Instagram! ?

199 innlegg i emnet

Jeg har lyst å følge sonenfolk på Instagram! Og det er det kanskje andre som også vil? ?

Dette kan da være tråden for å dele kontonavn og diverse annet for de som ønsker ?

Arthur har egen konto: Arthurthebullmastiff, som da kun handler om ham og hans syn på livet ?

Ellers kan jeg nevne at "estherthewonderpig" er morsom og verdt å følge ?

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riskus her om noen vil legge meg til der :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjerkeisk. Stortsett bare bilder av Bella :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell allerede en Instagram-tråd? :)

Keos daglige eventyr og annet hundetull finnes på @adventureswithkeo (ja, han har egen konto, ville ikke spamme mine 'normale' venner med canines :aww:). Min egen konto har også mye hundetull, men oppdateres sjeldnere og lyder @maysofie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg søkte maysofie, men fant ikke. Bladde ikke så mange sider tilbake da, så godt mulig det finnes! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Bitmeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hildehaugsrud på instagram. Litt ensporet profil da, hund og hest, og ikke så mye annet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synnikken :) hund, sminke og selvdigging for det Meste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helenopheimfanebust her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

irKaroline

I teorien min konto, i praksis er den nok mer Montys :innocent:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter tekopp_ på instagram. Måtte ha med en underscore på slutten av navnet for at det skulle funke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heidihjoha for de som vil se litt muttebilder i ny og ne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine fine kråketroll har sirkus_samurai :)

Min egen er sandy_eye_candy, men der er det forsvinnende lite hundebilder. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@jesusisjustaguythatcutsmylawn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sbtlibe :) omentrent bare hunde bilder der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuma og Tanuki (og av og til meg) er shibakitas :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig lite aktiv selv, men jeg føler gjerne med på andres bilder :P

Monicahoydal heter jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pitbull_shrimp er mest hundebilder der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

juliesta :) Mest hund, noe håndarbeid og bittelitt hverdag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter Ponzzy

Stort sett Damir-bilder, men noe fra hverdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mari_dubedaare :)

Både meg, aktiviteter og hund :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

carinaorca her :) Bilder av alt mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

annikenfnis er meg. Stort sett rare selfies, hundebilder og... random-bilder. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Akkurat den følelse er fryktelig! Hater når folk får meg til å føle at jeg er lat, gjør at man tviler på om man er syk. Enda man selv vet veldig godt at man er det. Men jeg syntes du har kommet langt  du må rett og slett bli mer tålmodig med din egen kropp enda så vanskelig det er    
    • Les hva jeg skriver... Jeg uttaler meg ikke om hvorvidt det er rett eller ikke at media og blader fokuserer på overvekt, slankekurer og sunne oppskrifter - det eneste jeg skrev var at medias og bladers fokus er en naturlig konsekvens av å skulle å nå ut til størst mulig kundebase.    Totalt sett er det en økning i antall som utvikler spiseforstyrrelser, men hovedsakelig gjelder dette gruppene bulimi og overspising. Anoreksi er derimot ikke et økende problem, og det er svært få som utvikler anoreksi (0.2-0.4%).  "Ifølge Espeset får 0,3 prosent av tenåringer anoreksi. Denne andelen ligger helt stabilt. – Samtidig er 70 prosent av tenåringer misfornøyde med kroppen sin. Et økende kroppspress har med andre ord ingenting å si for tilfeller av anoreksi."  - link   Ellers er jeg selvsagt helt enig i at undervekt blant barn, unge og voksne skal tas på alvor. Det er et problem med forskjønning av sykelige idealer, retusjering som skaper uoppnåelige og fullstendig urealistiske mål og en generell hyperfokus på utseende som absolutt ikke er sunt i seg selv. Det er et særlig problem at mange barn og unge ikke har et sunt forhold til mat - enten det er overspising eller underspising. Samfunnet har lagt til rette for å feile - svært lett tilgjengelig usunn, billig mat, idealer som ikke eksisterer, uoppnåelige mål, urettferdige stereotyper.
    • Takk! Ja, skikkelig deilig!! Det har vært en smule demotiverende med løp som har vært knallbra, men bare med en ekstra tunell og resten feilfritt  Det har også vært ganske kjipt med en hund som har løpt på meg, hoppet ut av slalåm, samt løpt mellom bena mine (!) for å ta den ene tunellen hun har låst seg på.. Utrolig godt å ha funnet en løsning som ser ut til å fungere - nå må jeg bare fortsette å være konsekvent når hun låser seg  Klar for NO, og så starter vinterprosjektet!
    • Har din rase noen "teite/meningsløse" feil etc. i standarden? På borzoi irriterer dette meg under feil:  Colour: Flecks of the same shade as the same shade as the ground color Og under alvorlige feil: Colour: Flecks on the body of another shade than the ground colour.
        Samtidig skal feil vurderes etter følgende kriterier: "Any departure from the forgoing faults should be considered a fault and the seriousness with wich the fault should be regarded should be in exact proportion to its degree and its effect upon the helath and welfare of the dog".    
  • Nylig opprettede emner