Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Issi fikk excellent og CK og vant klassen sin! :D

hittil beste resultat :ahappy:

Derimot i corgi ringen haglet det blått og nærmest ingen CK, Amiga sin klasse var stor og mye venting, Han elsket Amiga, men hatet halen, så da fikk hun også blå. Og ringsekretæren sa det til meg også at han likte hunden veldig veldig bra, men halen var ikke pen da :P

Quote fra kritikken:

I do not like the tai
:lol:

Resten av kritikken var glimrende!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Peggy, verdens fineste Peggy, ble beste juniortispe og Norsk Juniorvinner 11! Det var 14 stykker i klassen, så det var FANTASTISK gøy! Etter dette var det inn i beste tispe, og der slo hun alle, bort

Tusen takk for alle gratulasjoner :D Da vi ble plassert som beste tispe var det egentlig gjort for meg. Samme hva som skjer i BIR/BIM så bryr jeg meg ikke. Nå er hun endelig champion Det var så

Sonen har de fineste hundene, for tenk . Vi kom hjem med to nye titler i bagasjen, vi også . Willy gikk hen og slo alle hannhundene, han, og ble beste hannhund med CACIB og BIM, mens Babs ble beste

Så ser jeg at Blondie måtte bæsje, men nå er jeg ikke vandt med å gå i BIR/BIM så jeg trodde det var en liten pause først, så vi fikk tid til at hun kunne bæsje utenfor ringen. Men neida, rett rundt, og etter noen steg måtte hun på do. Jeg har alltid syntes det må være døds flaut for folk når jeg har sett hundene deres gjøre det, men det betydde egentlig ingenting. Heldigvis var folk utenfor ringen også veldig hyggelige og sa stakkars, hun er jo sikkert nervøs osv. Så ble hun ferdig og travet fint rundt :ahappy:

Pytt sann, er akkurat slik jeg kjenner Blondie :P

Gratulerer så mye, til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Tusen takk for alle gratulasjoner :D :D :D

Da vi ble plassert som beste tispe var det egentlig gjort for meg. Samme hva som skjer i BIR/BIM så bryr jeg meg ikke. Nå er hun endelig champion :D Det var så kjekt med alle som heide på oss utenfor ringe, som har krysset fingrene for oss så mange ganger :wub: Så ser jeg at Blondie måtte bæsje, men nå er jeg ikke vandt med å gå i BIR/BIM så jeg trodde det var en liten pause først, så vi fikk tid til at hun kunne bæsje utenfor ringen. Men neida, rett rundt, og etter noen steg måtte hun på do. Jeg har alltid syntes det må være døds flaut for folk når jeg har sett hundene deres gjøre det, men det betydde egentlig ingenting. Heldigvis var folk utenfor ringen også veldig hyggelige og sa stakkars, hun er jo sikkert nervøs osv. Så ble hun ferdig og travet fint rundt :ahappy: Hun travet så vakkert og var så søt! Herlige lille! Og jeg er bare så stolt over sløyfene våre :D :D :D

Vi kan ta en repetisjon av hennes presentasjon :aww: CERT, CACIB, BIM og dermed Norsk Champion og Norsk vinner 2011 :D

Gratulerer sååååå mye - så utrolig gøy!

Noah ble 4. beste hanne, men foran han - tre plasser lenger frem stod hans vakre sønn Woodshine's Niantic - så who cares om man ikke vant. Vi holdt vinnertittelen i tjukke slekta gjorde vi :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Gratulerer sååååå mye - så utrolig gøy!

Noah ble 4. beste hanne, men foran han - tre plasser lenger frem stod hans vakre sønn Woodshine's Niantic - så who cares om man ikke vant. Vi holdt vinnertittelen i tjukke slekta gjorde vi :).

Så bra, men hvordan gikk det med ribba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strider ble norsk junior vinner

Naughty puppy,

Haha og grattis så mye med slampen :D

Vi kan ta en repetisjon av hennes presentasjon :aww: CERT, CACIB, BIM og dermed Norsk Champion og Norsk vinner 2011 :D

Næmmen så flott da, grattis så mye :D

Og du, du kan godt ta den rekken der imorgen på Hottie også altså (minus N UCH for det går ikke ennå). Mener ikke gi deg prestasjonsangst eller noe.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer spesielt til Marie, det var kjempegøy!! :D :D Også så klart til Strider, den lille vakre naughty puppyen. :lol: Og alle andre fornøyde!

Jeg er veldig fornøyd i dag, selv om det endte med blå. Hun sto fint, løp i trav og var mye tryggere i ringen enn forrige gang vi stilte i hall. Ikke trakk hun seg heller. :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte resultater på folk, grattis!

Min lille Padde ble nr 2 i unghundsklassen med CK, det er jeg kjempefornøyd med for tispen som slo henne ble også BIM :ahappy:

Viste også en championtispe for en venninne, hun fikk dessverre blå. Men det var det igrunn mange frosker som fikk..

Tusen takk Soppen for kritikker med smiiiiil på :flowers:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Marie! Så gøy! Og til alle andre!

Jeg så søte Amiga bare ville holde halen sin oppe, for det gjør man jo når man er glad :wub: Vi var hit og dit for å få med oss forskjellige raser, så fikk såvidt vinket til noen innimellom :P

Vi skal dit imorra også å ta flere bilder! Si hei hvis noen ser meg! Så morro! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til storsjarmøren Strider ! :ahappy:

Grattis til Blondie, strålende altså Marie! Moro :D

Og gratulerer spesielt til broren til Marvin, Linux med vinnertittelen! Jeg satt forøvrig på tribunen og fortalte Sandra hvilke fire hunder i gruppa som kom til å bli plassert, fordi det er sånn det alltid er. Jeg liker å ha rett, men ikke i dag.

Marvin fortjente ingen BIR eller BIM med den oppførselen hans i dag altså. Herlighet for en vanskelig hund han var å stille i dag. Han var så glad og apekatt (Tonje jeg vet hvordan du har det!) at det kan ikke ha sett pent ut. Jeg ble glad for at det i kritikken står at han var velpresentert, for det var søren meg ingen lett oppgave. Han løp som en bulldoser i ringen og jeg synes det var kjipt at ikke dommern fikk sett hvordan bevegelser han egentlig har. Uansett likte dommern dem litt mer maskuline, og det er jo brodern :D Men 3BH er blant de dårligste resultatene våre, så jeg klager ikke :icon_redface:

Gratulerer til alle som er fornøyde! Sonishunder er flinke altså :)

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer spesielt til Marie, det var kjempegøy! :D :D Også så klart til Strider, den lille vakre naughty puppyen. :lol: Og alle andre fornøyde!

Jeg er veldig fornøyd i dag, selv om det endte med blå. Hun sto fint, løp i trav og var mye tryggere i ringen enn forrige gang vi stilte i hall. Ikke trakk hun seg heller. :ahappy:

Jeg måtte flire da vi skulle øve litt på at jeg skulle være dommer, og Opsis legger seg på ryggen av glede :lol: Ikke lett å kjenne på den kroppen når den ikke klarer å stå hihi

Så bra at hun begynner å føle seg litt tryggere i ringen, da er det bare å stå på! Heia Opsidesi!

Oh.. dobbeltpost :icon_redface:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjefte på skriveren til den uoppdragne valpen :lol: Tuddelutt :D

Var LITT kaos inni der i dag, hadde ikke gjennomslag på mer enn 15 kelpikritikker, så have mercy with me :D Skrev maaaange kritikker dobbelt ;)

Aquilent var i allefall ordet dommeren brukte, gudene vet hva han mente med det :P Han stavet det tilogmed, meeen det KAN ha gått litt fort i svingene Tonje :)

HIpp hipp for Ekkornbarna :D

OGSÅ sier jeg HIPP HIPP HIPP for Peppern miiiin :D Fiiineste svartingen, får også juniortittelen sin i dag, CK, 2 beste hann med STOR CERT WOOOOHOOOO :banana: fiiiineste peppern det tenker jeg :D

Grattis til alle andre fornøyde også, ingen nevnt ingen glemt.

Edit : nææmmen jeg glemte jo i ekstasen fineste Saga.. vant unghundklassen med ck, endte som 3 btk med Res cert og res cacib :D

Endret av Toya
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så flott da, grattis så mye :D

Og du, du kan godt ta den rekken der imorgen på Hottie også altså (minus N UCH for det går ikke ennå). Mener ikke gi deg prestasjonsangst eller noe.... :whistle:

Nei, du, nå er målet mitt for helgen nådd. En av hundene jeg stilte fikk vinnertittelen :aww:

:lol:

Gratulerer til alle andre fornøyde! Kjempe kjekt å se utstillingshunden Opsis, hun var superflink, Maria :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen har de fineste hundene, for tenk :D.

Vi kom hjem med to nye titler i bagasjen, vi også :).

Willy gikk hen og slo alle hannhundene, han, og ble beste hannhund med CACIB og BIM, mens Babs ble beste veteran, 2. beste tispe og ble NVV11 :D. Knallkritikker på begge to:

Willy:

"Championhann som fortjener sin tittel. Utmerket hode med vakre, mørke øyne. Lang, elegant hals. Vakker overlinje. Velvinklet og velkroppet. Effektive bevegelser fra alle sider. Vakker pels og bra tempereament."

Babs:

"11år gammel tispe i utmerket kondisjon. Vakkert hode og uttrykk, lang, elegant hals. Fin overlinje og proporsjoner. Velvinklet og velkroppet. Effektive bevegelser. Bra pels og temperament".

Tusen takk til Jeanette som forbarmet seg over Willy i oppdrettergruppa sånn at jeg kunne konsentrere meg om Babs i veteranringen :).

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte flire da vi skulle øve litt på at jeg skulle være dommer, og Opsis legger seg på ryggen av glede :lol: Ikke lett å kjenne på den kroppen når den ikke klarer å stå hihi

Så bra at hun begynner å føle seg litt tryggere i ringen, da er det bare å stå på! Heia Opsidesi!

Oh.. dobbeltpost :icon_redface:

:lol: Da ble jeg en smule overrasket skal jeg si deg. Normen er liksom at hun enten blir stående eller trekker seg, ryggnikking er liksom ikke en av alternativene. Men helt tydelig at hun kjente deg igjen, man ser stor forskjell på hvordan hun reagerer på de hun føler hun kjenner godt og ikke! (Altså, Opsis kan finne bilen til Marie på laang avstand.... :lol: )

OGSÅ sier jeg HIPP HIPP HIPP for Peppern miiiin :D Fiiineste svartingen, får også juniortittelen sin i dag, CK, 2 beste hann med STOR CERT WOOOOHOOOO :banana: fiiiineste peppern det tenker jeg :D

Edit : nææmmen jeg glemte jo i ekstasen fineste Saga.. vant unghundklassen med ck, endte som 3 btk med Res cert og res cacib :D

:D Gratulerer!

Og jeg fikk til og med hilst på dem. :ahappy:

Nei, du, nå er målet mitt for helgen nådd. En av hundene jeg stilte fikk vinnertittelen :aww:

:lol:

Gratulerer til alle andre fornøyde! Kjempe kjekt å se utstillingshunden Opsis, hun var superflink, Maria :D

Takk! :D:flowers:

Edit:

Gratulerer Siri!

Wow, sonishunder er vakre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...