Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien fra løpetid til valper..


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 490
  • Created
  • Siste svar

Blaze fikk morkakeløsning igjen. Denne gangen av en litt mer alvorlig grad enn sist. Det var lite tegn utvendig, men ettersom det ikke var noen rier så ble det bestemt snitt igjen.

Ene valpen var i morkaken som var løsnet, en veldig liten tispe. Den døde desverre.

Nr.2 var en hannhund vi ikke fikk til å puste, og døde den også.

Nr.3, en stor hannhund, er det liv i. Men han har foreløpig ikke diet fra Blaze. Har ikke nok krefter. Kommer til å fortsette i natt med ham og Blaze. og håper han overlever natten.

Blaze blør mye enda og taklet ikke narkosen noe bra denne gangen. Hun har veldig lav kroppstemperatur...

Jeg har døpt ham "Breaking Dawn", så får vi håpe han faktisk får se dagslys når solen står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det her og.. Vi krysser fingrene for at lille pipedyret overlever natta, og at Blaze får igjen varmen så hun kan konsentrere seg om å heles. Lykke til, jeg håper dere får en god natt alle tre.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen døde desverre for litt siden, han klarte ikke suge eller svelge ordenlig den melken som kom inn i munnen hans.

Blaze har det ikke bra heller, jeg sliter med å holde oppe kroppstempraturene hennes, så nå er det henne vi må krysse fingrene litt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette med narkose som er til så stor hjelp, kan også være noe ordentlig dritt. Det er så synd at naturen ikke har hørt om rettferdighet, for dette fortjente dere sannelig ikke. Krysser fingre, tær etc for lille Blaze, og du må jo være dødssliten nå Jeanette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å høre dette. Har du varmelaken eller noe sånt til Blaze ? Evt varmeflasker som kan hjelpe henne med å holde varmen. Hun kunne kanskje trenge blodoverføring også - om det er behov, kan sikkert Babs stille opp som donor her (hennes halvbror har vært brukt til det flere ganger i Sverige). Det er heldigvis sånn at hunder ikke har ulike blodtyper har jeg skjønt, så...

Lykke til og bare ring om det er noe du trenger hjelp til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Valpen døde desverre for litt siden, han klarte ikke suge eller svelge ordenlig den melken som kom inn i munnen hans.

Blaze har det ikke bra heller, jeg sliter med å holde oppe kroppstempraturene hennes, så nå er det henne vi må krysse fingrene litt for.

Dette er fryktelig fryktelig leit :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...