Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn


Guest Christine

Recommended Posts

Jeg tenker på en gul bade and når jeg hører Lano.

Jeg har også hørt like lange navn som "It's better than a million".

Bla. Ben Reddik Sjeik Fy Fasan

Men det spørs jo helt hvor langt kennelnavnet er. Kennel navnet på den over er Rabioso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Jeg forstår heller ikke at du i det hele tatt vurderer et annet navn enn Lano..det er knallfint! Og orginalt.. samtidig så passer det godt til Milo.. Han kan jo hete noe helt annet på stamtavla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hva er maskens Milo for noe? :P

Hva med "One in a million"? (Kallenavn Lano selvsagt)

Likte veldig godt "Lano for liten, Lano for stor"! :P

Andre forslag:

Omo

Krystal

Bio-Tex

Ajax

Zalo

Jif

Sunsilk

Herbal Essens

Finesse

Wella

The mask, så Milo er oppkalt etter Masken's hund som forøvrig er en terrier :rolleyes:

Haha, fine navneforslag du!

Har aldri engasjert med så fælt i disse navnetrådene, men just nu forstår jeg ikke helt at du vurderer andre navn enn Lano. Det er jo et herlig navn!

Neida.. Det er klart du skal velge ett navn du selv virkelig faller for.

Hehe, jeg velger det ikke fordi jeg ikke liker det :P

Jeg tenker på en gul bade and når jeg hører Lano.

Jeg har også hørt like lange navn som "It's better than a million".

Bla. Ben Reddik Sjeik Fy Fasan

Men det spørs jo helt hvor langt kennelnavnet er. Kennel navnet på den over er Rabioso.

Denne?:

DSC04175-1.jpg

Jeg forstår heller ikke at du i det hele tatt vurderer et annet navn enn Lano..det er knallfint! Og orginalt.. samtidig så passer det godt til Milo.. Han kan jo hete noe helt annet på stamtavla?

Noe annet på stamtavla blir det uansett, men jeg står ikke på åkeren og roper "LANO!" altså :P

HUff, Christine, hva er det de utsetter deg for?`LANO liksom Nei ikke kall han det. Smart valg.

Stemmer for Mozell

Takk Monica! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg er ganske så sikker på det. Må sende mailen til oppdretter i kveld, så har fortsatt noen timer før jeg legger meg å tenke på..

Men sånn som det er nå, så tror jeg det blir Munin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Jeg er ganske så sikker på det. Må sende mailen til oppdretter i kveld, så har fortsatt noen timer før jeg legger meg å tenke på..

Men sånn som det er nå, så tror jeg det blir Munin :)

Oppkalt etter ravnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano, Lano :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Oppkalt etter ravnen?

Njo, njo.. Kan vell påstå det!?

Bladde i Hexicon og forelsket meg i navnet, så da blir det vel på en måte oppkalt etter ravnen?

Caroline er forresten super duper å ha i navnesammenhenger, takk :)

Så.. Da sender jeg mail til oppdretter med navnet ;)

Edit: Da sendes papirene inn til NKK i neste uke, og valpen ble hetende Munin både på stamtavle og til daglig ;)

Munin betyr forresten Minne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg trenger tid til å venne meg til navnet Munin. Nå forbinder jeg det med en hest med glassøye fra rideskolen :) Skulle vært svart som en ravn også.

Gratulerer med navnevalget(finere enn Mozell!)! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott navne valg, Munin var nydelig :P Men altså det er en fornermelse at du ikke liker navnet Lano. Et valpe kull jeg passet fra de var 1 til 8uker fant jeg navn på. Og der ble den søteste tispa kalt Lana, helt til neste morning når jeg fant ut at den søteste tispa var en liten gutt. Så da ble det Lano :P Og det heter han enda faktisk, og han er supersøt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...