Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien fra løpetid til valper..


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 490
  • Created
  • Siste svar
Ja, trengs det noe blod så bare pip - har en stor og frisk tomsing her med masse blod også - og vi bor ikke så veldig langt unna heller! (Håper ikke tomsethet kan overføres via blod da..)

Vet ikke om jeg våger helt, er det garantier for at det ikke kommer tomsethet? *s*

Blaze ser ut til å komme seg nå, hun holder kroppstemp, har spist, drukket vann og tisset. Og tatt seg tid til å slikke meg litt i ansikte før hun når har sovnet igjen oppå meg og halveis oppå Talli. Her sitter jeg uten noe å spise, for nå flytter jeg meg ikke en millimeter. Så ting ser litt lysere ut.

Takk for meldinger både her og der :lol:

.... dette ble en lykkelig valpetråd.... *ironi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at tilstanden hennes bedrer seg iallefall. Det aller viktigste er jo henne, ikke valpene. Selv om det er forferdelig trist at det gikk som det gikk.

Skal jeg komme og lage mat til deg? Siden du ikke får flyttet deg, tenker jeg. :lol:

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist lesning.. jeg har ikke skrevet noe tidligere men fulgt spent med på alt fra løpetid til valpene...

Alt føles nok veldig urettferdig nå, håper Balze vil klare seg :lol:

*mistet selv tispe og valper etter keisersnitt for 3 uker siden...og den følelsen om hva som skjedde blir sittenende i kroppen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :lol:

Det går bedre med Blaze, men bra er hun ikke. Hun fryser ikke, og puster jevnt og ikke overfladisk lengre. Men sover så dypt at jeg må vekke henne iblandt for å sjekke. Blir bekymret når hun ikke ligger å følger med...

Jeg har også melket henne litt da hun hadde spreng i 4 av jurene, da ble hun litt mer avslappet.

Overskriften til tråden burde vel endre navn til "Veien fra løpetid til valper -medaljens bakside..."

2008_12140003.jpg

Blaze & valpen som prøver holde varmen i natt. Det var itillegg varmeflasker rundt henne og jeg hadde hendene på dem begge..

Jeg fikk desverre ikke tatt noe bilde av valpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...