Gå til innhold
Hundesonen.no

World dog show 2008 i Sverige


Arielle

Recommended Posts

Pippin&Symra: Jeg sjekket også på den info'n jeg kunne finne og kunne ikke se at det sto noe som helst om løpetid der. Så da ville jeg latt som vanlig - og ikke brydd meg noe særlig om det.

Forhåpentligvis er hun ikke en av de som blir sånn veldig "stakkarslige" mens hun har løpetid, da.. Også ser det jo ut som om dere i alle fall slipper de værste "stå"-dagene når dere er der...

Vi sees der!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar
Ordnet det seg med reservehandler?

Nei, har ikke hørt noe enda. Føler du kallet er jobben din :lol:

Mest sannsynelig krasjer det ikke, og personen trenger bare være ved ringen i 30-60min :lol:

Og antakelig blir det bare for å gå inn når klassen samles før enkeltbedømmelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hørt noe enda. Føler du kallet er jobben din :lol:

Mest sannsynelig krasjer det ikke, og personen trenger bare være ved ringen i 30-60min :lol:

Og antakelig blir det bare for å gå inn når klassen samles før enkeltbedømmelsen :)

Altså, jeg veit jo hva som skal gjøres, og jeg får til å håndtere og stille opp en hund sånn noenlunde, men noen superhandler er jeg jo ikke. :) Men jeg kan jo stille opp hvis det blir krise. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg veit jo hva som skal gjøres, og jeg får til å håndtere og stille opp en hund sånn noenlunde, men noen superhandler er jeg jo ikke. :lol: Men jeg kan jo stille opp hvis det blir krise. :)

Forventer ikke mer heller :P Tusen takk i såfall :lol:

Bergen :)

Da tror jeg virkelig at jeg ville ringt, ikke sendt mail en gang, men ringt. Lenge siden vi andre fikk PMer liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting.. Har man en hund man stiller en dag, kan en jo ta de med de andre dagene, hvis en har nrkort og vaksinasjonskort.. Da skal en betale 100 kroner, er det i tillegg til dine egne inngangspenger for dagen, for da blir det 240 kr... Noen som vet???

Gleder meg sykt til dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg avgårde om noen få timer - skal innom Danmark og Københavnvinneren på veien til Stockholm :lol:.

Gleder meg masse til dette - men gruer meg i grunn for parkeringsproblemene som jeg antar vil oppstå. Jeg kan ikke se for meg å ta buss og tog med alt pikkpakk alene - og å gå 3-4 km fra anbefalt parkeringssone frister vel ikke heller så mye.... vi får vel se hvordan det går :rolleyes: ( og kanskje være lur og starte tiiiiiiiiiiiidlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også bekymret for parkeringen. Jeg må ha med så mye greier at buss og bane er uaktuelt. Og dessuten: Hvor mange hunder med tillhørende bur, trimmebord og bag er det plass til på busser og baner i området rundt stockholmsmessan i åtte-nitiden, 36 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hunden jeg skal ha med meg levert hit og er nettopp ferdig med å stelle pelsen hennes og 2 av 3 hunder jeg skal stille er blitt trent. Så nå mangler jeg bare å pakke alle klærne også reiser jeg nedover entel i morgen eller tirsdag (mulig jeg stikker innom larvik hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRISE!!

Bilen nekter å trekke campingvogna... Bilen har vært på verksted i nesten 2 uker, men er fortsatt ikke OK.

Jeg prøver alle alternativer nå, men panikken brer seg kraftig...

Noen som vet om noen som skal avbestille hytte? Kan kanskje få låne en annen bil, men da er campingvogn uaktuelt.

Telt frister ikke så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr annkommet Stockholm :D

Meldt ny hetebölge her fra onsdag(!) stort oppslag i expressen i går. Opp mot 30 grader.

Oh shit, gjett om det skal gjøres plass til å ta med vifter til å ha på hytta :closedeyes:

Inu: prøv på Säbyholm.se. De hadde ganske mange rom de skulle leie ut i forbindelse med verdensutstillingen vet jeg. Vi avbestilte nettopp et par netter der pga vi fikk hytte de dagene vi manglet alikevel. Ellers så er det jo en ringerunde for å høre om campingene har fått avbestilling. Vet at der vi skal bo (björknäs stugby) har fått noen avbestilinger, derfor vi fikk hytte alle dagene vi skal være i Sverige hvertfall. Får håpe det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr annkommet Stockholm :D

Meldt ny hetebölge her fra onsdag(!) stort oppslag i expressen i går. Opp mot 30 grader.

Shit, stakkars stakkars hunder som ikke er påmeldt og må sitte i bilen halve dagen, kanskje opp til flere kilometer unna. Gjett om det kommer til å dø mange hunder i løpet av uken/helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Er det hele uken eller? Kanskje jeg skal ta med sydenklærne dit i stedet for (driver og pakker)

I hvertfall fra onsdag til helgen slutter.

Shit, stakkars stakkars hunder som ikke er påmeldt og må sitte i bilen halve dagen, kanskje opp til flere kilometer unna. Gjett om det kommer til å dø mange hunder i løpet av uken/helgen...

Jeg håper de gjör som det er skrevet i PM'en at de har et tett samarbeid med politiet for å slå til mot varme bilder/vogner med hunder i. Det er vel kanskje derfor man får lov å ta med seg inn en hund som er påmeldt en annen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, stakkars stakkars hunder som ikke er påmeldt og må sitte i bilen halve dagen, kanskje opp til flere kilometer unna. Gjett om det kommer til å dø mange hunder i løpet av uken/helgen...

Man tar vel ikke med seg hunder for å la dem sitte i bilen??? Har man ikke meldt dem på, får man la dem bli hjemme!

Puster lettet ut og legger nye planer, for jeg har fått plass i en hytte!

Må la en av hundene være hjemme, men det er bedre enn å måtte stresse med ny overnatting osv...

Hvis bilen blir bedre av morgendagens verkstedtime, så er jeg på sporet igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...