Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien fra løpetid til valper..


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 490
  • Created
  • Siste svar

Synes så utrolig synd på dere begge to, vet hvor vondt det er med hunder som reagerer negativt på narkose. Men godt å se at det går riktige veien for Blaze, selv om hun er litt rar. Hjelper nok godt at hun har vært i fin form og kondisjon frem til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze har vært ute en tur igjen, tisset, undersøkt litt, travet en runde rundt seg selv med glad hale så ville hun inn igjen.

Men nå er jeg egentlig sikker på at det kommer til å gå bra med henne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze har vært ute en tur igjen, tisset, undersøkt litt, travet en runde rundt seg selv med glad hale så ville hun inn igjen.

Men nå er jeg egentlig sikker på at det kommer til å gå bra med henne :lol:

Så bra. :D Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2008_12140005.jpg

Stakkars Blaze da *men jeg må jo nesten fnise litt - sååå miserabel stakkars*.

Blaze har vært ute en tur igjen, tisset, undersøkt litt, travet en runde rundt seg selv med glad hale så ville hun inn igjen.

Men nå er jeg egentlig sikker på at det kommer til å gå bra med henne :lol:

Godt å høre :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudene om blod, men jeg tror det blir bra nå.

Tannkjøttet hennes er rosa og fint igjen, hun har funnet ut at to av varmejakkene mine er varme å ligge under, hun får druesukker i vannet sitt og har spist litt høne-pøne (tørr ikke gi henne store mengder, så hun får noen biter i timen).

Høne-pøne og vann får hun servert liggende i sofaen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som så mange andre her inne: utrolig trist å høre hvordan dette lille eventyret endte.

Men enda godt at Blaze ser ut til å være på rett vei, før man vet ordet er hun forhåpentligvis back in action:) Hun har jo deg og Talli til å passe på seg, så da skal du se det går bra.

Kjenner deg ikke sånn egentlig, men har fulgt med både her og i bloggen i lang tid:)

Varme hilsener og gode tanker fra Lillehammer. Setter Rex krysser alle labber og håper på en rask og god bedring.

Vi tenker på dere alle tre, både eier, mor og datter (som sikkert er litt beskymret for mamma som ikke helt er seg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...