Gå til innhold
Hundesonen.no

Tipsy og hennes 8 små :)


soelvd
 Share

Recommended Posts

Film de du, så får vi se :)

Men det er ikke uvanlig med litt knurring og sånt i valpekassa, enten det er i forbindelse med mat eller ikke. De måler styrke med hverandre og leker ganske heftig, det er sånn det er å vokse opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heisann folkens... Etter anbefaling fra fostermor til Bendik datt jeg innom her på Hundesonen... Og her fant jeg jo jaggu innlegg om Bendik og hans søsken .. Bendik er da mitt nye barn, og vi koser

Høres bra ut. Tenker hun skal få være med en liten tur rett borti skogen her, kanskje hun vil gå et godbit-spor feks. Eller trene noen triks, tror hun har godt av å få brukt hodet sitt litt. Tror no

Da har fineste Dexen fått seg et nytt hjem. Han flytter til en ung mann i Sogn neste uke

Posted Images

Film de du, så får vi se :)

Men det er ikke uvanlig med litt knurring og sånt i valpekassa, enten det er i forbindelse med mat eller ikke. De måler styrke med hverandre og leker ganske heftig, det er sånn det er å vokse opp. :)

Oh yes, det er MYE lyd ellers. Og det husker jeg jo fra de tidligere valpekassene jeg har vært borti også. Herlighet for et bråk noen ganger. :) Men matbiten har jeg aldri vært med på før, så den kom som en overraskelse. Kanskje naivt å tenke at DER skal de liksom være stille :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Oh yes, det er MYE lyd ellers. Og det husker jeg jo fra de tidligere valpekassene jeg har vært borti også. Herlighet for et bråk noen ganger. :) Men matbiten har jeg aldri vært med på før, så den kom som en overraskelse. Kanskje naivt å tenke at DER skal de liksom være stille :lol:

Du hadde jo fått hetta om du hadde sett Tjukken fra Dina's første kull i aksjon - han stod midt i matfatet og spant rundt, supte i seg maten mens han hele tiden knurra på innoverpust.... Han har ikke spesielt mat eller ressursforsvar som voksen så jeg ville pustet med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde jo fått hetta om du hadde sett Tjukken fra Dina's første kull i aksjon - han stod midt i matfatet og spant rundt, supte i seg maten mens han hele tiden knurra på innoverpust.... Han har ikke spesielt mat eller ressursforsvar som voksen så jeg ville pustet med magen.

Haha - da hadde jeg fått hetta ja :lol: Godt å høre det gikk bra med han, da er det håp for disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Emira har fått seg et nytt hjem :) Vi har 3 valpekjøpere til vi antar kommer til å kjøpe valp, men de skal komme på besøk først. Så da har mest sannsynlig halve gjengen fått sge nye hjem (synes ikke det er så ille med tanke på at de bare har liggi ute på finn i en uke).

Fine Emiraen

564323_10150707210137225_772132224_9044016_796589065_n.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dex fått hjem?

Nei.

Men kan jo legge til at ingen av valpene blir solgt etter utseende. Det blir gjort en vurdering av om personene passer og deretter blir det valgt ut valp som vi tror passer til personen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å ha hund så vurderer nok ikke. Bare nysgjerrig på om noen har falt for dex både av utseende og personlighet og ønsket seg han :) Han er min favoritt og ene filmen av han var jo bare herlig :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!

De filmene ble for mye for meg ass... jeg døde nesten av valpesyke...

jeg har lyst å kjøpe hele gjengen... favoritten er den litt korthårede med skjevt jevnt bless...den er nyyyyyyydelig!

Hehe, ja. Han er nyyyydelig sjarmerende :)

Godt at valpene begynner å få eiere som er klare til å overta når tiden er der

Helt klart. Venter en god del respons nå over påske. Er ikke høytid rett før påske dessverre.

Minst en raring somk får oppoverører, uten tvil :lol:

560960_10150716120852225_772132224_9072009_1770531445_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk jaktgolden du har, skikkelig godgutt. :D

Takk, han er helt utrolig :wub:

Hvordan syns du det har vært (og er) å være "valpemor" egentlig? :) Er det noe som frister til gjentagelse?

Skal jeg si som samboern, kanskje? "Det hadde vært bedre om vi fikk betalt for de" :lol:

Jeg synes det er superålreit. Jeg lærer enormt mye, synes det er fantastisk gøy å se på utviklingen av de og ikke minst får jeg en god overdose kos hver eneste dag. Og ellers ler vi av de dagen lang, så mye rart de finner på! Men selvsagt. Dritt og piss overalt, en real vaskejobb minst en gang om dagen og valper som hyyyler for oppmerksomhet (jada, mat har de fått, det er oppmerksomhet de vil ha :lol:) klokka sju på morgenen krever jo sitt. For ikke å snakke om foring, alle skal ha oppmerksomhet, sosialiseres, de får turer ut, etc. Så mye jobb!

Gjentakelse? Absolutt (selv om jeg tok denne muligheten fordi jeg er sikker på at den ikke byr seg igjen, vi kommer nok aldri til å drive med avl). Akkurat nå? Nei takk :lol: Men absolutt senere om muligheten byr seg. Dessuten er det helt priceless å ha familier på besøk som nesten ikke klarer å gå fra de igjen. Og som sender meldinger, ber om bilder, etc hele tiden fordi de gleder seg sååååå mye. :wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...