SusieB Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 Ææh, slangen ser ut som den har mennesketenner! Kult bilde. Siter
Brennan Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 Ønsker kritikk på denne lille nissen! Blidet ble tatt tilfeldig da jeg var på besøk. Og her er en av husets blomstrer: Ønsker også kritikk på dette bildet. Hva kan jeg gjøre bedre ? Siter
Mirai Skrevet 30. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 Skaffe en ekstern blitz Inne bilder med kameraet sin innbygde blitz blir sjelden bra. Hvis du tar nissebildet som eksempel, så ser du den får en stygg skygge på venstresiden der, og et veldig skinn på kroppen (skygge også til venstre for nesa). Skal man ta gode innebilder, så kreves det masse lys slik at ikke blitzen hopper opp og fyrer av! Blomsterbildet var det beste, veldig behagelige farger der syns jeg. Her ser du at blitzen heller ikke skjemmer så mye som på nissebildet. En rask forbedring er å kutte vekk det brune som er på venstresiden inni blomsten der, som jeg ikke husker hva heter Siter
Kristiin Skrevet 31. Desember 2008 Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 Hva er prisen på en ekstern bltz? Siter
Kristiin Skrevet 31. Desember 2008 Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 kult bilde! Det som var litt synd var at "blikket/utrykket" hennes ikke helt kommer fram .. Siter
Bjørg Eva Skrevet 31. Desember 2008 Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 Bilde tatt av Tassen for ca 1 år siden. Siter
Coco Skrevet 31. Desember 2008 Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 Hva er prisen på en ekstern bltz? Prisen varierer. Du får en helt grei blitz uten mange rare funksjoner for 1500-2000... Kommer ann på kamera ditt:) Siter
Wilma Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Skrevet 1. Januar 2009 Jeg har lyst til og høre hva dere synes om disse to : Ble veldig fornøyd med dem selv Helt uredigerte Edit: Ser nå at jeg kunne klippet vekk litt himmel på det første bilde.. men, men! Siter
Brennan Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Skrevet 1. Januar 2009 Legger ut et bilde jeg tok av min beste venninne's AVL's hamster, Perlemor. Helt uredigert. Kritikk? [Foto - Brennan] Siter
Debbie Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Skrevet 1. Januar 2009 søtt motiv, men det hele ble veldig blasst.. Siter
Brennan Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Skrevet 1. Januar 2009 søtt motiv, men det hele ble veldig blasst.. "Blasst"? Hva mener du med det? Siter
Mirai Skrevet 1. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2009 Bildet trenger litt mer kontrast f. eks Ville også klippet det litt og fjernet rusket som ligger på teppet. Siter
Brennan Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Bildet trenger litt mer kontrast f. eks Ville også klippet det litt og fjernet rusket som ligger på teppet. Da var det gjordt.. Siter
ToneS Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hva syns dere? Gjerne hva som kunne vært gjort for å få de bedre... (Og, ja, det er første gang jeg virkelig prøver meg på hodebilder av Maja ) Siter
Renate A Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Ønsker kommentar på disse Hvordan får jeg feks blåere himmel bak sauen?? Siter
Henriette Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 prøver å legge ut noen jeg også Alle bildene er tatt med litt forskjellige billige digital kamraer, og de er ikke redigerte kom gjerne med ris og ros Dette er jo i teorien kjedelig, men jeg likte det veldi Oj, ble litt mange bilde dette, sorry Siter
Mirai Skrevet 12. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Jeg velger å ikke kommentere de innleggene som bryter med reglene for tråden :rolleyes2: Charlotte: Portrettbildet har veldig gode farger syns jeg, men har du mulighet for å få pittelitt mer lys på ventresiden der? Det venstre øyet (eller, hennes høyre ) gror litt igjen. Av soppbildene liker jeg det første best, pga. farger der også. Det andre blir litt kaldt og for blått. Siter
Siri Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Jeg velger å ikke kommentere de innleggene som bryter med reglene for tråden Charlotte: Portrettbildet har veldig gode farger syns jeg, men har du mulighet for å få pittelitt mer lys på ventresiden der? Det venstre øyet (eller, hennes høyre ) gror litt igjen. Av soppbildene liker jeg det første best, pga. farger der også. Det andre blir litt kaldt og for blått. Det er litt vittig hvor forskjellig man ser på bilder, egentlig - og all bildekritikk blir jo til slutt bare smak og behag. JEG likte faktisk det siste bildet til Charlotte best. Jeg likte det litt blå inntrykket og omgivelsene på bildet var reinere og ryddigere enn på det øverste som hadde litt mye annet som tok oppmerksomheten min bort fra motivet (barnåler og sånt). Ellers er jeg enig om portrettet - litt lysere ved det ene øyet hadde gjort seg . EDIT: Det nederste bildet kunne kanskje vært noe beskåret i nedkant, samt på høyre side - eller som sagt: stilig Siter
Mirai Skrevet 13. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Ja, bilder er jo ekstremt subjektivt MEN jeg er enig med deg i at det første er veldig rotet, helt klart. Det er jo veldig liten dybdeskarphet som også er med på å gi "rotet" inntrykk pga. forskjellige skarphetsnivåer i bildet. Men jeg likte de varme tonene nok til at det "vant" over nr.2 denne gangen, hehe. Siter
Wilma Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Hvordan får jeg feks blåere himmel bak sauen?? Ble litt fake da Siter
Synnikken Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Idag har jeg prøvd meg på dråpebilder for første gang noensinne. Legger inn den uredigerte direkte fra kam og min overredigerte (jeg har ikke peeeiling ) Uredigert versjon Redigert Versjon Siter
Aussieglis Skrevet 19. Januar 2009 Rapporter Skrevet 19. Januar 2009 Synd den busken/gresstua dekker alt imellom rumpa og fronten hennes - bildet hadde vært utrolig mye renere og penere å se på om gresset der var noe kortere, eller hvis Lisa sto på siden av slik at ikke det ser ut som om man har tatt bilde av en gresstue med en hund bak Siter
Recommended Posts