P Spent på hvem det blir.. Utrolig søøøøte alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spent selv jeg :)

Gleder meg til å treffe valpisen din en eller annen gang i fremtiden :) Spent på hvem det blir.. Utrolig søøøøte alle sammen :)

Alltid morro å vise frem nyr familiemedlemmer :lol: Trenger jo sosial trening med små hunder også :D:blink: Oppdretter skal beholde en harl tispe selv, så vi får se da, hva hun velger og hva som blir igjen :P

Nye bilder skulle komme i morra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 ukers bilde av noen av nurka :rolleyes2: i løpet av et par dager er det bestem hvilken som blir min :rolleyes2: Lille Rusin blir mest sannsynelig hos oppdretter :rolleyes2:

Hvis jeg får velge står det mellom Fiona og den svarte hannen (selv om den svarte tispa er pen)

Svarttispe5uker.jpg

Svarthannhund5uker.jpg

Snoop5uker.jpg

Snoop5ukerpbordet.jpg

Manteltispe5uker.jpg

Fiona

Fiona5uker.jpg

Fiona

Fiona5ukerpbordet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...