Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Oppdretter har begynt å spurt etter navn allerede, gi meg lengre tid a! :hmm:

Disse står jeg imellom nå:

Charmør

Bris

Chess

Inferno

Mister Millet

Mozart

Terror

Seier

Jeg vil ha et annet navn på stamtavla, men det har jeg allerede bestemt, så det jeg mangler nå er navn til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar
Oppdretter har begynt å spurt etter navn allerede, gi meg lengre tid a! :hmm:

Disse står jeg imellom nå:

Jeg vil ha et annet navn på stamtavla, men det har jeg allerede bestemt, så det jeg mangler nå er navn til daglig.

Av de navnene liker jeg Bris, Mozart og Seier best :hmm: Men klarer ikke helt å bestemme for hvilket som er favoritten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Chess?? du får høre om telefonselskapet vil sponse deg.. :hmm:

Haha :P

Av de navnene liker jeg Bris, Mozart og Seier best :hmm: Men klarer ikke helt å bestemme for hvilket som er favoritten...

Hadde jeg kunnet bestemt meg, så hadde jeg jo hatt navnet klart allerede.. Vanskelig dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :hmm:

Hadde jeg kunnet bestemt meg, så hadde jeg jo hatt navnet klart allerede.. Vanskelig dette..

Skjønner jeg godt! Har selv en rimelig lang liste med navnealternativer selv, heldigvis har jeg gooood tid. Selv om det neppe hjelper når dagen kommer og jeg MÅ bestemme meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Skjønner jeg godt! Har selv en rimelig lang liste med navnealternativer selv, heldigvis har jeg gooood tid. Selv om det neppe hjelper når dagen kommer og jeg MÅ bestemme meg :rolleyes:

Hehe, det er noe med det.. :hmm:

Tror jeg skal feie over stamtavla til valpen min jeg, og se om jeg kanskje kan oppkalle han etter noen besteforeldre. (Sånn i tilfelle jeg ikke vil ha noen av de oppi her uansett :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den rasen, bruksområdet og utsende MÅ det blir Bris :hmm: Evt. Chess, men det betyr at valpedyret må ha masse fine tegninger :P Seier blir litt for...høy på pæra, og heller ikke det enkleste og rope.

I vote for Bris :P Tantene sine stemmer teller to..eller skal vi si fire? :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jo, jeg synes også at Seier blitt litt sånn... Uhm, hva skal jeg si? Sjølopptatt og selvgo?

Men på en annen side så liker jeg navnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vicktory bedre enn seier, men fremdeles vanskelig å rope :hmm: Betyr og også det samme, men :hmm:

Hva er det den derre mestvinnende jakt ES`en heter? Kan du ikke kalle han opp etter en vikrelig berømt setter da? :P

EDIT: Mister er finere enn mister milett. Jeg hadde dødd av latter om jeg hadde hørt noen rope mister milett langt ute på vidda. Hihi. Så om det bli MM så må mister hvertfall få bli daglig navn, og mister millet når valpekjeften gjør noe galt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Mister Millett eller Mozart :hmm:

Hihi :P

Når jeg tenker Mozart, så tenker jeg en rød/hvit ES med vakkert hode.. :P

Da er vicktory bedre enn seier, men fremdeles vanskelig å rope Betyr og også det samme, men

Hva er det den derre mestvinnende jakt ES`en heter? Kan du ikke kalle han opp etter en vikrelig berømt setter da?

Victory var litt i det meste laget ;)

Haha, Skal ikke kalle hunden min Treff nei :hmm:

Edit:

EDIT: Mister er finere enn mister milett. Jeg hadde dødd av latter om jeg hadde hørt noen rope mister milett langt ute på vidda. Hihi. Så om det bli MM så må mister hvertfall få bli daglig navn, og mister millet når valpekjeften gjør noe galt

Mister Millet er jo et fint valpenavn da, men hunden skal jo blir voksen en gang også..

Herreug, dett er vanskelig. *Rive av seg håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, jeg vet at enkelte er rimeilg leie av navnetråder men trenger litt hjelp jeg også.. :innocent:

Engelsk Setter hannhund...

Jeg står imellom disse navnene nå, og om noen vil gi meg en tilbake melding på hva de liker så skriv :ahappy:

Sir Winston (Evnt. Winnie til dagligdags?!)

Charmør

Storm

Bris

Frost

Chess

Inferno

Mister Millet

Mozart

Chess

Terror

Seier

Kanskje det blir lettere for oss å hjelpe deg vis du sier stamtavle navnet?

Eller er det bare meg som syns det er fint når stamtavle navnet passer til kallenavnet?

Jeg ELSKER navnet Bris og det passer godt til lyse hunder (så bilde i den andre tråden din her).

Jeg hadde en fantasi ponni når jeg var liten som jeg kalte for Bris, hehe. Den var lys i fargen (Palomino på heste språket :D ).

Ellers liker jeg Frost, men det skulle du jo ikke ha. Charmør var også fint.

Andre forslag på M da, si vis du skal ha en annen bokstav:

Milo & Maddox

Milo & Marlow som betyr drained lake ( ikke vet jeg hva det er da)

Milo & Maximillian/Maximilian (DET ER SÅ FINT NAVN) kan kortest ned til Maxi eller Max, Milli osv.

Milo & Milliard (SÅ STILIG)

Milo & Mo

Milo & Monty

Milo & Lille My (HAHA, lattiss)

EDIT: Det er engelske navn de som jeg har der over, untatt Lille My så klart, men kanskje det er litt jentette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Stamtavlenavnet jeg vil ha har million i seg.

Skal spørre de andre i familien i dag hva de liker best, så får jeg sett hva alle og hvermann liker. (Blir jo selvfølgelig det navnet jeg liker best, men greit med innspill fra andre også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamtavlenavnet jeg vil ha har milLion i seg.

Skal spørre de andre i familien i dag hva de liker best, så får jeg sett hva alle og hvermann liker. (Blir jo selvfølgelig det navnet jeg liker best, men greit med innspill fra andre også)

Han kan kalles Lion, haha!

Milo og Lion

kanskje litt tungvint å rope...

Jeg syns også at Chess blir litt tungvint å rope. Og det hadde passet best til en sort og hvit hund da.

Vis du skal liksom holde lenge på vokalen da blir det: Cheeeeesss

Høres litt snålt om du spør meg. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...