Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

12 timer siden, Pixie skrev:

Har ikke råd til å beholde ham alene :no: Blir veldig trangt budsjett uansett, og det er vanskelig nok å finne bolig om jeg ikke må begrense meg til de som tillater husdyr. Har ikke helt tro på at Nav vil hjelpe meg heller, de ser på ham som et hinder for å få meg i jobb...

Det klarer du. Bolig ordner seg. Legg ut på alle grupper du finner på face, finn, hybel, hør med venner, forum etc. Del opp forsikringen i månedlige rater og kjøp store sekker med hundemat (eller halvåpne på finn), da får du mye rabatt. Hør med dyrebutikken, kanskje de har mat som snart går ut på dato du kan kjøpe billig. Alt av utstyr til han har du. 

Verden går ikke under av at du blir singel. Det er nå du finner ut av at du klarer deg utrolig bra på egen hånd og at dette går din vei! Ha et åpent sinn og bli med på alt folk spør deg om. Jeg bestemte meg for å bli et ja-menneske da jeg ble singel og har vært med på utrolig mye gøy + fått mange nye venner! 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

Det klarer du. Bolig ordner seg. Legg ut på alle grupper du finner på face, finn, hybel, hør med venner, forum etc. Del opp forsikringen i månedlige rater og kjøp store sekker med hundemat (eller halvåpne på finn), da får du mye rabatt. Hør med dyrebutikken, kanskje de har mat som snart går ut på dato du kan kjøpe billig. Alt av utstyr til han har du. 

Verden går ikke under av at du blir singel. Det er nå du finner ut av at du klarer deg utrolig bra på egen hånd og at dette går din vei! Ha et åpent sinn og bli med på alt folk spør deg om. Jeg bestemte meg for å bli et ja-menneske da jeg ble singel og har vært med på utrolig mye gøy + fått mange nye venner! 

Hear hear!

Planer for dagen: Fortsette med pelsstell, gå tur i skogen, sitte på verandaen og lese hvis det slutter å regne. Og det tror jeg faktisk det gjør, mye blå himmel å se nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst å bestille masse ting til meg og casper, bare så teit at jeg ikke har behov for alt. Noe trenger jeg, men det kan jeg lage selv for en billig penge, annet må jeg ha som jeg ikke får laget. Men det får jeg spre litt utover høsten. Teit å være voksen å fornuftig :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt samboer, så får vi se.

Jeg vet jeg trives som singel, det er mye jeg vet ville vært annerledes om jeg hadde bare meg selv å tenke på. Jeg er f.eks. mer sosial enn han er og liker godt å dra huset fullt i folk av og til bare jeg får muligheten til å være for meg selv når jeg trenger det. Er fortsatt glad i ham, så vi prøver igjen. Og ja, jeg blir litt skremt av tanken på å, igjen, bo i ei rønne av en hybel uten penger. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hagen er teppet det beste stedet å ligge, selv om det også er lagt ut to myke madrasser. Så da blir de pent nødt til å dele da, til vår store begeistring, det er jo så søtt og så sjeldent de ligger sånn ved siden av hverandre. Sniff går hvis Casper kommer borti henne, og jeg ser på begge to at om teppet er opptatt så vurderer de nøye om de skal legge seg eller finne noe annet. Mistenker at de egentlig synes det er litt koselig jeg. De er ikke så opptatt av hverandre, men de nusser litt på snuten et par ganger hver dag, og det er tydelig at de trives i hverandres selskap ?

c097788435435b03e8dfa06d3b0d428e.jpg

a36e1e799361cdbb14fef92ac1f799e1.jpg

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lola Pagola skrev:

I hagen er teppet det beste stedet å ligge, selv om det også er lagt ut to myke madrasser. Så da blir de pent nødt til å dele da, til vår store begeistring, det er jo så søtt og så sjeldent de ligger sånn ved siden av hverandre. Sniff går hvis Casper kommer borti henne, og jeg ser på begge to at om teppet er opptatt så vurderer de nøye om de skal legge seg eller finne noe annet. Mistenker at de egentlig synes det er litt koselig jeg. De er ikke så opptatt av hverandre, men de nusser litt på snuten et par ganger hver dag, og det er tydelig at de trives i hverandres selskap ?

c097788435435b03e8dfa06d3b0d428e.jpg

a36e1e799361cdbb14fef92ac1f799e1.jpg

Kjempesøte!

Mine legger seg en sjelden gang inntil hverandre, men de har egentlig en avtale om å holde minst 20 cm avstand.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
9 minutter siden, Bananen skrev:

Hvordan vet man om en trenger progressive glass til sin synsfeil - og pleier dette å stå på brilleseddelen som fåes hos optikeren?

Hvis du trenger lesebriller og avstandsbriller så er det ofte lettere med progresie briller for da slipper du med en brille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, HeleneFS skrev:

Er på plass i leiligheten i Oslo, pakket ut flyttelass og skrudd opp IKEA møbler. Nå ligger jeg i sengen og tar innover meg hva jeg faktisk har gjort. 

 

Alene i en ny by, med en ny jobb. 

 

Singel og fri, jeg elsker det! Dette var det mest perfekte som kunne skjedd meg. Gleder meg til å se hva fremtiden bringer, har fortsatt 2 uker med sommerferie igjen. 

 

Hvor i Oslo? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjører vi innedag. Nesten i hvert fall. Kjørte til et nytt sted for å utforske en sti, men det regnet så mye og var så kronglete, gjørmete og vått at det ble bare knappe 40 min. Også måtte jeg og samboern ut å jage sau tilbake på beitet. Huseier er borte så vi følger med krølltoppene. 

Nå er vi mette på saltkjøtt og hjemmelaget kålrabistappe, jeg har satt bolledeig til heving og Gangs of New York surrer på netflix. Blaze er børsta og klær er vaska. Alright søndag!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg ei drektig frøken som er litt smått utilpass, og som for første gang har gravd litt i valpekassa (ellers har det bare vært bedene ute som har fått kjørt seg litt :P ). Jeg har tippet at hun kniper igjen til tirsdagsmorgen, men spørs om det skjer noe før den tid. Holder dog ikke pusten mens jeg venter, hun kommer nok til å trekke dette ut i det lengste. :aww:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martine skrev:

Hvor i Oslo? :) 

Dronningens Gate, rett ved Oslo S :D 

---

I dag solgte jeg bilen min, så da er nok et problem ute av verden. 

også elsker jeg Oslo! Jeg har kjøpt abo på bysykkel og i kveld skal jeg opp til Sognsvann og jogge. Gleder meg til å se hvordan det ser ut der.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en skogstur i regnværet, slapp valpen litt løs siden jeg regnet med jeg var den eneste som gikk i dette været, det var jeg ikke..så fikk noen hurtige "bend and snap" for å få båndet i neven? men koselig var det, så ble det jo helt bananas valp når vi kom inn og hun var våt da? nå blir det straks middag, sulten!

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, HeleneFS skrev:

Dronningens Gate, rett ved Oslo S :D 

---

I dag solgte jeg bilen min, så da er nok et problem ute av verden. 

også elsker jeg Oslo! Jeg har kjøpt abo på bysykkel og i kveld skal jeg opp til Sognsvann og jogge. Gleder meg til å se hvordan det ser ut der.

Jeg bor på Årvoll hvis du vil gå tur eller noe en dag :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma 1 - Yumi bråker ute på tur, spesielt om mora bråker. Dilemma 2 - Smula nærmer seg løpetid, og da bråker hun på tur. Dilemma 3 - Freya takler dårlig å være hjemme alene. Så da har man følgende alternativ: 1 - gå tur med Yumi og Freya først og Smula alene etterpå. Da må Yumi være hjemme alene sammen med Freya, noe som ikke er noe særlig fordi jeg ikke vil hun skal prege henne negativt. 2 - gå tur med Yumi alene, og Freya og Smula etterpå. Problemet da er at Yumi aldri har vært hjemme helt alene før.

Ok, prøver alternativ 2, men går bare en halvtimesrunde med de store. Gikk en 45-minuttersrunde med Yumi først, ga henne noe å tygge på, og satte på opptak. Hjemme fra runde med de store, og Yumi lager ikke engang lyd når jeg setter nøkkelen i døra :D Sjekker opptaket, og det eneste jeg hører der er noen lyder fra TVen. Lettet!! :ahappy: 

Blir jo dobbelt så mye tur på meg da, men det er ikke akkurat negativt det heller - men jeg kjenner tiden er inne for å kjøpe seg nye sko igjen. Møtte masse folk på pokemonjakt også :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin trening med Foenix og Glam i dag, og deretter kjempefin sløving i sofaen :P

Nå skal jeg tvinge meg selv ut til å gjøre litt hagearbeid en times tid, så kan jeg tenke på middag, hjemmelagde cookies og husarbeid.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: 

Blir bacon uansett, for det er det eneste jeg har av sånt som ikke er frosset. Men pasta går jo raskere enn pizza, spesielt siden jeg ikke har skrudd på ovnen enda... Og så har jeg litt fløte jeg bør bruke opp... Litt improvisert carbonara da kanskje.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...