Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Det her er en helt utrolig prestasjon, Maren. Du har vist gang på gang at dere duger og nå har du klart å vise at dere ikke bare duger, men dere er best i verden! :banana: Det er helt sykt! Fantastisk jobbet, dere er et flott team :icon_clapping: Jeg ble så rørt at det kom et par tårer gitt!

Jeg bøyer meg i støvet! Gratulerer så mye med gull Maren og Amira :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smiley-happy066.gifsmiley-happy096.gifsmiley-happy082.gifsmiley-happy080.gif Jeg synes gratulerer blir et altfor kjedelig og oppbrukt ord i en slik sammenheng, og jeg vet ikke hvilke ord en skal bruke heller - jeg er så rørt, så imponert og så full av beundring! Jeg GLEDER meg til å høre dine egne ord på hvordan denne opplevelsen har vært for dere! smiley-happy066.gifsmiley-happy096.gifsmiley-happy082.gifsmiley-happy080.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig imponert og glad på deres vegne! Amira bør få en kjempe kjempe god gullkake nå :D Og om du starter LP kurs så er jeg første påmeldte deltager! :D :D Gratulerer gratulerer så veldig veldig mye begge to! :):D :rolleyes2:

Håper som andre at vi får se film eller noe! :)

JIPPI!

Edit: FILM AV MAREN OG AMIRA FRA FINALEN! http://www.dogsmagazin.cz/clanky/magazin/world-dog-show-paris-2011-zive-obedience-finaliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mel: BC (ehh, muse)-visa

Maren og Amira, de er så flott et team

Nå sitter de og koser seg på vinner-skyen sin

For de har nemlig gjort det som alle håpet på

De feide folk og hunder vekk med stil fra A til Å

Verdensmester har de tatt hjem i dag

I lydighet for det er deres aller beste fag

Sonen folket gratter høyt i kor

Og bøyer oss i støvet for en prestasjon så STOR

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...