Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff)

Ha! Bæremeisen! Ask er et hav av tålmod i bæremeisen! Godt jeg kom på det denne mandagen og ikke neste... Ser dere en rødtopp i en rød bæremeis så er det gullet. Det lett rødsprengte og slitne ansikte

Iiiiik.. da er Strider meldt på!! Og Jeanette skal gå/kjempe med apekatten i ringen så det er helt suverent! (Men jeg er redd for jeg blir gående rundt med det vanlige kvadet "Altså, han er ikke sånn

Posted Images

Her skal vi ihvertfall, det skulle være debuten til Yaris, men vi meldte på utstilling helga før. Men vi jakter da altså på juniortittelen, men målet er at Yaris skal ha det gøy, så hopp og sprett blir det nok masse av.

I tillegg skal både Chico og Iver stilles, Iver skal jo fortsette jakten på certet, håper bare på en hund som ikke halter.

Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller en nedrøyta og lettere anorektisk knertis for å holde treninga ved like. Dommeren er ute etter mye av det Imouto tilbyr, og så lenge jeg får henne til å stå slik hun gjorde som valp på bordet, så blir det sikkert bra. Og ingen beveger seg som mitt knertmonster. :wub: Er ikke SÅ mange tittelutstillinger en junior kan delta på heller. I tillegg skal trollbolla, utstillingsstjerna og jeg stå på stand for shibaklubben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah og Supra skal

Og ikke Hermine??

Jeg kommer med 2 franske og en gammel amerikaner.

Skal melde på så fort NKK svarer på mailen min, gidder ikke betale dobbel pris bare for at de mener at vi ikke er gyldige medlemmer :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver er påmeldt! Foreløpig i åpenklasse, så får vi se om han stiller der eller må flyttes over til champion.

Stiller Eros i åpen om ikke Oliver går i den klassen, så får vi se hvordan vi gjør det hvis både Oliver, Fredrik og Gross stiller i champion... Luksusproblem :sleep:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...