Gå til innhold
Hundesonen.no

World dog show 2008 i Sverige


Arielle

Recommended Posts

Meg og en venninne har veldig lyst til å besøke World Dog Show - men har litt problemer med å finne hotell. Rica Talk Hotel er jo selvfølgelig fullbooket. Vet dere om andre hotell i nærheten (Ãlvsjõ)? Fant ikke så mye på nettet.

Messen er jo 9 km. utenfor Stockholm City - er det lett å komme seg fra City til messen? Tog eller buss? Hvis det er gode tog- eller bussforbindelser kan vi jo bo på et hotell i Stockholm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Vi skal nedover- har et par "kandidater", så får vi se hvem/ hvor mange vi melder på.

Basenji sälskapet har sin spesialutstilling helgen før, og hele uken fram til WW har de forskjellige aktiviteter og div. spesialklasser, farge-spesialer m.m + sosialt samvær med andre basenjifolk. (29.6-2.7)

I tillegg arrangerer spisshundklubben utstilling den 5.7. (Basenjien skal i ringen 6.7 under WW)

Helgen etter er det dobbel- utstilling i Tvååker, så det spørs om det ikke blir en liten "utstillingsturne" :blink:

Vi har egen campingvogn. *Minne meg selv på at jeg må bestille camp. plass*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:D retrieverne kan stille 4, 5 og 6 juli (6 er jo WDS)

sånn så jeg forsto det så var det parkeringsplasser utenfor utstillinga og der var det mulighet for og bestille plass til bobil og etter det som Grete (opdretteren) har vi allerde bestillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal med chihuahua og silky terrier :blink: Gleder meg kjempemasse, er med som handler og hundepasser for oppdretter så betaler ingenting heller :blink:

Skal:

2.7.08– silky spesial

5.7.08 – chihuahua spesial

5.7.08 – silky terrier verdensutstillingen

4.7.08 – chihuahua verdensutstillingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst til å dra, men har ikke planlagt noe så tviler på det. Skulle vel være noe wheatengreier og, hvis jeg ikke tar helt feil.. Kristine? :blink:

Jepp jepp, trippelutstilling for wheatens, World Wide wheaten festival i regi av svenska wheatenklubben, terrierspesial for alle terriere i regi av svenska terrierklubben og WW-08 selvfølgelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som "verdt å få med seg"? Er det noe alle hundeinteresserte burde få med seg liksom? Eller er det bare som en helt vanlig hundeutstilling, bare større..? Har knapt med penger, men det hadde jo vært sinnsykt gøy å åpnet sommeren med en langhelg bare med hund! :lol:

Har sjekket litt hotell og sånt, og Best Western Kom Hotel har ledig under utstillingen. Noen som har bodd der før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og goJJo skal ditt :lol: Bare for å se og oppleve da. Men er det noen som kan komme med forslag/linker til steder man kan sove? Begynner å bli litt stressa av at vi ikke har no sted enda.

Hvor mye koster det å leie bobil?

Her er hoteller i Stockholm som har ledige rom i perioden 2-6 juli 2008:

http://www.booking.com/searchresults.html?...=on&radius=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Jepp jepp, trippelutstilling for wheatens, World Wide wheaten festival i regi av svenska wheatenklubben, terrierspesial for alle terriere i regi av svenska terrierklubben og WW-08 selvfølgelig=)

Gud.. Mamma må overtales. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...