Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli!


Teserere
 Share

Recommended Posts

51 minutter siden, Debbie skrev:

Så bra det fungerer. Jeg tenker mest med vanngal hund, så er jeg redd det ofte kan bli mye plumping, og i verste fall hel kanoen velter. Men kanskje jeg skal prøve- det ser så koselig ut.

Gått fin tur idag, Prima synes sånn tur man skal gå for helsen skyld er noe kjedelig dritt. Men sånn er det når du har en sånn dum eier Prima, da må jeg rett det opp.

Nå er det Tdf og kosedag- heldigvis regner det i dag:)

Toddy har en lei tendens til å tro vi er fremme hvis vi padler for nære land, men nå har han lært å vente på beskjed før man forlater skuta . Han hoppet plutselig ut når vi padlet i et smalt sund, og da fant han ut at det ikke var lov.  Nå er han fryktelig enkel å oppdra på sånt da. I motsetning til en viss annen hund . Han går hverken ut av bil eller hus uten at jeg ber han om det. Nico tar ikke hensyn til hva vi måtte mene om sånt. Men hun har vannskrekk, så hun går ingen steder før hun er sikker på å få seg tørrskodd på land :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg døøør Skilt ved fødselen:  

Alvin er nå røntget med HD:A og AD: 0  Nå trenger jeg hvertfall ikke å ha det i bakhodet videre framover i treninga 

Koselig kveldstur med gutta i dag og siden det er få jakthunder her så tåler dere vel et bilde av de flotte gutta mine. 

Posted Images

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg fikk da sånn mageknip. Det blir ikke noen tur med hageavfall hvis det skal fortsette sånn. :pinch:

... og der leste jeg Mageavfall og tenkte at det kanskje var like greit :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vasket bad. Dvs ikke bare vasket, men også tømt en vaklevoren skuffeseksjon med dårlig festede skuffer, skrudd opp en liten hylle, og generelt ommøblert litt. Skrubbet toalett også, sånn skikkelig. Gammelt toalett hvor jeg ikke får bort misfarging og avleiringer nede i skåla. Ble mye bedre etter bruk av oppvaskmaskinpulver, men skal prøve en runde til eller to. Må bare huske å kjøpe sitronsyre og eddik først. Snart komme oss ut på tur da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 at 5:10 PM, Debbie skrev:

Er så tragisk denne TdF, helt utrolig. Hvertfall 4 syklister som er skadet, og kjørt til sykehus. Sporten er rett og slett livsfarlig, og man burde kanskje ikke legge løype som legger til rette for at slike ulykker kan skje...

Er så dumt å trykke "liker" på innlegget ditt, for det jeg mener er at jeg er helt enig. Forferdelige fall i den løypa, kan ikke lengre se de bildene av R. Porte smelle i veggen, blir fysisk dårlig av det.
Ja, til mer innafor løyper!!

-----------------------------------------------------------------

AN Sitter jeg med en super sinna nisse i kroppen, som bare har lyst til å skrike og oppføre seg som en drittunge. Den er vel lei av folks dumheter!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Line skrev:

Da har jeg vasket bad. Dvs ikke bare vasket, men også tømt en vaklevoren skuffeseksjon med dårlig festede skuffer, skrudd opp en liten hylle, og generelt ommøblert litt. Skrubbet toalett også, sånn skikkelig. Gammelt toalett hvor jeg ikke får bort misfarging og avleiringer nede i skåla. Ble mye bedre etter bruk av oppvaskmaskinpulver, men skal prøve en runde til eller to. Må bare huske å kjøpe sitronsyre og eddik først. Snart komme oss ut på tur da :) 

Har du testa klor? Det tar fort slik misfarging :) Og ja... jeg er et miljøsvin :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg lurer bittelitt på hvorfor noen har klippet en skråning mot veien som vitterlig ligger på min eiendom. Det var ikke noe som hang utover og som kunne vært i veien for noen (pun more or less intended). Tusen takk, tror jeg, men hvorfor? Jeg hadde snart kommet dit i følge mine hagearbeidsplaner altså. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Siri skrev:

Har du testa klor? Det tar fort slik misfarging :) Og ja... jeg er et miljøsvin :aww: 

Jeg er også miljøsvin når det kommer til å få et rent toalett, så det er prøvd :P Men dette er avleiringer og ikke bare farge..

11 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

 h035.gif

:fear:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg var frisk... var hos legen i dag for å hente sykemelding for forrige helg. Har 4 blemmer igjen på hendene og ble sykemeldt ut neste uke!!:blink: inkludert mine fridager, har jeg da vært borte fra jobb i 30 dager, og skal jobbe en helg før jeg har 2 uker ferie...jeg kjeder meg!!! Og jeg får jo aldri sett nevøen min heller:icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Jeg er også miljøsvin når det kommer til å få et rent toalett, så det er prøvd :P Men dette er avleiringer og ikke bare farge..

:fear:

:D Men nei - avleiringer forsvinner vel ikke med klor nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg og Bizi er invitert med på båttur på en luksusbåt i helgen. Jeg har aldri satt min fot i en båt i flere millionersklassen,men litt luksus kan jo være litt festlig for en enkel sjel fra landet å være med på. Tror det er en annen hund med i en av de andre båtene også så kanskje Bizi får seg en ny venn.

Prøvekjørte teslaen til eieren her om dagen. Det var også ganske langt unna min 14 år gamle Toyota for å si det sånn?

Satser på at vi får det gøy i festlig lag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tre kvarter kommer en mann fra forsikringsselskapet for å diskutere nye forsikringer med oss. Jeg visste ikke at de gjorde sånt, jeg, men jeg får visst enorme fordeler siden jeg er medlem av Utdanningsforbundet, og han ville så gjerne at vi skulle snakke face2face, så da får vi vel gjøre det.

 

Problemet er at jeg har prioritert å male over å gjøre det ryddig... Så det er totalt bomba. Fml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Om tre kvarter kommer en mann fra forsikringsselskapet for å diskutere nye forsikringer med oss. Jeg visste ikke at de gjorde sånt, jeg, men jeg får visst enorme fordeler siden jeg er medlem av Utdanningsforbundet, og han ville så gjerne at vi skulle snakke face2face, så da får vi vel gjøre det.

 

Problemet er at jeg har prioritert å male over å gjøre det ryddig... Så det er totalt bomba. Fml.

Neida, da bare sier du "beklager kaoset, vi driver og maler" eller noe sånt. Han har garantert sett verre!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Pixie said:

Neida, da bare sier du "beklager kaoset, vi driver og maler" eller noe sånt. Han har garantert sett verre!

Nja... :lol: Nå har jeg brukt en halvtime på å rydde stuebordet, så vi har i hvert fall et sted å sitte.

Hvorfor slutter jeg bare TOTALT å rydde så snart det er litt rotete? Det er superteit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...