Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildekritikken


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tar sinnsykt mange bilder på lure coursing treninger/prøver. Utfordringen min er å få bilder som ikke er kjedelige og platte.. Føler jeg traff litt annerledes her!

Posted Images

Jeg veeeet! Klarte ikke å få det sånn jeg ville akkurat nuuu. :P Drit i å se på munnen! :D

Bare en idé: Hadde det vært mulig å fjerne de to stråene som er grønne? Både under hodet og over, hvis du skjønner hva jeg mener, sånn at bakgrunnen ble litt renere? Tror jeg hadde likt bildet bedre om det kun var de små, lyse stråene på det. Har som sagt ikke peiling, men de har begynt å irritere meg nå som jeg tenkte over dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

111031-05.jpg

111031-03.jpg

111110-01.jpg

110918-01.jpg

Jeg synes du er flink til å ta bilder jeg Carina. De blir alltid så fine og stemningsfulle :)

Også skal det nevnes at jeg stjal to av bildene for å øve meg på å tegne :aww:

Tok et par snapshots på den lille "grillturen" vi var på for en time siden:

bilde-2.jpg

bilde-1.jpg

Igjen, jeg elsker den "eventyrstilen din". Den tiltaler meg så utrolig mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stakkar kan jo få fullstendig prestasjonsangst av alle de flotte bildene som ligger her :blink:

Jeg har ikke hatt speilrefleks eller interesse for foto særlig lenge, disse er blant noen av de første bildene jeg tok av noe annet enn hund. Tar gjerne imot kritikk på dem :) Har ingen superfancy bildebehandlingsprogrammer, så føler det er litt begrenset hva jeg får gjort i etterkant.

345.jpg

298.jpg

048.jpg

Nikon d3100 med kitlinse (18-55 etellerannet).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivere: Skikkelig bistert uttrykk i de ravgule øynene. Mangler bare Rødhette :w00t: Trolsk stemning med det høye gresset rundt.

Blir ikke helt enig med meg selv om hvorvidt øynene er i fokus eller ikke. Du har kanskje behandlet bildet så det er litt "slør" over?

Jeg har skarpet opp øynene bittelitt og lagt på vignettering. Om det er gjort noe mer husker jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det veldig godt, Hapzen. Men jeg hadde foretrukket mer hals og et bittelitt annet snitt, kanskje?

Vil gjerne ha kritikk på disse. :)

2828910156_4770531eab_z.jpg?zz=1

Det her er seriøst det styggeste jeg noen gang har sett! Og tro det eller ei, men det må jo nesten være et kompliment, for jeg HATER sånne stikke-insekter, og du har jo fanga faenskapen helt perfekt! *grøss*

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...