Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens snaphjørne!


Kristin_nord
 Share

Recommended Posts

Er det noe interesse for en dag med søkskurs videre på det som var på lørdag? Fikk to tilbakemeldinger i går så litt vanskelig å vite om folk i det hele tatt gidder å følge med [emoji14] Skal tilbake i slutten av november, men gidder ikke styre med det hvis folk ikke synes det er artig å følge med på, da blir litt av poenget borte. 
Jeg likte det godt [emoji7] lærte masse ! :)

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men vi trenger ikke en tråd med ukens snappere.  Vi trenger en med påmelding. Folk melder seg på selv. EN mnd av gangen. Typ:  Uke 1 Mandag  Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag  Søn

Men folkens da, hvorfor må dere på død og liv ha snapen en dag det skjer noe spesielt? Holder det ikke med snaps fra dagliglivet? Man MÅ ikke finne på noe ekstraordinært på dagen sin for å underholde

Synes det er dumt at de som har hatt snappen før får reservert plass (og flere dager!) mens de nye som vil inn må vente ukesvis. Ville det ikke vært bedre å satt "på vent" de som har hatt brukeren før

Posted Images

On 15.10.2017 at 11:02 PM, Ozzy said:

Er det noe interesse for en dag med søkskurs videre på det som var på lørdag? Fikk to tilbakemeldinger i går så litt vanskelig å vite om folk i det hele tatt gidder å følge med :P Skal tilbake i slutten av november, men gidder ikke styre med det hvis folk ikke synes det er artig å følge med på, da blir litt av poenget borte. 

Jeg vil gjerne se :D 

jeg er ganske dårlig på å gi tilbakemeldinger, da jeg ser snappen rett før jeg legger meg, evt tidlig neste morgen. Da har som oftest folk logget av :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å følge soniser på snap! [emoji3]
Mange har jo også instagram, hadde vært gøy om #hundesonen ble mer brukt også syns jeg! [emoji4]
Enig! Håper virkelig ikke snappen "dør ut." Er så koselig å følge med, og ha den selv nå og da :)

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiv meg på torsdag [emoji4] Skal kjøre ambulatorisk praksis med skolen og så på smellerkurs. Er det noe dere vil jeg skal fokusere på? [emoji4]
Jeg vil gjerne vite tips og triks i smeller siden jeg akkurat har startet med det. :)

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiii alle sammen ! :)
Er det noen av dere som kunne tenke seg å ta over snapstyringa? Altså, kanskje prøve å mase folk inn på lista. For det er utrolig trist med så mye tomheter. :(
Også sender du søndager ut en påminnelse med brukernavn/passord og gjør det så hyggelig som mulig [emoji4]

Jeg er desverre så mye i dårlig form om dagen at jeg har ikke energi til noe som helst egentlig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristin_nord skrev:

Heiiiiii alle sammen ! :)
Er det noen av dere som kunne tenke seg å ta over snapstyringa? Altså, kanskje prøve å mase folk inn på lista. For det er utrolig trist med så mye tomheter. :(
Også sender du søndager ut en påminnelse med brukernavn/passord og gjør det så hyggelig som mulig emoji4.png

Jeg er desverre så mye i dårlig form om dagen at jeg har ikke energi til noe som helst egentlig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan prøve meg. Må jo holde det gående :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mirai skrev:

Kanskje bare minne om at det bør være lav terskel selv om man har vanlig jobb, det er jo helt normalt at man ikke kan fylle HELE dagen med hund :) . 

Veldig enig. Det er jo greit at man ønsker snapen innimellom fordi man skal noe hunderelatert men ellers så er det helt lov med hverdager!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det bør være rom for å ikke alltid fylle hele snappen med bare hund hele tiden.

Selv tror jeg at mange kan ha blitt skremt bort fordi det i starten var om å gjøre å vise mest mulig hundesporter, og ha snappen når man var på stevner osv. 

Det er kjekt å følge det altså, men jeg tror at flere hadde ville meldt seg på hvis man følte det ble litt lavere terskel for at man kan vise den hverdagen man faktisk har. 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve meg. Må jo holde det gående [emoji3]
Jippiiii! Takk [emoji4]


Klart - det var vel for å bli kjent med hverandre. Jeg blir bare glad om noen fyller ukene, trist å gå fra å krige om dagene til å ha en opptatt dag i uka [emoji17]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...