Ia Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Synes det ble kjempebra, Soppen! Som uvitende tilskuer ser det perfekt ut, jeg hadde aldri lagt merke til det ved munnen 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Det var veldig bra da bortsett fra ved enden av munnen Men resten er jo pent Jeg veeeet! Klarte ikke å få det sånn jeg ville akkurat nuuu. Drit i å se på munnen! Siter
Ia Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Jeg veeeet! Klarte ikke å få det sånn jeg ville akkurat nuuu. Drit i å se på munnen! Bare en idé: Hadde det vært mulig å fjerne de to stråene som er grønne? Både under hodet og over, hvis du skjønner hva jeg mener, sånn at bakgrunnen ble litt renere? Tror jeg hadde likt bildet bedre om det kun var de små, lyse stråene på det. Har som sagt ikke peiling, men de har begynt å irritere meg nå som jeg tenkte over dem Siter
Ia Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Alle bildene dine var nydelige, men dette var spesielt fint synes jeg. Elsker fargene, det duse og myke. Siter
Tonje Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Ja, sånn feks? Sånn. Ikke helt fornøyd, men er jo seint, jo! Tusen takk! Siter
Bjerknez Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Tok et par snapshots på den lille "grillturen" vi var på for en time siden: Siter
Guest vivere Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Snutepartiet er en smule utbrent - men ellers? Siter
Tricolor Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Vivere: Skikkelig bistert uttrykk i de ravgule øynene. Mangler bare Rødhette Trolsk stemning med det høye gresset rundt. Blir ikke helt enig med meg selv om hvorvidt øynene er i fokus eller ikke. Du har kanskje behandlet bildet så det er litt "slør" over? Siter
Guest Michellus Skrevet 12. November 2011 Rapporter Skrevet 12. November 2011 Jeg synes du er flink til å ta bilder jeg Carina. De blir alltid så fine og stemningsfulle Også skal det nevnes at jeg stjal to av bildene for å øve meg på å tegne Tok et par snapshots på den lille "grillturen" vi var på for en time siden: Igjen, jeg elsker den "eventyrstilen din". Den tiltaler meg så utrolig mye Siter
Banshee Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 En stakkar kan jo få fullstendig prestasjonsangst av alle de flotte bildene som ligger her Jeg har ikke hatt speilrefleks eller interesse for foto særlig lenge, disse er blant noen av de første bildene jeg tok av noe annet enn hund. Tar gjerne imot kritikk på dem Har ingen superfancy bildebehandlingsprogrammer, så føler det er litt begrenset hva jeg får gjort i etterkant. Nikon d3100 med kitlinse (18-55 etellerannet). 1 Siter
Guest vivere Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Vivere: Skikkelig bistert uttrykk i de ravgule øynene. Mangler bare Rødhette Trolsk stemning med det høye gresset rundt. Blir ikke helt enig med meg selv om hvorvidt øynene er i fokus eller ikke. Du har kanskje behandlet bildet så det er litt "slør" over? Jeg har skarpet opp øynene bittelitt og lagt på vignettering. Om det er gjort noe mer husker jeg ikke Siter
Bananen Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Kvalitetsmessig er dette bildet elendig (har ikke gjort noe som helst med det), men jeg tok det med et skrekkelig dårlig kompaktkamera på fakkeltog for noen år siden. Men jeg liker det lell! Ja, også marihøna og den overeksponerte prestekragen! Også stedet Kvelde en sommerkveldnatt. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 marihøna og den overeksponerte prestekragen høres ut som en bra bok! 1 Siter
jma Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 jeg ville beskjært bilde av marihøna litt annderledes, men bilde fra Kvelde var kjempefint! Elsker sånne bilder med en flott og dramatisk himmel. Siter
Bjerknez Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Jeg synes du er flink til å ta bilder jeg Carina. De blir alltid så fine og stemningsfulle Også skal det nevnes at jeg stjal to av bildene for å øve meg på å tegne Igjen, jeg elsker den "eventyrstilen din". Den tiltaler meg så utrolig mye Takk for det Siter
Bananen Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 jeg ville beskjært bilde av marihøna litt annderledes, men bilde fra Kvelde var kjempefint! Elsker sånne bilder med en flott og dramatisk himmel. Takk for kritikk! Ganske enig med deg - ta det loddrett, kanskje? Vet ikke om jeg har originalbildet lenger heller. Siter
Carina Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Tusen takk for skryt! Trodde jeg skulle bli slaktet, jeg er ikke noe flink på utsnitt og sånt. Siter
Bjerknez Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Prøvde meg på en litt annen variant men hvor kaffekjelen var med: 3 Siter
HeleneFS Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Har litt lyst å henge dette på veggen, men kunne faktisk tenkt meg litt kritikk først. Hva synes dere? 3 Siter
Bananen Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Liker det veldig godt, Hapzen. Men jeg hadde foretrukket mer hals og et bittelitt annet snitt, kanskje? Vil gjerne ha kritikk på disse. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Liker det veldig godt, Hapzen. Men jeg hadde foretrukket mer hals og et bittelitt annet snitt, kanskje? Vil gjerne ha kritikk på disse. Det her er seriøst det styggeste jeg noen gang har sett! Og tro det eller ei, men det må jo nesten være et kompliment, for jeg HATER sånne stikke-insekter, og du har jo fanga faenskapen helt perfekt! *grøss* 6 Siter
Ia Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Har litt lyst å henge dette på veggen, men kunne faktisk tenkt meg litt kritikk først. Hva synes dere? Jeg likte det veldig godt, men tror jeg hadde foretrukket det i svart/hvitt, sånn til å henge opp. Men det er meg, da Siter
Tricolor Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Anebanana: Det nederste insektbildet var bare helt ubeskrivelig! Er skikkelig misunnelig for jeg får ikke til å ta sånne bilder. Men så har jeg ikke makroobjektiv heller. Siter
Guest vivere Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Vil gjerne ha kritikk på disse. Misunnelig Siter
Recommended Posts