Gå til innhold
Hundesonen.no

World dog show 2008 i Sverige


Arielle

Recommended Posts

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar
KRISE!

Bilen nekter å trekke campingvogna... Bilen har vært på verksted i nesten 2 uker, men er fortsatt ikke OK.

Jeg prøver alle alternativer nå, men panikken brer seg kraftig...

Noen som vet om noen som skal avbestille hytte? Kan kanskje få låne en annen bil, men da er campingvogn uaktuelt.

Telt frister ikke så veldig...

Ikke noe problem, BIS-premien er jo en bil!

Kom akkurat hjem fra byen der jeg har kjøpt yndlingsgodbitene til Symra (tørket vom), og hamstret V&H.

Nå skal jeg bade begge hunder (tar Pipsemann i samme slengen, selv om han bare skal være hjemme sammen far), så skal jeg pakke ferdig og stuve alt i bilen. I morgen tidlig skal jeg på MR med de berømmelige knærne mine, og så bærs det avsted!

(Ypperlig dag å få MR-time på ...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Värt på mässan å sjekket ut. Typisk at de graver opp en av de store parkeringene i akkurat denne perioden :console:

Men ellers var det jo 8 innganger eller noe til parkeringshuset. Parkeringen foran ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen i morgen da, Heidi!

Ang. busstreiken: http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.12...us-for-hundshow - godt det er NOEN kennelklubber som har litt innflytelse på samfunnet, da.

Jeg er også usikker på hvordan i all verden man skal greie å få parkert innenfor normal gåavstand (2 km med bur, oppakning og tre hunder er IKKE det..). Men det er vel "bare" å være tidlig nok der.. (kanskje..)

Heldigvis skal vi ha spesial et annet sted enn Almare St. - så vi kommer til å bo der.

Men jeg tror IKKE det kommer til å være samme kontroll på alle disse circuit-utstillingene som på VV-utstillingen. Så det å ta med en ekstra hund eller to dit vil neppe engang bli oppdaget.. KANSKJE værre på Almare - hvis de har full kontroll rundt utst.området. Men alle og enhver må da kunne skjønne argumentet 30 grader varmt kontra hund i bil...

Og Emma - hele VV-utstillingen er innendørs.. Det er disse circuit-utstillingene som er litt hvorsomhelst, og sikkert utendørs alle sammen. Så på VV-utstillingen er det klart lettere å planlegge det perfekte antrekket. For de som bryr seg om slikt, da..

Nei - nå må jeg fortsette å børste og bade litt dyr.. Synes ikke jeg har gjort annet enn å pakke og eller stelle hund siste to ukene.. (Storspesial for 2 uker siden, Bjerke sist helg - og nå dette..)

Gleder meg til helgen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ferdig å pakke, og Symra er nybadet. Gubben har vært i byen og kjøpt GPS til bilen, han har visst ikke allverdens tro på mine navigeringsferdigheter :console: Nå må jeg lære meg å bruke den da, det er visst litt viktig. Hvis jeg ikke får tid til å kikke innom før jeg drar i morgen:

LYKKE TIL ALLE SOM SKAL STILLE I STOCKHOLM, OG GOD TUR TIL ALLE SOM SKAL DIT FOR Å SE PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Emma - hele VV-utstillingen er innendørs.. Det er disse circuit-utstillingene som er litt hvorsomhelst, og sikkert utendørs alle sammen. Så på VV-utstillingen er det klart lettere å planlegge det perfekte antrekket. For de som bryr seg om slikt, da..

Jeg vet det er innendørs, men for de som har circuits utendørs bør man jo ta med klær for alskens vær.

Og jeg tar med vær for å være ute også, jeg, for vi må jo gå tur og få litt aktivitet innimellom slagene. :console:

Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk er klar over dette:

(Sakset fra worlddogshow2008.se)

OBS! Endast hundar som deltar på World Dog Show eller Circuit-utställningarna får följa med in på Stockholmsmässan - glöm inte vaccinationsintyg och nummerlapp!

Jeg var ikke klar over dette, men heldig vis er ikke chessea med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Lykke til alle sammen!

Og jeg kommer garantert tilbake med en JWW'08 (Talli), en WW'08 (Blaze) og en helt fersk Int.uch (Blaze) *ler* (det var ironi for dem som lurer :devil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen!

Og jeg kommer garantert tilbake med en JWW'08 (Talli), en WW'08 (Blaze) og en helt fersk Int.uch (Blaze) *ler* (det var ironi for dem som lurer :D)

Tja, man skal aldri si aldri :devil: Hvor mange AK er påmeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Tja, man skal aldri si aldri :devil: Hvor mange AK er påmeldt?

62 stk, så det blir ikke bare bare :D Det kommer hunder fra hele Norden, Holland, Tyskland og muligens en helt fra Australia har jeg hørt rykte om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg angrer bittert på at jeg ikke meldte sloughimonstrene mine på til Verdensutstillinga! Det er visst over 20 sloughis påmeldt! Helt utrolig. :devil:

Men men, vi skal iaffal på den svenske myndeklubbens utstillingsspesial helga etterpå, og så skal vi på LC-europamesterskap etter det. Og det er ikke lenge siden jeg var over kjølen og stilte i Vänersborg. Det er grenser for hvor mange ganger jeg orker å kjøre over grensa denne sommeren! Men jeg skulle nok prioritert Verdensutstillinga høyere enn Myndespesialen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk er klar over dette:

(Sakset fra worlddogshow2008.se)

OBS! Endast hundar som deltar på World Dog Show eller Circuit-utställningarna får följa med in på Stockholmsmässan - glöm inte vaccinationsintyg och nummerlapp!

Jeg var ikke klar over dette, men heldig vis er ikke chessea med!

Dette har jo värt ganske så tydelig hele veien, og vanlig på store utstillinger i Sverige såvidt jeg vet.

Er i alle fall samme opplegg på Stora Stockholm på vinteren.

Skjönner i grunnen ikke at folk gidder å ta med ikke deltagende hunder inn i kaoset...

På circuit på Almare Stäket var det ganske så slapt i inngangen.

Sambo kom en tid etter meg, med sin nr-lapp i lomma.

Bortsett fra at de sjekka vaksinasjonene, var det ingen som passet på at han hadde nr-lapp.

Men de er nok langt strengere på mässan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62 stk, så det blir ikke bare bare :) Det kommer hunder fra hele Norden, Holland, Tyskland og muligens en helt fra Australia har jeg hørt rykte om...

Det var en del fler enn vanlig ja! Men klart dere rasker med dere alle titlene likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svenske briardklubben hadde sin circuit-utstilling i dag, og min kommende valps halvsøster N UCH Li-Brie's Mysterious Ways ble beste tispe og BIM, valpens pappa NV07 NORDV07 Li-Brie's Boss Number One ble nr 4 i åpen klasse (av ca 20 stk), mens min gamle Lottas barnebarn N UCH Precieux Bijou Carpe fikk hannhundcertet og ble 3. beste hannhund !

I morgen er det WW... :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...