Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

Godt nyttår!

Nemi har vært overraskende rolig i år! Litt pesing når det stod på som verst klokken 00:00, men ellers ligget rolig ved siden av meg. Det er dessuten Noora sin første nyttårsaften, og det kunne ikke gått bedre. Tusler rundt på leting etter noe godt på gulvet eller ligger i sengen som - som hun vanligvis gjør.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Vi ser film mens hundene koser seg med hver sin kong. Første nyttårsaften til Iraia, gått supert, hun har bare hengt seg på når Damir har sagt ifra at det skjer noe utenfor :P Litt overasket egentlig, hu er ikke helt god i hodet så forventa at hu ville reagere :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg liker å gjøre ting iht min egen verden, så slapp jeg bikkjedyra ut kl 12. Noe fordi jeg var spent på reaksjonene til yngste korthår (hun har en del greier jeg ikke liker) Det viste seg å være dønn ubegrunnet. Nå har vi kost oss ute en halvtime. Bikkjene har lekt og spist fiskemat i snøen, vi har skålet sprudler og sett på raketter (vel, mest skyer, tåke, lysglimt og bang)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellus sto i sofaen og så på rakettene, mens luna lå som en igle inntil meg og ønsket hun var et annet sted. Alt som normalt altså [emoji23] Tellus kunne ikke skjønne hva som var galt med luna og prøvde vaske henne litt for å se om det hjalp. Søtinger [emoji173]️
Her smalt det skikkelig godt, så fornøyd med reaksjon på den lille. Har holdt på i ett siden kl 5.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk


  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mushi pinned this emne

Her smalt det faktisk mer enn det pleier... 

Kasko var litt bekymret her en stund

38708516914_250b4fef37_k.jpg

Nå har det vært stille en stund, så nå har han gravd seg ned under teppet. 

Godt nyttår! Måtte 2018 bli 100 ganger bedre enn 17 var... for det stinka. :aww: Hvertfall her.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg trodde freden hadde senket seg så vi endelig kunne komme oss ut en tur, men da startet naboene på igjen. :icon_cry:

Får håpe hun får sjans til å lufte seg snart! 

 

Her har det vært relativt rolig. Vi bor tydeligvis i et rolig område, men det smalt godt en stund likevel. Vi gikk ut, selvsagt uten Sjef, men han skjønte ikke hvorfor han ble stående igjen inne. 

Han stod i vinduet og stirret på oss hele tiden, til og med når det landet gnister utenfor her når naboen skjøt opp litt. 

20180101_000209.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har vi vært ute og tisset, Og da vet jeg det for framtida, at Symra kan holde seg i tolv timer. Da vi endelig kom ut hadde hun det ikke travelt en gang, vi gikk et stykke før hun til slutt satte seg ned og tisset, lenge.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år :)

Her har det vært bare rolige hunder, 3 hunder som ikke kunne brydd seg mindre. Kjenner jeg er veldig takknemlig for det. 

Snakket så vidt med oppdretter til Melvin, og alle hennes hunder (inkludert mor og søster) og de to andre søsknene hans var også helt rolig og brydde seg ikke :) så det lover godt for fremtiden. 

Det var faktisk det eneste jeg innså at jeg hadde glemt å spørre oppdretter om, om hundene slet med lydredsler og nyttårsaften og sånt. Snakket med så mange andre oppdrettere om akkurat det, men hun glemte jeg å spørre :P jaja, nå vet jeg at mor og søsken, og tanter ikke bryr seg nevneverdig :aww:

Hønene ble nok litt skremt, men det så ut til å gå relativt bra med dem da jeg tittet inn når alt hadde roet seg. 

I år var det mye mindre fyrverkeri enn i fjor, har nok noe å gjøre med været. 2 grader og plaskregnet med en god del vind på toppen er ikke akkurat utevær for tynnkledde festglade mennesker :P

 

@Siljus :hug: håper magen stabiliserer seg litt etterhvert nå, så dere får sovet litt i natt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la oss rett etter kl 23 igår og sov mer eller mindre igjennom det hele :lol: Smalt greit en stund rett utenfor soveromsvinduet, men bikkjene bare sukket og krøllet seg sammen igjen :heart:

Nå skal jeg snart ut og holde Norge igang, eller ihvertfall forsyne bergensere med Se og hør :teehe:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Godt nytt år!

Som vanlig gikk vi og la oss før tolv. Våknet da det smalt som verst, og da var det så vidt Stella løftet på hodet. Hun har aldri reagert på raketter. I år var første året med løpetid og nyttår samtidig, og hun er jo litt mer klengete og "sart" når hun har løpetid, men det ga tydeligvis ingen utslag på rakettene. Så vi sovnet igjen og sov gjennom resten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe før hanen gol, hønene var helt normal i dag :)

Nå når snøen har smeltet så kom all kjøttrestene frem på plenen igjen. Så prøvde å slippe ut hønene i hagen for å fikse det, og de var fornøyd de. I hele 10 minutter, da begynte det å regne og de ville inn :aww: får prøve igjen senere.

 

Er fryktelig mørkt ute, men så ligger det tykk tåke over det hele. 

Egentlig pleier jeg å rydde vekk julen i dag, men vet ikke om jeg orker. Vi får se, er jo egentlig ikke krise om jeg tar det i morgen :aww:

Tenkte jeg skulle begi meg ut på nyttårssalget og kjøpe litt nye duker, kubbelys og andre småting som vil gjøre de neste månedene hyggelig inne i stuen :)

Gruer meg til å gå løs på kjøkkenet senere... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår sonen !

 

Siden jeg åpenbart har en slags magisk evne til å fjerne frykt for fyrverkeri hos hunder ( etter at  2 av omplasseringshundene mine har blitt "kurert ", kan jeg skryte på meg det, sant? Den 3 berørte trenger jeg ikke nevne  :P ) gikk nyttårsaften rolig for seg med 3 hunder i hus.  Toddy holdt seg litt i nærheten av meg når det smalt som verst, men det var ikke verre enn at han sovnet.. puddelen og pulien bjeffet på de første rakettene , men fikk beskjed om å klappe igjen tåta og la seg til å sove. 

 

Poden lå på sofaen og sov når jeg sto opp. Han har tydeligvis prøvd å stå opp tidlig for så å kaste inn håndkleet. Kanskje han endelig har begynt å sove lengre når han er lenge oppe. Det hadde vært noe. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...