Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Just now, laikamor said:

Da var bacheloroppgaven vår ferdig! Ikke levert enda, da vi skal se over at oppsett og alt er greit, en gang til. Men iløpet av dagen blir den levert :D

Grattis! 
Den jeg skriver på har 3 uker igjen til levering og det er jammen bra. Hehe 

• Like 2
  • Svar 387
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ringte å takket nei noen timer etter at jeg fikk tilbudet. Jeg trenger riktignok sårt en større stilling, men jeg er ikke villig til å ofre trivselen for det. Det var nemlig langvakter og det vet

Har ikke skrevet her inne på evigheter! Men synes det er for lite valpebilder i denne tråden. Sjekk denne søte valpen min da! I natt skal han sove ute i hengekøye for første gang. Det blir spennende! 

Har blitt bestemor

Posted Images

Skrevet
1 time siden, Nemi1 skrev:

Jeg er blitt invitert til helafrikansk bryllup. Hvor spennende er ikke det?

Det er spennende! Jeg har vært i somalisk bryllup en gang. Veldig annerledes og fint!

• Like 1
Skrevet
55 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Det er spennende! Jeg har vært i somalisk bryllup en gang. Veldig annerledes og fint!

Jeg trodde du skrev somatisk bryllup :teehe:

• Like 2
Skrevet

Har ikke skrevet her inne på evigheter! Men synes det er for lite valpebilder i denne tråden. Sjekk denne søte valpen min da! I natt skal han sove ute i hengekøye for første gang. Det blir spennende! 

tyr.jpg

• Like 18
Skrevet
2 minutter siden, Vilje skrev:

tyr.jpg

Nydelig :wub: hvilken rase er det?

Skrevet
Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Nydelig :wub: hvilken rase er det?

Takk! :heart: Han redder seg inn på et meget søtt utseende for han er ganske klin gæren (men utrolig kul!). Cocker spaniel (eller jaktcocker eller working cocker eller hva man ønsker å kalle det, prøver å være bevisst på å si at jeg har golden retriever og cocker spaniel, for mine er jo like renrasede som utstillingsvariantene). :)

• Like 3
Skrevet
Akkurat nå, Vilje skrev:

Takk! :heart: Han redder seg inn på et meget søtt utseende for han er ganske klin gæren (men utrolig kul!). Cocker spaniel (eller jaktcocker eller working cocker eller hva man ønsker å kalle det, prøver å være bevisst på å si at jeg har golden retriever og cocker spaniel, for mine er jo like renrasede som utstillingsvariantene). :)

Var det jeg trodde ? vurderte jaktcocker før jeg fikk Nemi.

Skrevet
57 minutes ago, Vilje said:

tyr.jpg

Åh, tar jeg ikke helt feil er han fra et kull jeg har fulgt på facebook fra dag én :wub: Forelska meg helt i den b/t-jenta som ble igjen hos oppdretter :wub:

Skrevet
Akkurat nå, Wilhelmina skrev:

Åh, tar jeg ikke helt feil er han fra et kull jeg har fulgt på facebook fra dag én :wub: Forelska meg helt i den b/t-jenta som ble igjen hos oppdretter :wub:

Det stemmer, han er kullbroren til Sirkus og sønn av Jippi og Vill. :)

• Like 1
Skrevet
1 time siden, Vilje skrev:

tyr.jpg

Gratulerer med nydelig valp! Jeg har også fulgt kullet på fb, oppdretter bodde i Trheim for flere år siden og vi trente litt sammen da :) 

Nå skal jeg straks dra hjem, pakke hunder og stash i bilen og kjøre til Trheim, uten AC...Den skulle fikses på verksted i går, men var den det? Næh. Vi har hatt så uflaks med bilene den siste tida så nå er jeg litt lei og brukte noen timer på morningen for å avreagere,  men nå er det greit :P 

Ha en fin 17.mai folkens!

• Like 1
Skrevet
Akkurat nå, Tonje skrev:

Gratulerer med nydelig valp! Jeg har også fulgt kullet på fb, oppdretter bodde i Trheim for flere år siden og vi trente litt sammen da :) 

Nå skal jeg straks dra hjem, pakke hunder og stash i bilen og kjøre til Trheim, uten AC...Den skulle fikses på verksted i går, men var den det? Næh. Vi har hatt så uflaks med bilene den siste tida så nå er jeg litt lei og brukte noen timer på morningen for å avreagere,  men nå er det greit :P 

Ha en fin 17.mai folkens!

Inntil for ett par uker siden hadde vi to velfungerende biler. Inntil jeg krasjet den ene i en buss (kun materielle skader, alle personer og hunder kom fra det uten skader), og aircondition streiket på den andre. Den krasjede bilen kondemneres, så nå kjører jeg rundt i en bil uten AC i 25 grader. Det er ikke deilig. Så jeg føler veldig med deg! 

Skrevet
5 timer siden, Vilje skrev:

Inntil for ett par uker siden hadde vi to velfungerende biler. Inntil jeg krasjet den ene i en buss (kun materielle skader, alle personer og hunder kom fra det uten skader), og aircondition streiket på den andre. Den krasjede bilen kondemneres, så nå kjører jeg rundt i en bil uten AC i 25 grader. Det er ikke deilig. Så jeg føler veldig med deg! 

Jeg har også en ac som ikke imponerer noe særlig for tiden. Er så spent på hva det vil koste å fikse. Å bare etterfylle gass koster vel ikke all verdens, men hvis den er gåen koster det 30 000 i følge Google! :o

Skrevet (endret)

17 mai er ut-på-tur-dag her i huset, men for tida koster bensinen over 17 krone literen så det spørs vel om det blir noe særlig til tur i dag... Har uansett deadline på et essay i dag - som jeg ikke har begynt på enda :P Det ligger også et aldri så lite blodspor og godgjør seg så det blir nok en fin dag i alle fall :) 

Endret av Wilhelmina
Skrevet

Gratulerer med dagen! Starter morgenen med langtur i skogen før frokost. :D Eneste man møter så tidlig er joggere (og de er det mange av på sånne dager!). 

Skrevet (endret)
19 hours ago, Vilje said:

tyr.jpg

Han der var jo til å spise opp da. :wub: 

Har du noen spesielle planer for hva du skal bruke ham til?

Endret av Artemis
Skrevet
21 hours ago, Vilje said:

tyr.jpg

Alldeles nydelig :wub: Han der trenger vi fler bilder av! Hva heter han? 

Skrevet (endret)

Sa akkurat farvel til Fetter. Jeg er helt patetisk. Mine foreldre skal passe Fetter i tre dager fordi jeg skal reise bort i helgen. Det føles som om jeg mangler en kroppsdel. :cry::icon_redface::lol:  

Tviler ikke på at han har det som plommen i egget, men jeg har separasjonsangst. :lol: 

Endret av Artemis
  • Like 1
  • Haha 1