Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå APRIL


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

33 minutter siden, *Kat84* skrev:

Der vi bodde før var det en campingplass en kilometer unna. 
Så vi hadde alle slags gleder knyttet til campingturister. Bobiler som ikke kjørte mer enn 20 km/t, og da helst stoppet opp omtrent i sving i motbakke, svette turister som gikk uten skjorte og uten sokker inne på butikkene... 

Er det rart jeg har blitt reservert, og ikke liker å dele? :lol: 

Urk..kan tenke meg dere fikk se mye 'lekkert' ja.. Nå syns jo jeg at det er helt naturlig at skal man i butikker, så tar man på seg en skjorte/overdel og ikke minst et skjørt eller shorts/bukse av så pass lengde, at vi andre ikke får ufrivillig innblikk i hvorvidt den lettkledde intimbarberer eller ei..:pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var det over... Så da er det å starte på neste etappe, og prøve å være den sterke og rolige når det raser for de andre. Er kjempetrist for meg og, men ikke min mamma/kone  

Da har det blitt bestemt at han her skal bli nordmann  Gleder meg sååå masse! Må bare vente til juni, det blir lenge, det! 

Jeg har, for en gangs skyld, hatt flaks! Har fått en midlertidig stilling i en av bedriftene i industriparken, ganske enkel jobb med kvalitetskontroll. Ulempen er at de ikke vet hvor lenge de har beho

Posted Images

Guest *Kat84*
Akkurat nå, QUEST skrev:

Urk..kan tenke meg dere fikk se mye 'lekkert' ja.. Nå syns jo jeg at det er helt naturlig at skal man i butikker, så tar man på seg en skjorte/overdel og ikke minst et skjørt eller shorts/bukse av så pass lengde, at vi andre ikke får ufrivillig innblikk i hvorvidt den lettkledde intimbarberer eller ei..:pinch:

Så nært og kort har jeg ikke lagt merke til heldigvis! :P 
Men så har jeg helst tatt store omveier fra andres kroppslige lukter, ølvommer, og sure tær i butikken da, så... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Artemis skrev:

Akkurat nå ligger Fetter på sofaen og sover med favorittbamsen sin:

41148410622_0999cbf79a_b.jpg

:wub:

Fetters favorittbamse er en elg. Fetter tar med seg elgen i seng hver kveld, og elgen har også vært med på diverse kurs og samlinger, og nå også på hytten i påsken. Fetter bar elgen i kløven til og fra hytten. :lol: 

Fetter ser kanskje stor og tøff ut, men på innsiden er han bare en søt liten gutt. :lol::wub: 

Altså, jeg elsker hunder som får seg favorittbamser :wub: forrige hunden min hadde det. Hun jeg har nå kan ikke ha, da bare makuleres de på to minutter..

---

Begynt avhåringen etter påskens dalmatinereventyr! Foreløpig går det greit, og det ser ut som jeg får fjernet det meste :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Yodel said:

Jeg håper det er lenge til jeg må arrangere en begravelse. Har aldri stått som nærmeste pårørende før, og vil heller ikke gjøre det. Håper det ordner seg på en fin og verdig måte Raksha <3 !

Jeg begynner å få eldre foreldre. Forhåpentligvis har jeg de her i uendelig mange år til, men oddsen er jo rimelig stor for at jeg en gang må arrangere begravelse. Det er fælt å tenke på. 
Så lurer jeg litt på. Hvor skal de begraves? Begge er innflyttere til byen, og skilt. Vil de egentlig begraves- eller kremeres? Hvis de vil begraves. Er det da kirkegården som er nærmest stedet de bor på nå? Der har de jo ingen andre relasjoner. Om de vil "spres"- hvor da? Det er vel regler for slikt også...
 Føler det helt galt å snakke med de om døden. Det er liksom ikke noe man gjør, er det? 

Samtidig er det jo greit å vite hva de mener om situasjonen før man står der midt oppi det hele og må ta alle avgjørelser selv. 

Veldig lurt å snakke forsiktig med foreldre om det er spesifikke ønsker. Mamma har kommet med noen ønsker, om de er realistike aner jeg ikke. Men det får vi ta når den tid kommer. Hun er heldigvis sprek som en ungfole. 

Jeg har vært med å arrangere begravelser før, så det kommer mye tilbake. Og svigerfar fikk et veldig fint og informativt hefte av sykehuset der alle praktiske ting står. Praktikeren og bekymreren meg får litt sånn "woha... altformye som må gjøres av praktiske ting!" Mens Bonden selvsagt er der at mamman hans nettopp har dødd og han orker ikke tenke praktisk enda. Så det heftet var fint, og så kan jeg spørre mamma om det er noe jeg ikke finner utav selv. 

 

Våkna med migrene så jeg har nettopp stått opp, så skal tisse hunder og så putle meg inn og høre om de har ringt eller om jeg skal fikse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Casper elsker og bamsene sine, vasker og tygger forsiktig på dem. Vil ofte ha med en ut i bilen og ? og veldig viktig å ha noe i munnen når man er ekstra glad! 

Pippin var sånn. Løp og hentet en bamse når jeg kom hjem, bare av glede. Symra er ikke så interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som er viktigere for Khela enn "løvegutten" :P Hun sutter og sleiker på halsen dens (har blitt et par rekonstrueringsoperasjoner gjennom åra - han er viktig forstås! :P ). 
406307_10150582242560141_974165830_n.jpg

 

8 timer siden, QUEST skrev:

Og nå sitter jeg og lurer på om jeg skal sette inn et bilde jeg kom over, letende etter noe helt annet..Det var 'lekre' greier det..:blink: Menne..du må jo ikke glemme at fotfetisj er visstnok ganske utbredt..( utrolig nok..:ermm:

22 timer siden, Khela skrev:

Det er seriøst det verste! :x Har skikkelig tå"angst",

Hvorfor har kvalm-smileyen min blitt til forelska-smiley? :|  (edit: hurra, it's back)Men uussssjjjj, jeg griiiiner av føtter.. Utrolig nok takler jeg gubben sine - pene(så pene slike saker er....) manneføtter finner man ikke ofte! Velstelte, myke føtter med minimalt med hår på skjeggebarskemannen min liksom? what. Love makes blind :lol: Også tåler jeg flere barneføtter opp til sånn...8-9års alderen. Men nei fy, føtter og tær ass.. Mine og er kjempestygge og krokete :getlost: 

 

Endret av Khela
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom oppdretterens webside minst en, ofte flere ganger om dagen i lange tider for å sjekke om det var noe nytt om parring og drektighet. Plutselig kom jeg på at da jeg selv hadde webside for lenge siden så kunne jeg sjekke besøksaktiviteten veldig detaljert, blant annet fra hvilket land besøket var. Tipper jeg har laget litt av en graf på statistikken der.

:icon_redface:

Endret av Symra&Pippin
  • Like 2
  • Haha 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg har vært innom oppdretterens webside minst en, ofte flere ganger om dagen i lange tider for å sjekke om det var noe nytt om parring og drektighet. Plutselig kom jeg på at da jeg selv hadde webside for lenge siden så kunne jeg sjekke besøksaktiviteten veldig detaljert, blant annet fra hvilket land besøket var. Tipper jeg har laget litt av en graf på statistikken der.

:icon_redface:

Føler det er noe jeg selv kunne ha gjort:lol: Hvilken rase er det du snoker på?:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg skal ha en bearded collie til. Har en drektig tispe i kikkerten, spent på hvor mange tisper som eventuelt

blir født.

Oh, så spennende. Skjønner iveren. Jeg venter selv bare på at årene skal gå, slik at jeg endelig kan skaffe meg min egen firbeint:ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
53 minutter siden, Yellow skrev:

Noen som vet ca-pris på å få utført godkjent mentalbeskrivelser av hund? :) Har bare ingen anelse om hva det ligger på. 

Når jeg lette etter ledige plasser så varierte det mellom 600 og opp mot 1100 kroner. 

 

Og ellers er det tydelig at annonsører ikke helt har forstått meg. :blink:

Sikkert fordi jeg og @QUEST har klaget på tilbud om single damer i alle kulører tidligere. :lol:

 

20180403_212908.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Argyr said:

Han er altså bare så fin og staut og flink, han der. :wub: Virker som om du har fått deg en skikkelig schäfer, slik de skal være!

Takk. ☺️ Jeg synes selvfølgelig at han er verdens beste, men så er han jo min så myrsnipefaktoren er høy her i huset. ☺️ 

 

————————————

 

I kveld var Fetter og jeg på tur da Fetter fant en hanske. Det ligger jo ofte ting rundtom som Fetter ikke bryr seg noe om, men denne hadde nok noen nylig mistet, for Fetter prøvde først å melde med bringkobbelet han ikke hadde på seg( :P ), før han kom apporterende med den og avleverte pent. Søte lille. :ahappy: Morsomt å se at han er litt på jobb selv når vi bare er på tur.

  • Like 5
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cavalierflat da har jeg meldt meg på bronsemerkekurs nr TO med samme hund. Starter to uker etter det jeg går nå. Snakk om å måtte ha det inn med t-skje :innocent: Dette hadde en bronsemerkeprøve på slutten! Da burde vi få nok kunnskap til å kunne starte å trene med LP-gruppa litt innimellom når det er ferdig.

Er ikke så fornøyd med det kurset jeg går nå. Det er lagt opp mer som egentrening, noe som er ubrukelig å betale for når jeg trener i klubb. Tatt mitt siste kurs der! Føler meg ikke spesielt mye klokere enn da jeg startet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Har noen tatt DNA test av hunden?  Har dere forslag til hva som fungere best? Ca hva pris lå det på?   
    • Har vurdert å kalle neste hund for Tora, men det er jo et norsk navn. Men også noe med den jødiske religionen- synes kanskje det er upassende. Hva synes dere??      
    • Ikke at det hjelper problemet, men om dere ønsker å få bukt med lukt især på sommeren, så finnes det luktfjerningsprodukter også til utendørs bruk. Tjoppe kvittering og krav i posten til naboen er ikke dumt heller, selv om det trolig aldri skjer noe…
    • Jeg ville blitt så sinna at dette hadde jeg gjort: Tatt hundebæsjen deres og kastet (ikke lagt den pent) inn mot inngangspartiet deres. Opp etter dør og vegger. Hver enste bæsj! Og jeg hadde aldri gitt meg. De skulle virkelig fått oppleve hvor ekkelt dette er!   Men siden vedkommende er agressiv/voldelig så hadde jeg kanskje gjort det litt i smug...
    • Hei! Jeg har en whippet som har blitt syk, og ingen vet foreløpig hva som feiler han. Lurer derfor på om noen av dere har erfaring med det samme. Han har alltid vært litt merkelig i magen, men det siste året har det tatt av med 5 omganger heftig diaré. Det har gått over etter noen dager skånefôr og probiotika, men i desember kom første runde hvor han fikk en kraftig infeksjon i mage/tarm som krevde behandling med antibiotika. Da ble det også oppdaget b12-mangel, så det har han fått tilskudd av. Det ble mistenkt fôrintoleranse, så han startet på et veterinærfôr for sensitiv mage som han har gått på siden. Han ble frisk igjen, og magen har vært ok (men fortsatt ikke helt bra.) For en uke siden ble han syk igjen. Først diaré, og etter hvert ble formen verre og verre. På torsdag måtte vi dra til veterinær, og det ble bekreftet en ny infeksjon i tarmene og denne gangen har han også fått sår i slimhinnen på innsiden av leppene (hele veien på begge sider). Han har ikke matlyst og vil ikke drikke noe særlig. Det hører også med til historien at han ble operert for urinstein (struvitt) i januar, i tilfelle det kan kobles opp mot noe som er relevant for infeksjonen han har fått. Det er jo nødt til å ligge en sykdom bak som fører til at dette er et tilbakevendende problem - er det noen som har peiling på hva det kan være? (Han får selvfølgelig oppfølging av en dyktig veterinær, men er veldig interessert i å høre om noen har lignende erfaringer)
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...