Guest Christine Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Okai, jeg vet at enkelte er rimeilg leie av navnetråder men trenger litt hjelp jeg også.. Engelsk Setter hannhund... Jeg står imellom disse navnene nå, og om noen vil gi meg en tilbake melding på hva de liker så skriv Sir Winston (Evnt. Winnie til dagligdags?!) Charmør Storm Bris Frost Chess Inferno Mister Millet Mozart Chess Terror Seier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Storm! Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Frost eller storm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Jeg liker navnet Bris veldig godt (men så er det navneplanen når det gjelder egen hund også da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Liker Frost, Bris og Storm veldig bra jeg også, men kom på at en annen ES jeg vet av heter Frost, så tror nok ikke de blir det.. Hvorfor må navn være så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Likte Mozart og Inferno best av de navnene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Bullet Kom bare på et navn i farten, men Storm var fint... Eller virvelvind? Navn er vanskelig... slik er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Chess (Storm er mitt! :angel: Hadde ikke de dustete foreldrene mine satt seg på bakbenene så hadde ikke hunden vår hatt to forskjellige navn, og hadde hatt navnet Storm i stedet! ) Ps: Det måtte jo ha blitt Sir Winston Churchill, ikke Sir Winston. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Liker Mozart og Inferno godt også (haha, okai. Jeg liker alle navnene!) Tenker automatisk på en ES når jeg tenker på navnet Mozart.. Vet ikke hvorfor.. Virvelvind blir kanskje litt vanskelig å rope da. Haha, Storm er ditt ja- MrsPowers? Det jeg tenkte meg Liker ikke Churchillnavnet så hadde nok blitt Sir Winston. (Er ikke fra Churchill jeg har det altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Hehe, bare ta det, det er fint Er ofte lettere å velge navn etter å ha sett valpen... (Men det er jo kjempegøy å planlegge!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Hehe, bare ta det, det er fint Er ofte lettere å velge navn etter å ha sett valpen... (Men det er jo kjempegøy å planlegge!) Ja, det er ofte sånn at man endrer navn når man han møtt hunden.. Men vil ha et navn klart, også se om det blir det etter å ha møtt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 PS: Winnie høres litt feminint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 PS: Winnie høres litt feminint ut Hysj da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Okai, jeg vet at enkelte er rimeilg leie av navnetråder men trenger litt hjelp jeg også.. Engelsk Setter hannhund... Jeg står imellom disse navnene nå, og om noen vil gi meg en tilbake melding på hva de liker så skriv Sir Winston (Evnt. Winnie til dagligdags?!) Charmør Storm Bris Frost Chess Inferno Mister Millet Mozart Chess Terror Seier Jeg liker Storm, bris og frost. Ellers så er jo Terror tøft, men tenk om den faktisk lever opp til navnet? Men hva med: Joker Kenzo Snickers Turbo Trym Virre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Jeg liker Storm, bris og frost. Ellers så er jo Terror tøft, men tenk om den faktisk lever opp til navnet? Men hva med: Joker Kenzo Snickers Turbo Trym Virre Om den lever opp til navnet så har jeg jo en fin unnskylding om den ikke fungerer da! Uff, neida.. Kenzo var egentlig litt kult, men minner meg om Kelzo fra en viss TV-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 Kenzo vurderer jeg til min neste hund, hvis det blir hannhund. Fint navn! <3 Uansett, av alternativene liker jeg best Storm, Bris, Frost og Mozart best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 IKKE Storm.. Vet om såå mange settere med det navnet! Jeg synes det hadde vært kult om det matchet Milo jeg! Ellers liker jeg f.eks Darwin, som betyr Beloved friend. Sir Winston (Evnt. Winnie til dagligdags?!) Charmør Storm Bris Frost Chess Inferno Mister Millet Mozart Chess Terror Seier Av disse liker jeg best Bris og Mozart. Chessea kalles Chess til daglig, så jeg kan ikke helt se det for meg på en hannhund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Om den har kule tegninger i ansiktet må den hete Chess Ellers ville jeg sett valpen først jeg, da dukker det plutselig opp et navn den bare _må_ ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Likte storm, jeg da. Synes også Troll er kult. Og hvorfor ikke kalle han Sjakk istedetfor Chess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Mistral er også en type vind, men det klinger kanskje litt unorsk. Troll er fint, settere passer godt til å hete noe som kan assosieres med norsk skog og mark. Lyng er fint, men det er det visst en annen hund her på sonen som heter? Hva med Stein? Molte? Kantarell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Duncan! ELSKER det navnet gitt. Passer jo litt til setter og da? Men men, jeg skal uansett bruke det til min neste hannhund (det, eller IFA). Hadde det vært tispe kunne det vært Ulla.. "Ulla har det best med Milo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Jeg synes nå Chess er ett fint navn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Hehe, mange bra navn her Jeg nok ikke ha noe vanlig navn som Troll, Lyng osv osv.. Det heter halve jakthundnorge sine hunder liksom Mistral synes jeg var ganske så fint, egentlig det samme med Sjakk, men det het den gamle fôrhesten min så det navnet kommer ikke på tale. Som Maria nevnte vil jeg ha noe som står i stil til Milo eller noe..Ikke oppvaskmiddel, bare så det er sagt! Gjenstår å møte vindunderene, velge også se om jeg har en annen mening da... Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Jeg syns Terror er utrolig tøft, jeg altså. Aldri hørt om noen andre hunder som heter det og det er greit å rope det. Om hunden blir en engel så er det jo kjempekult at han heter Terror, og om han faktisk blir forferdelig å ha i hus (neida, han blir ikke det), så er det jo morsomt det også syns jeg. Ellers så har du jo allerede fått min liste med forslag: Zalo, Ajax og Omo. Men neeeida....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2007 Terror (Men skjønner fortsatt ikke hva du har i mot Oberst ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar