Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien fra løpetid til valper..

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet
:lol: og itillegg har hun meg som jobber mot min ekstremt dårlige samvittighet med tanker som "tenk om det blir keisersnitt igjen?" Så jeg vil egentlig bare ha det overstått slik at jeg vet at det har gått bra liksom :rolleyes:

Er nok mange her som også tenker sånt (altså måtte det gå bra&få det overstått for da vet man at det har gått bra), vi er bare alt for fintfølende til å si det til deg! Skal jo ikke stresse tispe-eier mer enn nødvendig heller, kan jo smitte over på den vordende moren!

Ble du beroliget nå? (Dette er vel litt som en tannlege jeg var hos en gang som sa: "Hvis du ikke slutter å skjelve så kommer jeg å borre feil")

• Svar 490
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer med dagen, Jeanette! :lol:

Og så var det disse valpene da... Var overbevist om at alt var overstått nå som jeg gikk inn på internett igjen, men den gang ei! Ventetid er kjekt tenker jeg :lol:

Skrevet

Det har kommet litt blodblanding fra henne nå, helt ferskt blodfarge. (Snakket med veterinær ettersom det kommer blod)

Så nå er det vist bare til å vente på rier, mente hun... Mye vasking på gang.

Så nå venter vi videre i spenning...

Skrevet
Det har kommet litt blodblanding fra henne nå, helt ferskt blodfarge. (Snakket med veterinær ettersom det kommer blod)

Så nå er det vist bare til å vente på rier, mente hun... Mye vasking på gang.

Så nå venter vi videre i spenning...

Oh, gleder meg til du engang på morrakvisten/Morgen formiddag når du kommer med oppdateringer om babyer! Hihih! =)

Skrevet

Tvi tvi da! Tenker på dere jeg! Hils Blaze og si at vi går inn for positive hyggelige ting i år, keisersnitt rundt midnatt etc var i gamle dager det..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...