Kristin_nord Skrevet 19. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2017 Vel, grunnen til at jeg får "testet" er fordi vi har sofadag. Rett og slett fordi jeg skal på koloskopi i dag. Da er det fritt frem å spørre om hva som helst. Det er jo sånne dager det er mest av her i hus, og da blir dere kjent med hvordan livet vårt er [emoji28]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. September 2017 Rapporter Share Skrevet 19. September 2017 @maysofie har fått to meldinger på snap som er til deg. Husker ikke hvem fra, men de gav komplimenter om flink og søt hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. September 2017 Rapporter Share Skrevet 19. September 2017 Takk for hyggelige tilbakemeldinger i dag, veldig koselig Ble visst litt overlapp mellom meg og neste person på slutten, trodde vi hadde hele dagen og at overtakelsen var fra morgenen av, ikke klokken tolv. Så sjekket ikke før jeg la ut de siste to bildene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 19. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2017 Takk for hyggelige tilbakemeldinger i dag, veldig koselig [emoji3] Ble visst litt overlapp mellom meg og neste person på slutten, trodde vi hadde hele dagen og at overtakelsen var fra morgenen av, ikke klokken tolv. Så sjekket ikke før jeg la ut de siste to bildene [emoji14] Det går SÅ bra [emoji1373][emoji16]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 Jeg har tatt litt av i dag jeg, er jeg redd 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 Just now, Krutsi said: Jeg har tatt litt av i dag jeg, er jeg redd Syns det er bra jeg Liker å se! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 21 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg har tatt litt av i dag jeg, er jeg redd Liker også å se ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 Godt! For det slo meg i kveld at jeg klarer jo ikke å holde kjeft på en snap engang 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 21. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 Jeg tenker at du kan mye om hund ! Og det er alltid gøy Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 10 minutter siden, Kristin_nord skrev: Jeg tenker at du kan mye om hund ! Og det er alltid gøy Sent from my iPhone using Tapatalk Nja, jeg kan nok en del, selv om jeg selv ikke vil påstå det men har kanskje lært såpass at jeg faktisk ikke er utlært...? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 22. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2017 Det er en ledig dag neste uke folkens [emoji3]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. September 2017 Rapporter Share Skrevet 23. September 2017 Jeg og damir skal på nybegynner kurs i søk 14/15 så meldte oss på lørdagen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Kan noen sende meg passordet? [emoji28]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. September 2017 Rapporter Share Skrevet 25. September 2017 Kan noen sende meg passordet? [emoji28]Sent fra min SM-G930F via TapatalkDa har jeg sendt! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 1. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2017 Ingen som skal ha snap denne uka etter tirsdag? [emoji849]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2017 27 minutter siden, Kristin_nord skrev: Ingen som skal ha snap denne uka etter tirsdag? Sent from my iPhone using Tapatalk Den er jo mer eller mindre full denne uka? Tom fredag ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 1. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2017 Den er jo mer eller mindre full denne uka? Tom fredag ihvertfall [emoji4]Vet ikke helt hvorfor, men siste postene var ikke der i stad [emoji23]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 2. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2017 Skrev meg inn på søndag, kjente jeg døde litt nå men, en gang må vel være den første 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2017 Skrev meg inn på søndag, kjente jeg døde litt nå [emoji38] men, en gang må vel være den første [emoji14] Alltid gøy med nye folk [emoji16]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Flere dager ledig i neste uke, jeg meldte meg på tirsdag, men den kan takes om noen andre melder interesse. Var mest for å fylle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 8. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2017 Noen som kan firtelle meg hvordan jeg legger ut bilder fra kamerarullen til my story? [emoji23]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2017 Jeg avsluttet dagen litt tidligere, så om noen vil ta resten av kvelden eller om @Monab88 vil begynne litt tidligere på sin morgendag er det bare å kjøre på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2017 Er det noe interesse for en dag med søkskurs videre på det som var på lørdag? Fikk to tilbakemeldinger i går så litt vanskelig å vite om folk i det hele tatt gidder å følge med Skal tilbake i slutten av november, men gidder ikke styre med det hvis folk ikke synes det er artig å følge med på, da blir litt av poenget borte. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Er det noe interesse for en dag med søkskurs videre på det som var på lørdag? Fikk to tilbakemeldinger i går så litt vanskelig å vite om folk i det hele tatt gidder å følge med Skal tilbake i slutten av november, men gidder ikke styre med det hvis folk ikke synes det er artig å følge med på, da blir litt av poenget borte. Hadde vært moro å sett utviklinga deres ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2017 Akkurat nå, Kristiin skrev: Hadde vært moro å sett utviklinga deres ? Blir ikke så mye Damir da, lettere å filme andres hunder (Og jeg spurte om det var greit for alle, sånn hvis noen skulle lure på det i går!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts